Dev Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 faktycznie jest z tym taki problem?????? nikt nie próbował tego dokładnie pomierzyc i mocowac? ja bym to najpierw wrzucił na śrubach + większe otwory a potem pojezdził z tym troche , fakt ze z dziurami w podłodze, wystajacymi srubami i beż wykładziny kiedys robiłem kilka przeróbek z aftomata na manual i zawsze przerabiałem podpory i było ok problem był w wale który musiałem skracac a potem wyważac bo bez tego..... kaplica, trzesła sie cała buda podczas jazdy
Adas Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 a jakby chciec B7 przerobic ? koszta te same ?
Dev Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 a jakby chciec B7 przerobic ? koszta te same ? lepiej sprzedac bydlaka i kupic z Q :> :> szkoda czasu, nerwów o kasie nie wspominam :thumbdown:
Adas Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 a jakby chciec B7 przerobic ? koszta te same ? lepiej sprzedac bydlaka i kupic z Q :> :> szkoda czasu, nerwów o kasie nie wspominam :thumbdown: ale nie oddam mojego kochanego autka za ladne jest
Dev Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 tak mysłałem...ale.... nigdy nie mów "nigdy" kiedys tez tak rozumowalem ale teraz jest juz inaczej
poziek Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 a jakby chciec B7 przerobic ? koszta te same ? te same
tony_tr Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Kompletnie bezsensowna zabawa - jak ktoś chce Q to sprzedać ośkę i polować na Q a spewnością się znajdzie. . Ta znajdzie... 2.5 może i tak, ale znalezienie 1.9 TDI Q w sedanie graniczy niemalże z cudem (B6).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się