Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Światła dzienne z wykorzystaniem modułu SD-2 modele B5 i B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I jak się to sprawuje?? Warto to zakładać?

Opublikowano

Sprawuje się doskonale. Dla niektórych za żółte światło, ale ile ludzi tyle opinii :wink4: Trochę wyżej jest link do tematu, tam są też zdjęcia.

Opublikowano

ze zółte światła w dzień to pikuś zależy mi na oszczędzeniu ksenonu w dzień. Mam przełącznik z auto wiec chciałbym żeby po zmierzchu automatycznie włączały mi się normalne światła a w dzień te z modułu, tak żeby ustawił przełącznik na auto i go w ogóle nie ruszał da się tak?

Opublikowano

bez problemu :) wystarczy, że podłączysz wszystko zgodnie z instrukcją dodaną do modułu, a w momencie zapalenia się świateł mijania bądź pozycyjnych będą gasły światła do jazdy dziennej

Opublikowano

Jeżeli po zmierzchu włączają Ci się samoczynnie światła mijania, to tak jak napisał kolega kuchar222 jeżeli podłączysz tak jak ma być, to wszystko powinno działać, tak jak chcesz. A podłączenie jest bardzo proste. Też założyłem to żeby nie wypalać żarników i przetwornic :>

Opublikowano

Mi modul SD-2 zjaral sie po 2 minutach dzialania topiac przy tym plastikowa obudowe.

Odeslalem do kolesia z allegro, bo obiecal wymienic na "wersje do Audi".

Modul montowal mi znajomy elektryk, ktory nie byl szczegolnie zachwycony jakoscia wykonania.

Zobaczymy co pokaze druga wersja...

Opublikowano

ma ktos sprawdzonych sprzedawcow z allegro tych modolow albo ktos kto kupil i nie ma z tym problemu

Opublikowano

ja już sam nie wiem który moduł wybrać :(, a może zrezygnować z pseudo ori rozwiązania i założyć jakieś światła DRL oparte na LED

Opublikowano

jako zemam ksenon i chcialem oszczedzic go kupilem ten i jak narazie smiga bezproblemowo. http://allegro.pl/swiatla-dzienne-regulator-swiatel-dziennych-sd-2-i1606199716.html co do zakladania DRL na LED to sa gusta i gusciki:)

Pozdrawiam

Opublikowano

No właśnie tu są głosy pół na pół :) jednym ten regulator śmiga bez problemów, a innym przepalają się :( może to tak na prawdę kwestia odpowiedniego podłączenia. Co do gustów i guścików to pojawiły się na allegro LED'y dedykowane do B7 razem z całą kratką, ale jeszcze są kosmicznie drogie więc może na początek rzeczywiści namówię się na taki moduł, a w przyszłości założę LED.

Opublikowano

Witam

Jakiś czas temu rozmawiałem ze sprzedającym na temat usterek, które występują w B5 po zamontowaniu tego urządzonka z tego co powiedział

to pracuje nad usunięciem usterek po 2 miesiącach się odezwał, że moduł już nie powinien sprawiać problemów.

Zakupiłem oczekuje na przysyłkę jak tylko zamontuję i przetestuje to podziele sie spostrzeżeniami :cool1:

Opublikowano

Elektryk zamontowal mi "poprawiona" wersje SD-2.

Wedlug elektryka ingeruje ona mocno w instalacje samochodu, poniewaz

wymaga usuniecia obydwoch bezpiecznikow od swiatel drogowych (dlugich).

Pozatym dziala jak w opisie: zmiejsza moc i zapala sie razem z ladowaniem akumulatora.

Jak narazie zrobilem kilkaset kilometrow i zadnych problemow.

Niepokoi mnie tylko brak bezpiecznikow, w razie jakiegos zwarcia w czasie jazdy

na dlugich swiatlach nie wiadomo co sie stanie.

Opublikowano

"dobry" ten Twoj elektryk... :wallbash:

zadnych bezpiecznikow sie nie wycina wszystko masz opisane na pierwszej stronie tego watku ...

Opublikowano

ja też zamontowałem SD-2 kilka dni temu i też wszystko w porządku :) skorzystałem z rady zawartej trochę wcześniej w tym wątku i podłączyłem się pod moduł centralnej elektryki przez co zaoszczędziłem ciągnięcia kabla do komory silnika, a sam moduł świateł dziennych mam w okolicy bezpieczników. Zasilanie natomiast wziąłem z bezpiecznika nr 7 i teraz światła odpalają po odpaleniu silnika. Zastanawia mnie tylko jeden fakt, a mianowicie zauważyłem, że po zapaleniu się świateł mijania żarówki świateł drogowych delikatnie się żarzą co wskazuje na to, iż moduł świateł drogowych całkowicie nie odcina prądu tak jak to powinno być. Osobiście mi to nie przeszkadza bo i tak w kloszach świateł drogowych są zamontowane światła pozycyjne, więc to żarzenia jest z zewnątrz niedostrzegalne.

Opublikowano

"dobry" ten Twoj elektryk... :wallbash:

zadnych bezpiecznikow sie nie wycina wszystko masz opisane na pierwszej stronie tego watku ...

Wyjecia (a nie WYCIECIA!) bezpiecznikow wymagal opis i schemat wyslany przez sprzedawce w drugiej wersji SD2 (po spaleniu sie pierwszej). Najwidoczniej wersja po lifcie jest inna od przedliftowej.

Najpierw czytaj ze zrozumieniem caly watek, a pozniej dyskutuj.

Opublikowano

wyjac/wyciac widzisz jakas roznice?? i tak go nie ma i tak...

czyli co teraz nie masz dlugich?? czy dlugie "ida" przez modul??

Opublikowano

Ja wysyłałem KOGLOWI schemat instalacji bo ten pierwszy model SD-2 w A4 B5 przed i po lifcie się nie spisywał paląc urządzenie. Ja mam u siebie dodatkowo potencjometr którym sam sobie reguluję moc świecenia. Na początku testowaliśmy opcję w której gdy moduł się zaczął przegrzewać automatycznie wyłączał urządzenie do momentu aż ostygnie. Nie spisywało się to za rewelacyjnie bo po kilku takich akcjach żeby włączyć urządzenie nie wystarczyło odpalić silnik ale też trzeba było mignąć długimi. W nowym modeli SD-2 jest konieczne wyjęcie bezpieczników, jedynym minusem tego jest to że stojąc na postoju z wyłączonym silnikiem nie da się zrobić "blindy" reszta działa jak powinna z tego też powodu mamy dodatkowy żółty przewód którego nie było w pierwsze wersji oraz tej że tak powiem wersji po lifcie SD-2.

Opublikowano

Czyli ,co spróbować kupić kolejne urządzenie ? Nie powinno być już problemu z temperaturą niszczącą obudowę ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...