Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Światła dzienne z wykorzystaniem modułu SD-2 modele B5 i B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam wszystko. Pochwalę się efektami:wink:

Opublikowano

Ja od jakiegoś czasu jeżdżę na tym module od proeltec i wszystko jest ok. Dopiero po kupnie zorientowałem się że muszę dać diody w reflektorach żeby przysłony nie dostawały napięcia zgodnie ze schematem i wszystko działa dobrze, tylko już kilka razy ktoś mi mrygnął że walę mu po oczach więc myślę jak by tu trochę obniżyć napięcie żeby światła świeciły trochę słabiej.

Opublikowano

To akurat w moim przypadku dobrze bo wkładam LED H7 które wiadomo że słabiej świecą niż zwykła H7 więc myślę że będzie ok.

Opublikowano

Tylko jak się będą zachowywały LEDy jak dostaną tylko 30% napięcia :eusathink: . Też myślałem żeby dać ledy H7 ale nie chciałem eksperymentować.

Opublikowano

Może kolega ProeltecDRL się wypowie to będziemy mieli pewność:wink:

Opublikowano

Ledy będą działać normalnie... nie ma przeciwskazań ku temu.

Tylko że podobno z natury rzeczy szybciej się można rozwalić na tych żarówkach niż ucieszyć. Kit marketingowy.

Jeżeli ktoś mruga jadąc z przeciwka, może to być przyczyną tego że po 1 : świecą ciemniej niż powinny i ktoś myśli ze są to pozycyjne, po 2: niewielu ludzi wie że są to przyciemnione drogowe.... stąd mrugają bo sami nie wiedzą o co chodzi... po 3: może też tak być że swiecą jaśniej ale naprawde takich sygnałów nigdy nie mieliśmy. Oczywiście zmienimy program jeżeli ktos faktycznie ma zastrzezenia i bedzie ok. Czasem wysokość ustawienia świateł prawidłowo również ma znaczenie, a także jaśniejsze żarówki typu nightbreaker, bluevision itd.

Najlepsi są ci co załączają pozycyjne i przeciwmgłowe w zderzaku i udają że mają dzienne ;) ciekawe ilu z nich wie że tam są te same żarówki co w drogowych :)

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź. Trochę mnie to zdziwiło jak (może trzy razy) ktoś mi mrugał bo stojąc przed autem i nawet nachylając się mnie jakoś nie oślepiało. Fakt że jak by nie było światła drogowe i świecą wyżej niż mijania ale świecą bardzo słabo więc sam się dziwię o co chodzi. Oryginalne dzienne mają odbłyśnik ryflowany i światło z takiego reflektora jest rozproszone więc nie ma problemu a w drogowych wiązka światła jest skupiona. Z jednej strony zastanawiam się czy nie obniżyć napięcia a znowu z drugiej strony pewnie światła były by bardziej pomarańczowe a to by mi nie pasowało. Na razie jestem zadowolony i zostawiam tak jak jest, może pomyślę nad tymi ledami skoro powinny prawidłowo działać.

Opublikowano

Czy mógłbyś napisać jaki przekaźnik zastosować i jak podłączyć, żeby działało wyłącznie hamulcem ręcznym?

Opublikowano
Najlepsi są ci co załączają pozycyjne i przeciwmgłowe w zderzaku i udają że mają dzienne ;) ciekawe ilu z nich wie że tam są te same żarówki co w drogowych :)

Dokładnie, też śmiać mi się chce jak takich widzę :decayed: .

Opublikowano

Ewentualnie w autach z kontrolą spalonej żarówki mogą wywoływać błąd. Ale to jest naturalne zjawisko.

---------- Post dopisany at 16:49 ---------- Poprzedni post napisany at 16:45 ----------

Czy mógłbyś napisać jaki przekaźnik zastosować i jak podłączyć, żeby działało wyłącznie hamulcem ręcznym?

Przekaźnik za 6 zł kupujesz samochodowy zwykły, plus podstawka, ewentualnie konektory. Na cewkę przekaznika dajesz stały plus, na masę przekaźnika dajesz przewodzik spod dźwigni ręcznego ( po zaciagnieciu hamulca podaje masę). Zatem po zaciągnieciu ręcznego przekaźnik zaskoczy - na stykach przekaźnika rozłączasz masę z modułu. Czyli reasumując w pozycji spoczynkowej recznego do modułu dochodzi masa i dzienne działają. Po zaciągnieciu ręcznego przekaznik pod niego podpiety klika i rozłącza masę dochodzącą do modułu co powoduje przerwanie pracy urządzenia.

Opublikowano

Moje A4 ma szynę CAN BUS i jest kontrola spalonych żarówek, ale jak bym szukał ledów to takich które takiego błędu nie powodują. Mam takie ledy w pozycyjnych i jest ok. Z tym ręcznym ciekawy patent :wink: .

Opublikowano

Dzięki. Jakbyś zrobił jakiś schemacik, to by wyjaśniło, bo nie wszyscy będą wiedzieli z opisu o co kaman.

Opublikowano
Dzięki. Jakbyś zrobił jakiś schemacik, to by wyjaśniło, bo nie wszyscy będą wiedzieli z opisu o co kaman.

Przesadzasz :) nie będę zamieszczał schematu przekaźnika bo jest na samym przekaźniku... chodzi tylko o zwierno-rozwierny.

Jeszcze ktoś pomyśli że przedszkole prowadzę. Jeżeli ktoś będzie miał problem chętnie pomożemy.

Moje A4 ma szynę CAN BUS i jest kontrola spalonych żarówek, ale jak bym szukał ledów to takich które takiego błędu nie powodują. Mam takie ledy w pozycyjnych i jest ok. Z tym ręcznym ciekawy patent :wink: .

Kiedy się wszyscy nauczą że szyna Can tyle ma wspólnego z kontrolą żarówek co z kolorem lakieru.

Opublikowano

O.K. Ale piszesz o rozłączeniu masy modułu. A jak mam moduł z oddzielnym kabelkiem do wyłączania go ręcznym?

Opublikowano

Jeżeli tak to wtedy podpinasz styki przekaźnika pod stałą masę ktora po zalaczeniu przekaznika pojdzie na dodatkowy kabelek.

9402737000_1348251402.jpg

85 - stały plus

86 - masa spod recznego

30 - stała masa

87a - przewód dodatkowy do wyłączania recznym

Opublikowano

Jednak A4 przed 2003r nie miały CAN BUS i nie miały kontroli spalonych żarówek, po 2003 był CAN BUS i kontrola spalonych żarówek jest.

Opublikowano

I o to mi chodziło. Dzięki

Opublikowano
Jednak A4 przed 2003r nie miały CAN BUS i nie miały kontroli spalonych żarówek, po 2003 był CAN BUS i kontrola spalonych żarówek jest.

Mercedes w 30 letnich egzemplarzach posiada kontrole spalonych żarówek gdzie o CAN dopiero sobie marzyli.

CAN to jest taka komunikacja między modułami w samochodzie która usprawnia diagnostykę wszystkich modułów np. do tego żebyś podłączył lapka pod auto i widział wszystko co masz w aucie po podpieciu pod jedno gniazdko. To najbardziej łopatologiczne wyjaśnienie.

Z kontrolą żarówek CAN nie ma nic wspólnego i nigdy nie miało.

Z kontrolą żarówek to jest tak jak z kontrolą klocków hamulcowych, albo przejscie albo przerwa...

W troche nowszych samochodach polega to na mierzeniu oporu żarówki, po prostu nowsza metoda mierzenia czy żarówka jest cała.....

Z okazji pięknej wiosny Dwa Nowe moduły wersja EKONOMICZNA i PROFESJONALNA

images?q=tbn:ANd9GcS2fvQAQYmLmbqbNFf7DBvUTaTe1hR0eH9Bq6nTCkl4tFEuA7w8lQ

Opublikowano
Jednak A4 przed 2003r nie miały CAN BUS i nie miały kontroli spalonych żarówek, po 2003 był CAN BUS i kontrola spalonych żarówek jest.

Mercedes w 30 letnich egzemplarzach posiada kontrole spalonych żarówek gdzie o CAN dopiero sobie marzyli.

CAN to jest taka komunikacja między modułami w samochodzie która usprawnia diagnostykę wszystkich modułów np. do tego żebyś podłączył lapka pod auto i widział wszystko co masz w aucie po podpieciu pod jedno gniazdko. To najbardziej łopatologiczne wyjaśnienie.

Z kontrolą żarówek CAN nie ma nic wspólnego i nigdy nie miało.

Z kontrolą żarówek to jest tak jak z kontrolą klocków hamulcowych, albo przejscie albo przerwa...

W troche nowszych samochodach polega to na mierzeniu oporu żarówki, po prostu nowsza metoda mierzenia czy żarówka jest cała.....

Z okazji pięknej wiosny Rabat dla forumowiczów A4-Klub. Przy kontakcie prosze podac swój login z forum.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS2fvQAQYmLmbqbNFf7DBvUTaTe1hR0eH9Bq6nTCkl4tFEuA7w8lQ

Kolego jaka konkretnie aktualna cena w tej chwili dla klubowiczów po tym rabacie;)

Bo obserwuje temat i widzę że na allegro cena poszła w gore:eek:

Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...