Orange Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam! u dziewczyny w ibizie 98r AFN od jakiegoś czasu silnik pracuje wyraźnie głośniej, dziś podpiąłem VAG i zrobiłem logi statyczne i BS, dynamicznych nie robiłem ze względu na ciulatą pogode.. 003 i 011 na BS nic sie nie działo. chociaż po logowaniu w trybie normalnym reagował EGR jak i turbo na pedał gazu. normalne: Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/lazyrider_29913.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/lazyrider_29914.html BS: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lazyrider_29915.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lazyrider_29916.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lazyrider_29917.html błedy: 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent o czujniku hamulca wiemy widać tam coś?
spanky Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 sa dwie mozliwosci: -albo wysral sie przestawiacz kata wtrysku [ewentualnie kable pourywalo] -albo rozrzad przeskoczyl blad przeplywmoerza i sterownika zostawmy na pozniej bo w tej sytuacji sa malo istotne ...
wojtek26 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Ostatnio miałem A4 TDI i tez miał bład 00550 okazało sie ze pompa była przestawiona kont za późny, po regulacji konta i ustawieniu dawki ( miał 8mg) auto zaczeło normalnie odpalac na cipełym silniku i ładniej zaczał pracowac.
Orange Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 dzisiaj byłem u mechanika, na szybko powiedział ze to może być: przestawiony rozrząd, uszkodzony wtryskiwacz lub sama pompa. no i czy to normalne ze nie pokazuje korekcji dla 4 wtryskiwacza? no i jeszcze pytanie.. ile tak można jeździć i czym grozi zaniedbanie? mój magik powiedział ze ma termin dopiero k 15.01.11..
wojtek26 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 To normlane poniewaz sa to korekcje w odniesieniu do wtryskwiacza sterujacego, poza zła praca silnika, wikeszym spalaniem itp nie powinno sie nic powaznego stac, ale trzeba jak najszybciej doprowadzic to do porzadku.
spanky Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 jak rozrzad przeskoczyl to nie za bardzo polecam dalsze uzytkowanie auta
ciahciah Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 zacznij od wymiany filtra paliwa bo on może załatwić problem, jak nie pomoże jedz na kontrole rozrządu i od razu po kontroli niech mechanik ustawi statyczny kat wtrysku na pompie, a później wstaw nowy komplet logów, tylko tym razem zrób też jaki kolwiek log 004 dynamiczny, wystarczy podczas spokojnej jazdy błędy powracają?
Orange Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 filtr paliwa ma 3-4kkm wiec raczej odpada jego wina. wczoraj został ustawiony rozrząd, z tego co wiem był przestawiony o jeden ząbek. jak mi się uda to dziś się wezme za ustawienie kąta wtrysku i wrzuce logi czy coś sie zmieniło. co do błędów to nie kasowałem ich jeszcze bo nie wiedziałem czy mechanik nie będzie sie chciał podpiąć z kompem i mu je zostawiłem. dziś je skasuje i zobaczymy
przemik Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Pytanie tylko co bylo powodem tego ze rozrzad przeskoczył...
Orange Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Skasowałem błędy, powraca : 00550 - Start of Injection Regulation 17-00 - Control Difference 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent co do przestawionego rozrządu to nie ma pewności ze był przestawiony, nie było mnie przy tym i z przekazu wiem ze kręcono rozrządem za pompę i wtedy mogło coś przeskoczyć. zrobiłem nowe logi : normalne: Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/lazyrider_30006.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/lazyrider_30007.html BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lazyrider_30008.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lazyrider_30009.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lazyrider_30010.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lazyrider_30011.html 004 podczas jazdy nie zrobiłem bo bateria mi już padła.. ;/ jeszcze dość dziwna sytuacja ale po rozgrzaniu silnika gdy zgasiłem go na tą chwile zeby podpiąć kompa i skasować błędy, po ponownym odpaleniu chodzi już mniej drastycznie przy dodawaniu gazu tzn. dźwięk silnika nie jest już jakby sie miał rozsypać chociaż dalej słychać ze coś jest nie tak, ale wyraźnie lepiej. Silnik jest też wyraźnie słabszy.
ciahciah Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 jeżeli już masz 100% pewność że rozrząd jest dobrze ustawiony to z tego co opisujesz wygląda na awarię wewnątrz pompy, ale zacznij od ustawienia kąta wtrysku i podania na pompę bezpośrednio paliwa z bańki w celu sprawdzenia czy czasem pompa się nie zapowietrza, podczas ustawiania kata wtrysku pokręć pompą ile się da w lewo i w prawo patrząc na vaga gr000bs, jak ciągle będzie 255 pompa do czyszczenia/naprawy, może w Ibizie jest dostęp do zaślepki tłoczka prze stawiacza na dole pompy i do elektrozaworu N108 to bez wyjmowania pompy możesz to przeczyścić i zobaczysz czy czasem szlak nie trafił uszczelkę N108 (ustami sprawdzasz zaworek czy pod napięciem przepuszcza a bez napięcia nie) mam nadzieje że mechanik który sprawdzał ustawienia rozrządu sprawdził stan klina wałka pompy... jakiej firmy założyłeś filtr paliwa?
wojtek26 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Zrób test wykonawczy urzadzeń i tam tez sprawdzisz czy reaguje na zamiane konta wtrysku ( bedzie słyszalana zmiana pracy silnika). W LT tez miałem taki przypadek cały czas stało na 255 bez wzgledu jak sie przestawiło kont, dopiero wymiana zaworu rozwiazała problem.
vauxhall95 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 jak na moje oko to rozrzad sie przewalil,lub przestawiacz kata wtrysku.Cos musialo zablokowac rozrzad ze przeskoczyl.Nie proponuje takiej jazdy,bo silnik po d*pie dostaje.Tak jak kolega ciah wspomnial kup nowy klin na walek pompy i ustaw rozrzad porzadnie.Dopiero potem inne bajery.
PAWEL69 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 jak na moje oko to rozrzad sie przewalil,lub przestawiacz kata wtrysku.Cos musialo zablokowac rozrzad ze przeskoczyl.Nie proponuje takiej jazdy,bo silnik po pupie dostaje.Tak jak kolega ciah wspomnial kup nowy klin na walek pompy i ustaw rozrzad porzadnie.Dopiero potem inne bajery. przed ruszeniem pompy sprawdziłbym koło napędu rozrządu na wale korbowym oraz czop wału:wink4: jeszcze dość dziwna sytuacja ale po rozgrzaniu silnika gdy zgasiłem go na tą chwile zeby podpiąć kompa i skasować błędy, po ponownym odpaleniu chodzi już mniej drastycznie przy dodawaniu gazu tzn. dźwięk silnika nie jest już jakby sie miał rozsypać chociaż dalej słychać ze coś jest nie tak, ale wyraźnie lepiej. Silnik jest też wyraźnie słabszy. Moim skromnym zdaniem tam właśnie leży przyczyna[dość zresztą częsta ] w ibizie zajmie to ok.1h,a może zaoszczędzić parę groszy Pozdrawiam Paweł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się