MARKOB4 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Witam wszystkich szukałem na forum i w necie jak podłączyć servotronic i nic nie znalazłem, ktoś się orientuje gdzie te kable idą z maglownicy i jak to później za programować?? wszystkie materiały na końcu opisze i ze zdjęciami dołączę jeśli się uda to podłączyć
MARKOB4 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 maglownice mam od nowszej a4 2006r
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 chcesz zamontowac ten szajs w aucie? Po co ?
MARKOB4 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2010 a mam ja zamontowana kupiłem kiedyś jak przekładkę robiłem. ale wspomaganie na niej słabo działa na wolnych obrotach. jak to g... to lepiej sie opłaca zmienić na oryginalna bez tego badziewiasta?
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 nie bardzo rozumiem co napisales, mozesz jasniej ?
rav Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 a mam ja zamontowana kupiłem kiedyś jak przekładkę robiłem. ale wspomaganie na niej słabo działa na wolnych obrotach. ... Myślę że wcale Ci to wspomaganie nie działa. Gdyż jeśli nie dochodzi impuls elektryczny do elektrozaworu servotronic to jest on ciągle zamknięty i blokuje przepływ płynu układu wspomagania do maglownicy. Zasilenie elektrozaworu stałym napięciem też nie wiele daje. ... jak podłączyć servotronic i nic nie znalazłem, ktoś się orientuje gdzie te kable idą z maglownicy i jak to później za programować?? ... ECU zarządza pracą servotronic, tak więc jeśli komputer w Twoim aucie nie posiada takiej funkcjonalności to raczej nigdzie tego nie podłączysz.
MARKOB4 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2010 jak robiłem przekładkę - przekładałem audi z anglika aha ok dziękuje za informacje temat będzie otwarty do 20 grudnia później napisze ostateczne wyjaśnienie spróbuje podłączyć napięcie i dam znacz czy coś się zmieniło jak będzie dalej kiepsko wymienię na oryginalna maglownice
Dev Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 nigdy tego qurestwa bym nie załozył przerabiałem kilka opli astr G na pompe po zmianie auta pozbywały sie problemów ze spadkiem napiecia i z ciągle spalającymi sie zarówkami ogolnie szkoda na to kasy a problemów z tym wiecej niż ze zwykłym układem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się