grabson765 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 przepływka wydaje sie oki natomist turbo przeladowywuje i wyglada mi to na n75
mobopx Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 jeżeli wartość z poz. 3 jest większa niż wartość z poz. 2, to mamy do czynienia z przeładowaniem, co skończyć może się trybem awaryjnym [tzw. notlauf] potwierdzonym zapisaniem się błędu 00575 w ECU. przyczyną tego stanu rzeczy może być wadliwe działanie N75, kierownic turbosprężarki bądź inne uszkodzenie. Mam rozumieć, że zapieczone kierownice dotyczą tylko VNT, czyli mi pozostaje tylko ten zaworek? Wyjąłem gnojka... nie było trudno, wystarczy zdjąć plastikowy dolot do filtra powietrza, 2 śrubki 10tki i gotowe ;P A wygląda on tak: Mam też nowy zaworek, który wygląda tak: i jest przeznaczony do modeli 99-00 Czy ten nowszy podejdzie to staruszka z 96r? Jeżeli tak to czy kolejność przewodów zasilania ma znaczenie? Bo są inne kostki....
SotoM Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 ni podejdzie ponieważ w AHU 90km turbina jest z baypasem który jest otwierany za pomoca zaworka działajacego na nadcisnienie- pcha sztange aby bypas sie otworzył. a nowy jest do silnika gdzie jest turbina z kierownica. bo kierownica jest otwierana na podcisnienie czyli zawór ciagnie sztange. wiec wydales niepotrzebnie szmalec. złacz te 2 węzyki ze soba i sie przejedz - zobacz czy jest poprawa.
mobopx Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 hmmm.... tak to jest jak się zamawia w sklepie. mogłem wziąć sprawy w swoje ręce i zamówić sobie na allegro ;P które wężyki połączyć? i co zrobić z trzecim?
SotoM Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 bo jakis debil w tym sklepie pracuje połacz zasilanie z czerwonym. tym co jest podpiety do aluminiowej częsci turbo. ten od gruszki sostaw.
Przemots Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zrób tak jak kolega wyżej mówi żeby połączyć dwa wężyki.Ja bym na pierwszym miejscu powymieniał te wężyki bo po 14 latach to pewnie nie są pierwszej młodości
mobopx Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Wężyki są ok. Połączyłem czarny z czerwonym i bez efektu. Po wykasowaniu błędu po 3 tyś dalej jest notlauf Ale znalazłem coś w czym się pogubiłem. Schemat, w którym podłączenie N75 wygląda tak: Tutaj wężyk od dolotu powietrza jest po jednej stronie a turbina i grucha po drugiej. U mnie było na odwrót. Wężyk od turbiny jest po jednej stronie (czerwony na górze), a dolot i grucha (czarny i niebieski pod spodem) po drugiej... Gdzie jest haczyk? [br]Dopisany: 05 Styczeń 2011, 13:19_________________________________________________Zmiana N75 naprawiła problem. Logi: Nie mam za bardzo gdzie testować, ale 130 pojechał bez problemu , gdzie przedtem przy 100 łapał muła.
mobopx Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zastanawia mnie jeszcze to co wcześniej napisałem. Odnośnie podłączenia zaworu. Podłączyłem tak jak miałem przedtem, jak na zdjęciu. Ale schemat mam z ETKA 7.0 (725) czyżby się pomylili?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się