tomkuh Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Mam audi a4 1.9 tdi z 1998. Dzisiaj jadąc do pracy zgasł mi samochód.Zauważyłem, że nie pali mi się kontrolka żółta z żarnikem(podgrzewanie świec żarowych). Po kilku minutach znowu przekrąciłem klucze w stacyjce i kontrolka sie zapaliła i auto odpaliło. Silnik popracował chwilę z zgasł. Potem gdy próbowałem go znowu uruchomić to kontrolka nie paliła się i uruchomienie nie było mozliwe. Czy może wiecie co jest przyczyną tej usterki? Mam silnik 1.9tdi AFN
grippen Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 zapnij vaga najprawdopodobnie problem z IMMO zaobserwuj ikonke samochudu zobaczjak się ona zachowuje
tomkuh Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 Ikonka samochodu ta żółta jest OK. Zapala się tak jak zawsze a potem gaśnie. Poprostu zgasł mi na prostej drodze. Potem na chwilę dał się uruchomić i znowu zgasł. Tak ze dwa, trzy razy. Nawet myślałem, że już OK i wtedy znowu zgasł i teraz nie mogę go uruchomić. Ikonka żółta odnosnie podgrzewanie nie zapala się już. Nie mam VAGa więc trudno mi zdiagnozować co się z nim stało. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Wihajster Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 myśle, że to problem związanym z ECU. Moze coś nie łączy.Sprawdz błędy
Sztomel Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Błędów vagiem w tym przypadku nie odczyta a jeśli już to nie ten związany w powyższą przypadłością a to z tego względu, że jeśli nie zapala się wcale kontrolka świec żarowych to sterownik silnika nie dostaje zasilania i dlatego też nie jest w stanie żadnego błędu zapisać. W takim przypadku najbardziej prawdopodobną przyczyną jest przekaźnik 219 znajdujący się w plastikowej skrzynce gdzie siedzi sterownik silnika - trzeba mu przeszlifować nóżki pilniczkiem i ewentualnie lutownicą poprawić luty na jego płytce drukowanej.
tomkuh Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2010 witam Wczoraj spradzałem zasilanie do Ecu i poruszyłem kabelkiem i było OK. Samochód odpalił. Wyciągnąłem ten przewodzik z koszulki i wg. mojego gustu wygladał, że jest OK. Samochód palił. Więc wsiadłem i ruszyłem. Pojechałem jednak kilka kilometrów i znowu i zaczął wariować.Kontrolka od świec żarowych się zapalała sama z siebie potem gasła i samochód tracił moc, jakby brak było zasilania. W końcu zgasł i już nie mogłem go odpalić. Kontrolka od swiec wówczas już się nie zapalała. Wygląda tak jakby coś się przegrzewało i potem brak jest zasilania.Może to ten przekaźnik. Sprawdzę to dzisiaj. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się