Doman13 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Witam Filtr paliwa w końcu wymieniony i ... zaczęło się... Zaraz po wymianie nie chciał odpalić, dopiero około 20 opalanie przyniosło skutek. Mechanik mówił ze tak musi być i pompa odpowietrzy układ przez popuszczoną śrubkę na filtrze. A potem muszę przejechać ("trochę") kilometrów to układ się odpowietrzy. Teraz fakty. Od mechaniak wyjechałem - silnik ciepły- opalił od razu. Samochód postał na mrozie 6 godzin - odpalił od strzała Samochód postał w nocy na mrozie -13, a rano musiałem odpalać 3 razy. Mało tego to zaświeciła się żółta kontrolka z samochodzikiem. Jak w końcu odpaliłem to kontrolka zgasła. Czy jest to objaw że układ jest: 1. cały czas zapowietrzony? 2. zapowietrza się w nocy przez odpowietrznik na filtrze? Było przy filtrze zdrowo majstrowane bo nie chciał się odkręcić Silnik jak jest ciepły to odpala od strzału. W sumie to dziś zrobię 100 km to może się odpowietrzy...
scuzz Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Być tak na pewno nie powinno. Mechanik pewnie filtra nie zalał ropą i dlatego nie chciał odpalić. Ja jak u siebie zmieniałem to filtr wcześniej do połowy zalałem ropą a potem odkręciłem śrubkę z góry w podstawie filtra i strzykawką do pełna...efekt był taki że odpalił jak zwykle od strzała i nie zgasł i nie zapowietrzył się ani razu. Co do żółtej kontrolki z samochodem to jest to symbol immo, więc problem może być z błędnym rozpoznaniem kluczyka. Więc problem może być w immo a nie w zapowietrzonym układzie.
Doman13 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 układ się odpowietrzył i odpala od strzała. Mechanikowi zmyłem głowę za niezalanie filtra paliwem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się