Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Skrzynia z 116KM do 90KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Musze wymienić skrzynię biegów w moim B5 AHU, mogę załatwić skrzynię z modelu 116KM?

Koleś mówił że powinna że skrzynia powinna pasować, tylko będzie "szybsza" ?? :blink:

Brać co mogę mieć czy szukać czegoś na allegro np.?

Opublikowano

Mój mechanik robił właśnie taki manewr do silnika 110 km włożył skrzynię od 130. Wolniej startuje ale w trasie faktycznie jest szybszy. W porównaniu z moim który na 6 przy 2000 ma 100 - tamten ma ponad 110.

Opublikowano

większe obciążenie sprzęgła no i czy jest taki sam system wysprzęglika? :cool1:

Opublikowano

Wysprzęglikiem nie będzie się różnić. Jeżeli ktoś poda oznaczenie kodowe skrzyni to postaram się podać przełożenia.

Opublikowano

Ja właśnie nie znam oznaczeń kodowych tych skrzyń, swoje autko mam u mechanika, skrzynia rozebrana. Jutro mechanik podjedzie zobaczyć czy ta skrzynia będzie pasowała. Myślicie że opłaca się wkładać skrzynię z mocniejszego silnika? Spalanie nie wzrośnie?

Opublikowano

Podaje oznaczaenia kodowe skrzyń oraz przełożenia z całego okresu produkcji B5 o pojemności silnika 1.9 TDI 66kW (90kM). Na samym końcu oznaczenie kodowe i przełożenie skrzynki do 1.9TDI 85kW (115kM)

Oznaczenie kodowe skrzyni:CPC

Produkcja: 11.1994 – 07.1996

Silnik: 1.9 TDI, 66 kW

Final drive: 35:9 =3.889

1st gear: 35:10 =3.500

2nd gear 35:19 =1.842

3rd gear 37:32 =1.156

4th gear 31:37 =0.838

5th gear 28:41 =0.683

Reverse gear 31:9 =3.444

Pojemność 2.25litres oil G052911 A SAE 75W90

Clutch plate 228 mm

Driver shaft flange 130mm

Overall ratio iov. In top gear 2.656

Oznaczenie kodowe skrzyni: DHL

Produkcja: 07.1996 – 08.1998

Silnik: 1.9 TDI, 66 kW

Final drive: 35:9 =3.889

1st gear: 35:10 =3.500

2nd gear 35:18 =1.944

3rd gear 38:31 =1.226

4th gear 31:37 =0.838

5th gear 28:41 =0.683

Reverse gear 31:9 =3.444

Pojemność 2.25litres oil G052911 A SAE 75W90

Clutch plate 228 mm

Driver shaft flange 130mm

Overall ratio iov. In top gear 2.656

Oznaczenie kodowe skrzyni: DVS

Produkcja: 08.1998

Silnik: 1.9 TDI, 66 kW

Final drive: 35:9 =3.889

1st gear: 35:10 =3.500

2nd gear 35:18 =1.944

3rd gear 38:31 =1.226

4th gear 31:37 =0.838

5th gear 28:41 =0.683

Reverse gear 31:9 =3.444

Pojemność 2.25litres oil G052911 A SAE 75W90

Clutch plate 228 mm

Driver shaft flange 130mm

Overall ratio iov. In top gear 2.656

Oznaczenie kodowe skrzyni: EAB

Produkcja: 01.1999

Silnik: 1.9 TDI, 66 kW

Final drive: 31:8 =3.875

1st gear: 35:10 =3.500

2nd gear 35:18 =1.944

3rd gear 38:31 =1.226

4th gear 31:37 =0.838

5th gear 28:41 =0.683

Reverse gear 31:9 =3.444

Pojemność 2.25litres oil G052911 A SAE 75W90

Clutch plate 228 mm

Driver shaft flange 130mm

Overall ratio iov. In top gear 2.656

*****************************************

Oznaczenie kodowe skrzyni: DUK

Produkcja: 08.1998

Silnik: 1.9 TDI, 85 kW

Final drive: 32:9 =3.556

1st gear: 35:10 =3.500

2nd gear 35:18 =1.944

3rd gear 33:27 =1.222

4th gear 28:32 =0.875

5th gear 24:35 =0.686

Reverse gear 31:9 =3.444

Pojemność 2.25litres oil G052911 A SAE 75W90

Clutch plate 240 mm

Driver shaft flange 130mm

Overall ratio iov. In top gear 2.438

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...