mgtan 0 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 mgtan były ze 2 może 1,5 miesiąca temu na allegro, komplet powystawowy, jedna felga miała może 2 cm ryskę na rancie poza tym były nówki, cena coś ~3k zł, wiem bo się nad nimi zastanawiałem a ja szukam i szukam i nie widziałem jeszcze na aledrogo... jest albo 19 cali z RS5 A4/S4 albo 18 cali z A3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 tamte były 8K0 Sory Topór za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 mgtan były ze 2 może 1,5 miesiąca temu na allegro, komplet powystawowy, jedna felga miała może 2 cm ryskę na rancie poza tym były nówki, cena coś ~3k zł, wiem bo się nad nimi zastanawiałem a ja szukam i szukam i nie widziałem jeszcze na aledrogo... jest albo 19 cali z RS5 A4/S4 albo 18 cali z A3 19" beda robic szał, ale Ty masz gwint, wiec moim powinienes zostac przy 18". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_A4 1 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 mgtan były ze 2 może 1,5 miesiąca temu na allegro, komplet powystawowy, jedna felga miała może 2 cm ryskę na rancie poza tym były nówki, cena coś ~3k zł, wiem bo się nad nimi zastanawiałem a ja szukam i szukam i nie widziałem jeszcze na aledrogo... jest albo 19 cali z RS5 A4/S4 albo 18 cali z A3 19" beda robic szał, ale Ty masz gwint, wiec moim powinienes zostac przy 18". Ty dziadku jezdzij sobie na 18 ale ludzi do zlego nie namawiaj... Szukaj 19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bulk_1986 1 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 :polew: :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Ty dziadku jezdzij sobie na 18 ale ludzi do zlego nie namawiaj... Szukaj 19 hm... to dziala na odwrot jak masz 19' i gwint to musisz uprawiac emerycki styl jazdy. jak masz mniejsze kolo i niezbyt twardy zawias to mozesz bez obaw pozapitalac. i kto tu jest dziadkiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 dlatego złoty srodek to 18" [br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 21:16_________________________________________________Pany, mam mały problem ze spryskami. po wysunięciu sie nie chowaja sie w całosci spowrotem, spotkał sie ktos kiedys z takim szitem? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 tak, ja w zeszłą zimę miałem to samo... przymarzły po prostu... jak wstawiłem auto do garażu to od razu się schowały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 u mnie temp dodatnia, auto stoi w garazu, wiec przymarzniecie odpada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manny90 0 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 u mnie temp dodatnia, auto stoi w garazu, wiec przymarzniecie odpada... Może zasyfione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzewek_RdK 0 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 a mnie tam się jeden wysuwa a drugi nie, a auto tez stoi w garażu.. wredne ustrojstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 dlatego złoty srodek to 18" [br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 21:16_________________________________________________Pany, mam mały problem ze spryskami. po wysunięciu sie nie chowaja sie w całosci spowrotem, spotkał sie ktos kiedys z takim szitem? :gwizdanie: Wyciągnij spryski i spsikaj bardzo dokładnie silikonem w spraju bo zatrzesz prowadnice i spryski będą kibel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 kup ORI Audi koncentrat do sprysków (ok 12 PLN) ze środkiem smarującym i usterka minie, też to miałem w mojej ex. i pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 :good:dzięks vario!! jutro zamowie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 kup ORI Audi koncentrat do sprysków (ok 12 PLN) ze środkiem smarującym i usterka minie, też to miałem w mojej ex. i pomogło Ten koncentrat też dobry, ale czasem nie pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 miałem 2 razy taką sytuację, nie licząc jednej jak zamarzły spryski przez zły płyn, spróbować można, to nie majątek, ew. spray z teflonem powinien też pomóc, zacina się na prowadnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 miałem 2 razy taką sytuację, nie licząc jednej jak zamarzły spryski przez zły płyn, spróbować można, to nie majątek, ew. spray z teflonem powinien też pomóc, zacina się na prowadnicy Spróbować nie zaszkodzi, tym bardziej, że koszt nie wielki a może przynieść dobry skutek, zawsze to mniej zachodu niż ściąganie zderzaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 miałem 2 razy taką sytuację, nie licząc jednej jak zamarzły spryski przez zły płyn, spróbować można, to nie majątek, ew. spray z teflonem powinien też pomóc, zacina się na prowadnicy zgadza sie wazna rzecza jest lanie ORI plynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Ty dziadku jezdzij sobie na 18 ale ludzi do zlego nie namawiaj... Szukaj 19 hm... to dziala na odwrot jak masz 19' i gwint to musisz uprawiac emerycki styl jazdy. jak masz mniejsze kolo i niezbyt twardy zawias to mozesz bez obaw pozapitalac. i kto tu jest dziadkiem ? włąsni trochę się obawiam tego co Fly mówi o gwincie i 19 calach... na 18 calach i 235/40... jest twardo... a 19 cali to kolejne kilogramy i twardziej. Cały widz teraz polega na tym że w pewnym momencie zaczne tracić osiągi bo koło waży swoje + większe hamulce to masa rośnie znacznie. Juz teraz jak porównam 16 cali 205 vx 18 cali 235 to widzę wóżnice w średnim spalaniu około 1,3-1,4 l/100km (oczywiscie więcej pali na letnich) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 u mnie w 2.5TDI roznica w spalaniu 19" - 17" to bylo ponad 1l. komfort zdecydowanie na + dla 17". ja sie wyleczylem z tego rozmiaru raz na zawsze, zawias strasznie dostal po d*pie, wnetrze troche tez. gdybym mogl wlozyc opony 255, albo wyzszy profil to tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi