rafcisz Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 koledzy ja mam przebieg 156 tys i tez jest wszystko ok jak padnie mi zabierak to w tedy go bede robil a tak to smigam trzeba wiedziec ze silnik to mozemy sami uszkodzic bo jak zapali sie nam kontrolka o braku cisnienia to trzeba sie zatrzymac od razu to sie nic nie stanie a tak po zatym ile kosztuje taka naprawa i ile ona trwa podobno zestaw naprawczy kosztuje coś z 5000 tyś zł. Ale warto jest przerobić i mnieć święty spokuj. Mi jak padnie napęd pompy to wtedy będę się martwił,a puki co to śmigam i go nie oszczędzam
bartek.mod Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 AZ Auto Serwis Ul. Trakt Św. Wojciecha 167 D 80-017 Gdańsk Tel: 661-601-595 Tam Ci doradza co trzeba wymienić w BLB by nie płacić po 5000-6000tys w ASO, ja wymieniłem w AZ i mam spokój
rafcisz Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 ....Jak widać z opisu to mamy tu do czynienia z motorem potencjalnie dobrym, po usunięciu paru wad. Jeśli już padł i się zatarł to w jego miejsce pasuje P&P motor BMM z Golfa V i pochodnych (bez wałków). Jeśli nadal żyje to wywalić wałki stosując graty od BMM i usunąć DPF. Mamy wówczas 1.9 TDI PD powiększony do 2.0 z czujnikiem wału w uszczelniaczu. W sumie to najlepszy 2.0 TDI w Passacie B6. Masz rację kolego,ale po przeróbce 2.0TDI w Audi też będziemy mnieli wtedy bardzo dobry silnik,nie tylko Passata trzeba chwalić
witek1234 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) Panowie co można włożyć P&P w zamian BMP ---> BMM ... i co jeszcze (chodzi o passata B6) Edytowane 21 Lipca 2016 przez witek1234
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się