antonio Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Witam, Panowie jeżeli chciecie mnie opierd*lać za to, że nie szukałem to dawać smiało ale nie mam na to czasu. Auto jest potrzebne aby jechać do pracy a wentylator chłodnicy chodzi cały czas nawet gdy auto jest zimne, nie mam VAGa przy sobie i nie mam jak go podpiąć w tej chwili. Podpowiedzcie co zrobić aby nie odłączać klemy bo to jedyne wyjście. Ostatnio golfik podjechał pod dom, silnik został wyłączony i po minucie-dwóch włączył się wentylator (było ciemno i zimno więc najprostszym sposobem było odkręcenie klemy) dzisiaj podłączam kleme i odrazu rusza wentylator pomocy
alvaro Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 podwójny czujnik temp do sprawdzenia może podawać że już na dzień dobry temp jest ponad 100 stopni - a z ciekawości świece żarowe grzeją ??
antonio Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2010 świece grzeją - ale tylko trzy bo jedna spalona który to czujnik, gdzie on siedzi?
antonio Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2010 Pany to jest ten co siedzi w głowicy silnika?
wojtekce Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Pany to jest ten co siedzi w głowicy silnika? tak
antonio Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 właśnie go odłączyłem a wentylator dalej zapierdziela jak szalony[br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 10:02_________________________________________________ Problem rozwiązany tego samego dnia: przetarte przewody idące przy chłodnicy powodowały zwarcie CLOSE
Sztomel Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 a tak gwoli ścisłości i małego sprostowania to za włączanie się wentylatora chłodnicy w Golfie odpowiedzialny jest nie czujnik G62 przy głowicy silnika tylko sterownik wentylatorów (umieszczony pod lewą podłużnicą na wysokości akumulatora), który otrzymuje sygnał włączenia wentylatora na I lub II bieg z włącznika termicznego F18 w dolnej części chłodnicy a czujnik G62 do wentylatorów nie ma nic bo w Golfie wentylator chłodnicy jest elektryczny a nie napędzany paskiem wieloklinowym przez sprzęgło wiskotyczne.
MROZOL Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Dokładnie Sztomel ma rację sam tak miałem kiedyś w octavii jak wjechałem w głęboką kałużę. Zrobiło się zwarcie i system wentylatorów szlag trafił. Od chłodnicy pracował cały czas a ten od klimy stał więc klima się nie załączała. Następnego dnia przyszy spore upały i wtedy to odczułem . Co do samego kręcenia wentylatora chłodnicy na wyłączonym zapłonie on ma zabezpieczenie i po chyba 10 minutach sam się wyłączy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się