Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Green Forfiter ;] zmartwychwstanie


topor

Rekomendowane odpowiedzi

mgtan były ze 2 może 1,5 miesiąca temu na allegro, komplet powystawowy, jedna felga miała może 2 cm ryskę na rancie poza tym były nówki, cena coś ~3k zł, wiem bo się nad nimi zastanawiałem :wink4:

a ja szukam i szukam i nie widziałem jeszcze na aledrogo... jest albo 19 cali z RS5 A4/S4 albo 18 cali z A3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mgtan były ze 2 może 1,5 miesiąca temu na allegro, komplet powystawowy, jedna felga miała może 2 cm ryskę na rancie poza tym były nówki, cena coś ~3k zł, wiem bo się nad nimi zastanawiałem :wink4:

a ja szukam i szukam i nie widziałem jeszcze na aledrogo... jest albo 19 cali z RS5 A4/S4 albo 18 cali z A3

19" beda robic szał, ale Ty masz gwint, wiec moim powinienes zostac przy 18".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mgtan były ze 2 może 1,5 miesiąca temu na allegro, komplet powystawowy, jedna felga miała może 2 cm ryskę na rancie poza tym były nówki, cena coś ~3k zł, wiem bo się nad nimi zastanawiałem :wink4:

a ja szukam i szukam i nie widziałem jeszcze na aledrogo... jest albo 19 cali z RS5 A4/S4 albo 18 cali z A3

19" beda robic szał, ale Ty masz gwint, wiec moim powinienes zostac przy 18".

Ty dziadku jezdzij sobie na 18 ale ludzi do zlego nie namawiaj... :polew:

Szukaj 19 :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty dziadku jezdzij sobie na 18 ale ludzi do zlego nie namawiaj... :polew:

Szukaj 19 :good:

hm... to dziala na odwrot :kox:

jak masz 19' i gwint to musisz uprawiac emerycki styl jazdy.

jak masz mniejsze kolo i niezbyt twardy zawias to mozesz bez obaw pozapitalac.

i kto tu jest dziadkiem ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego złoty srodek to 18" :tongue4:[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 21:16_________________________________________________Pany, mam mały problem ze spryskami. po wysunięciu sie nie chowaja sie w całosci spowrotem, spotkał sie ktos kiedys z takim szitem? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, ja w zeszłą zimę miałem to samo... przymarzły po prostu... jak wstawiłem auto do garażu to od razu się schowały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie temp dodatnia, auto stoi w garazu, wiec przymarzniecie odpada... :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego złoty srodek to 18" :tongue4:[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 21:16_________________________________________________Pany, mam mały problem ze spryskami. po wysunięciu sie nie chowaja sie w całosci spowrotem, spotkał sie ktos kiedys z takim szitem? :gwizdanie:

Wyciągnij spryski i spsikaj bardzo dokładnie silikonem w spraju bo zatrzesz prowadnice i spryski będą kibel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup ORI Audi koncentrat do sprysków (ok 12 PLN) ze środkiem smarującym i usterka minie, też to miałem w mojej ex. i pomogło

Ten koncentrat też dobry, ale czasem nie pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem 2 razy taką sytuację, nie licząc jednej jak zamarzły spryski przez zły płyn, spróbować można, to nie majątek, ew. spray z teflonem powinien też pomóc, zacina się na prowadnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem 2 razy taką sytuację, nie licząc jednej jak zamarzły spryski przez zły płyn, spróbować można, to nie majątek, ew. spray z teflonem powinien też pomóc, zacina się na prowadnicy

Spróbować nie zaszkodzi, tym bardziej, że koszt nie wielki a może przynieść dobry skutek, zawsze to mniej zachodu niż ściąganie zderzaka :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem 2 razy taką sytuację, nie licząc jednej jak zamarzły spryski przez zły płyn, spróbować można, to nie majątek, ew. spray z teflonem powinien też pomóc, zacina się na prowadnicy

zgadza sie :) wazna rzecza jest lanie ORI plynu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty dziadku jezdzij sobie na 18 ale ludzi do zlego nie namawiaj... :polew:

Szukaj 19 :good:

hm... to dziala na odwrot :kox:

jak masz 19' i gwint to musisz uprawiac emerycki styl jazdy.

jak masz mniejsze kolo i niezbyt twardy zawias to mozesz bez obaw pozapitalac.

i kto tu jest dziadkiem ? :decayed:

włąsni trochę się obawiam tego co Fly mówi o gwincie i 19 calach... na 18 calach i 235/40... jest twardo... a 19 cali to kolejne kilogramy i twardziej. Cały widz teraz polega na tym że w pewnym momencie zaczne tracić osiągi bo koło waży swoje + większe hamulce to masa rośnie znacznie. Juz teraz jak porównam 16 cali 205 vx 18 cali 235 to widzę wóżnice w średnim spalaniu około 1,3-1,4 l/100km (oczywiscie więcej pali na letnich)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w 2.5TDI roznica w spalaniu 19" - 17" to bylo ponad 1l.

komfort zdecydowanie na + dla 17".

ja sie wyleczylem z tego rozmiaru raz na zawsze, zawias strasznie dostal po d*pie, wnetrze troche tez.

gdybym mogl wlozyc opony 255, albo wyzszy profil to tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...