Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] My Audi by Ślebiod A4 3.0 Quattro Avvvvant...LED-y 30.05/11.12.2012 DPF OUT!


audia4a4

Na jaki kolor pomalować 16" fele? Zimówki  

20 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Na jaki kolor pomalować 16" fele? Zimówki

    • Czarny
      3
    • Czarny Mat
      4
    • Biły
      2
    • Grafit
      11


Rekomendowane odpowiedzi

może ktoś posiada długości a co do etki to tylko pytam bo nie mam Etki to pytam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje dokładnych miar łańcuchów

To jedynie zakup nowych i wymierzenie. Nie podejrzewam żeby ktoś to mierzył przy wymianie rozrządu... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś mierzył :) sprwdzi mi ktoś ten numer napinacza??

---------- Post dopisany 14-06-2012 at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany 09-06-2012 at 09:35 ----------

Witam

Powiedzcie mi czy idzie dostać w ASO taką gałkę aluminiową??

Jesli macie jakieś inf i numer części to prosze o podanie

gaka.png

gaka.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście, że idzie - w końcu to ORI część :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś mierzył :) sprwdzi mi ktoś ten numer napinacza??

---------- Post dopisany 14-06-2012 at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany 09-06-2012 at 09:35 ----------

Witam

Powiedzcie mi czy idzie dostać w ASO taką gałkę aluminiową??

Jesli macie jakieś inf i numer części to prosze o podanie

http://img254.imageshack.us/img254/4513/gaka.png

Z tego co pamietam taka gałka w ASO 980 PLN :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to cenowo nienajgorzej :naughty:

---------- Post dopisany 28-06-2012 at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany 15-06-2012 at 13:11 ----------

powiedzcie co jest bo jak włączam xenony to jedna lampa sie zaświeci a druga po włączeniu świateł mrugnie 3 razy i sie nie oświeca, jak mruga to strzela czyżby się spaliła??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak myśle ale wolałem się upewnic :P

---------- Post dopisany 29-06-2012 at 11:33 ---------- Poprzedni post napisany 28-06-2012 at 21:35 ----------

jak wymienić żarówke xenon od strony kierowcy bez wyciągania lampy i zderzaka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak myśle ale wolałem się upewnic :P

---------- Post dopisany 29-06-2012 at 11:33 ---------- Poprzedni post napisany 28-06-2012 at 21:35 ----------

jak wymienić żarówke xenon od strony kierowcy bez wyciągania lampy i zderzaka??

Demontując zbiorniczek płynu... :kwasny: Lub trzeba mieć naprawdę małe dłonie... :grin:

Ja przy wymianie zrezygnowałem i zrzucałem zderzak + lampy. Kłopotem mogą być klucz, którego będziesz potrzebował do odkręcenia śrub zderzak-przód błotnika, i długi śrubokręt torx do poluzowania zewnętrznych śrub lamp. Mając to można ogarnąć temat w 30-45 min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś sobie poradziłem bez zdejmowania zderzaka ale poleciało wiele przekleństw :) , teraz takie pytanie , czy jak się wymienia wtryski na nowe to trzeba je kodowac pod dany cylinder?? jesli tak to jak się to robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś sobie poradziłem bez zdejmowania zderzaka ale poleciało wiele przekleństw :) , teraz takie pytanie , czy jak się wymienia wtryski na nowe to trzeba je kodowac pod dany cylinder?? jesli tak to jak się to robi.

Musisz je zakodować.

Najpierw sprawdź czy Twój sterownik je przyjmie - jeśli nie wiesz czy będą na 100% pasowały.

Ale od początku:

Sprawdzasz dawki wtrysków dla grup 72 - 77 (72 to pierwszy cylinder - lampa pasażera, 74 od fotela pasażera, 75 lampa kierowcy, 77 fotel kierowcy).

Rozumiem, że wiesz jakie są dopuszczalne odchyłki- czyli wiesz, który do wymiany?

Możesz jeszcze przed założeniem sprawdzić czy nowe podejdą (bez wyciągania starych)- Jeśli nie wiesz czy dana seria pasuje do BKN.

Przechodzisz do adaptacji- silnik->adaptacja-> I UWAGA:

tutaj jest inna numeracja: 71 to 1 cylinder a 76 to 6 (zmiana o jeden w stosunku do sprawdzania).

Jeśli nie wiesz czy dana seria pasuje do BKN:

W grupie dla odpowiedniego cylindra możesz wpisać kod nowego wtrysku i sprawdzić czy sterownik go przyjmie (7-mio znakowy kod IMA-ISA na górze wtrysku- pod podłączeniem do listwy paliwowej) naciskając na TEST (nie zapisuj!!!) . Jeśli go zaakceptuje to wymieniasz.

Wymiana:

I tu zaczynają się schody- bo w zależności od tego, który to wtrysk masz większy problem z dostępem lub mniejszy (np. 1 i 2 cyl. są łatwo dostępne).

Odkręcasz przyłącza paliwa od wtrysków, odkręcasz romboidalne osłonki w deklach i masz dostęp do blokady wtrysków pod spodem.

UWAŻAJ aby przy odkręcaniu 2 śrub blokad żadna nie wpadła do głowicy bo będziesz musiał ją zrzucać!!!

Zapamiętaj jak były blokady pozakładane (są wybrzuszone w jedną stronę).

Odkręcasz blokady, wyjmujesz je, wyciągasz wtryski, zakładasz nowe (będziesz potrzebował nowych uszczelek miedzianych (na 100%) i ew. oringów gumowych na wtrysk (chyba wszystkie nówki mają je fabrycznie)) zakładasz blokady + zaślepki, podpinasz przewody, kodujesz, robisz test, save (stacyjka na zapłonie oczywiście (nie odpalaj auta!), odłączasz zapłon, po 10 sek znowu stacyjka w zapłon i sprawdzasz czy się zapisało. Jeśli tak to skręcasz wszystko do kupy i możesz odpalić auto.

Jeszcze raz napiszę na co uważać:

- Inne grupy do sprawdzenia i kodowania

- śruby do blokad

- strona, w która są zamocowane blokady

- nowe uszczelki miedziane + ew. oringi (059 130 519 - 12,63 PLN, WHT 000 884 - 2,24 PLN- ceny w ASO bez rabatu- nie pamiętam która to miedziana, a która gumowa).

- wężyk odpływu paliwa ma sprytne mocowanie, które w odpowiedni sposób trzeba pociągnąć żeby odbezpieczyć i ściągnąć.

To chyba tyle.

Napisz jakie masz wtryski- zobaczymy czy podejdą.. Ostatnia seria to końcówka BD.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na postoju też wibruje? Jak nie to sprawdź czy któraś felga nie jest krzywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakiś zestaw naprawczy do lewarka zmiany biegów bo mi lewarek opadł , wszystko jest ok ale przy pierwszym biegu trzeba uważać żeby wsteczny nie wskoczył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw poduchy pod skrzynią i silnikiem- to często bywa przyczyną złewgo wkładania biegów. Później możesz sobie wszystko wyregulować śrubami pod tunelem przy skrzyni (obok lewarka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poducha pod silnikiem od kierowcy do wymiany reszta ok, gdzieś chytałem że jak lewarek opadnie to idzie kupic zestaw naprawczy ,bo jakiś oring się wyrabia i nie trzymie jak powinien dlatego opada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...