dio Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Sprawuje się doskonale. Dla niektórych za żółte światło, ale ile ludzi tyle opinii Trochę wyżej jest link do tematu, tam są też zdjęcia.
Miroo Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 ze zółte światła w dzień to pikuś zależy mi na oszczędzeniu ksenonu w dzień. Mam przełącznik z auto wiec chciałbym żeby po zmierzchu automatycznie włączały mi się normalne światła a w dzień te z modułu, tak żeby ustawił przełącznik na auto i go w ogóle nie ruszał da się tak?
kuchar222 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 bez problemu wystarczy, że podłączysz wszystko zgodnie z instrukcją dodaną do modułu, a w momencie zapalenia się świateł mijania bądź pozycyjnych będą gasły światła do jazdy dziennej
dio Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Jeżeli po zmierzchu włączają Ci się samoczynnie światła mijania, to tak jak napisał kolega kuchar222 jeżeli podłączysz tak jak ma być, to wszystko powinno działać, tak jak chcesz. A podłączenie jest bardzo proste. Też założyłem to żeby nie wypalać żarników i przetwornic :>
sharg Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Mi modul SD-2 zjaral sie po 2 minutach dzialania topiac przy tym plastikowa obudowe. Odeslalem do kolesia z allegro, bo obiecal wymienic na "wersje do Audi". Modul montowal mi znajomy elektryk, ktory nie byl szczegolnie zachwycony jakoscia wykonania. Zobaczymy co pokaze druga wersja...
przemek8611 Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 co z tym sd-2 do halogenow opisze ktos jak to podlaczyc?
armando Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 ma ktos sprawdzonych sprzedawcow z allegro tych modolow albo ktos kto kupil i nie ma z tym problemu
kuchar222 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 ja już sam nie wiem który moduł wybrać , a może zrezygnować z pseudo ori rozwiązania i założyć jakieś światła DRL oparte na LED
Mauros88 Opublikowano 22 Maja 2011 Opublikowano 22 Maja 2011 jako zemam ksenon i chcialem oszczedzic go kupilem ten i jak narazie smiga bezproblemowo. http://allegro.pl/swiatla-dzienne-regulator-swiatel-dziennych-sd-2-i1606199716.html co do zakladania DRL na LED to sa gusta i gusciki:) Pozdrawiam
kuchar222 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 No właśnie tu są głosy pół na pół jednym ten regulator śmiga bez problemów, a innym przepalają się może to tak na prawdę kwestia odpowiedniego podłączenia. Co do gustów i guścików to pojawiły się na allegro LED'y dedykowane do B7 razem z całą kratką, ale jeszcze są kosmicznie drogie więc może na początek rzeczywiści namówię się na taki moduł, a w przyszłości założę LED.
jacek5321 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Witam Jakiś czas temu rozmawiałem ze sprzedającym na temat usterek, które występują w B5 po zamontowaniu tego urządzonka z tego co powiedział to pracuje nad usunięciem usterek po 2 miesiącach się odezwał, że moduł już nie powinien sprawiać problemów. Zakupiłem oczekuje na przysyłkę jak tylko zamontuję i przetestuje to podziele sie spostrzeżeniami
sharg Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Elektryk zamontowal mi "poprawiona" wersje SD-2. Wedlug elektryka ingeruje ona mocno w instalacje samochodu, poniewaz wymaga usuniecia obydwoch bezpiecznikow od swiatel drogowych (dlugich). Pozatym dziala jak w opisie: zmiejsza moc i zapala sie razem z ladowaniem akumulatora. Jak narazie zrobilem kilkaset kilometrow i zadnych problemow. Niepokoi mnie tylko brak bezpiecznikow, w razie jakiegos zwarcia w czasie jazdy na dlugich swiatlach nie wiadomo co sie stanie.
PG Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 "dobry" ten Twoj elektryk... zadnych bezpiecznikow sie nie wycina wszystko masz opisane na pierwszej stronie tego watku ...
kuchar222 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 ja też zamontowałem SD-2 kilka dni temu i też wszystko w porządku skorzystałem z rady zawartej trochę wcześniej w tym wątku i podłączyłem się pod moduł centralnej elektryki przez co zaoszczędziłem ciągnięcia kabla do komory silnika, a sam moduł świateł dziennych mam w okolicy bezpieczników. Zasilanie natomiast wziąłem z bezpiecznika nr 7 i teraz światła odpalają po odpaleniu silnika. Zastanawia mnie tylko jeden fakt, a mianowicie zauważyłem, że po zapaleniu się świateł mijania żarówki świateł drogowych delikatnie się żarzą co wskazuje na to, iż moduł świateł drogowych całkowicie nie odcina prądu tak jak to powinno być. Osobiście mi to nie przeszkadza bo i tak w kloszach świateł drogowych są zamontowane światła pozycyjne, więc to żarzenia jest z zewnątrz niedostrzegalne.
sharg Opublikowano 14 Czerwca 2011 Opublikowano 14 Czerwca 2011 "dobry" ten Twoj elektryk... zadnych bezpiecznikow sie nie wycina wszystko masz opisane na pierwszej stronie tego watku ... Wyjecia (a nie WYCIECIA!) bezpiecznikow wymagal opis i schemat wyslany przez sprzedawce w drugiej wersji SD2 (po spaleniu sie pierwszej). Najwidoczniej wersja po lifcie jest inna od przedliftowej.Najpierw czytaj ze zrozumieniem caly watek, a pozniej dyskutuj.
PG Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 wyjac/wyciac widzisz jakas roznice?? i tak go nie ma i tak... czyli co teraz nie masz dlugich?? czy dlugie "ida" przez modul??
sharg Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Tak, dlugie ida przez modul. Dla bezpieczenstwa mam zalozony bezpiecznik na zasilaniu SD2.
Grzesiekkbc Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Ja wysyłałem KOGLOWI schemat instalacji bo ten pierwszy model SD-2 w A4 B5 przed i po lifcie się nie spisywał paląc urządzenie. Ja mam u siebie dodatkowo potencjometr którym sam sobie reguluję moc świecenia. Na początku testowaliśmy opcję w której gdy moduł się zaczął przegrzewać automatycznie wyłączał urządzenie do momentu aż ostygnie. Nie spisywało się to za rewelacyjnie bo po kilku takich akcjach żeby włączyć urządzenie nie wystarczyło odpalić silnik ale też trzeba było mignąć długimi. W nowym modeli SD-2 jest konieczne wyjęcie bezpieczników, jedynym minusem tego jest to że stojąc na postoju z wyłączonym silnikiem nie da się zrobić "blindy" reszta działa jak powinna z tego też powodu mamy dodatkowy żółty przewód którego nie było w pierwsze wersji oraz tej że tak powiem wersji po lifcie SD-2.
Arturoo Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Czyli ,co spróbować kupić kolejne urządzenie ? Nie powinno być już problemu z temperaturą niszczącą obudowę ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się