RS Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 A nie ma diagnostyki w tym chorusie 2? Wysłane z hajźla
wrclaguna Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Jest CAN tylko brak połaczenia z RNS E
RS Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 Diagnostykę rns e robisz przecież po lini K a nie po CAN-ie Wysłane z hajźla
wrclaguna Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Diagnostykę rns e robisz przecież po lini K a nie po CAN-ieWysłane z hajźla Przy Chorusie II 2 DIN brak wtyki ( zielona , niebieska) chce dołozyc K Line tylko gdzie sie najblizej podpiac ?
domin79 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Diagnostykę rns e robisz przecież po lini K a nie po CAN-ieWysłane z hajźla Przy Chorusie II 2 DIN brak wtyki ( zielona , niebieska) chce dołozyc K Line tylko gdzie sie najblizej podpiac ? Grzes a z chorusem dawało rade sie wczesniej połączyć
wrclaguna Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 ORI siedział CHORUS II i bez problemu sie łaczyłem Chce spróbowac podpiac K line tylko brak wtyki( musze zamowic w ASO) wtedy zobacze .
RS Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2013 Teraz pytanie czy chorus 2 ma diagnozę po CAN lub K-line Masz jakaś wlepkę na tym chorusie dotycząca wtyków? Wysłane z hajźla
wrclaguna Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 CHORUS II jest po CANIE ( 9,10 PIN) a wlepa jest
RS Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2013 Masz linie K (k-ltg) To znaczy K-Leitung po niemiecku Wysłane z hajźla
wrclaguna Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Teraz juz wiem gdzie jest Jak ogarne temat to dam info
domin79 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 tyle ze w aucie mozesz niemiec lini -k , łaczyłeś sie po canie bo tak odbywa sie diagnoza A3:wink: zlap jakiegos znajomka z A4 wsadzcie na chwile rnsa , zakodujcie na A3 i potem juz powinienes u siebie miec wsio oki:wink:
wrclaguna Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 tyle ze w aucie mozesz niemiec lini -k , łaczyłeś sie po canie bo tak odbywa sie diagnoza A3:wink: zlap jakiegos znajomka z A4 wsadzcie na chwile rnsa , zakodujcie na A3 i potem juz powinienes u siebie miec wsio oki:wink: Jestem juz umówiony 1
bari88pl Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Mam problem z przekładaniem RNS-e zamiast oryginalnego BNS 5.0. Otóż, samochód to seat exeo, a że to praktycznie to samo co A4 b7 więc pisze tutaj. Oryginalnie było BNS 5.0 i zakupiłem RNS-e oryginalne seata z 2011roku. Oczywiście nie mogłem sie połaczyć z navi po montażu więc zacząłem szukać i znalazłem ten temat. Wyjąłem navi i zamieniłem kabelki z pinu 5 na 7 i odwrotnie w niebieskiej kostce tak jak to bylo napisane i dalej lipa, brak połacznia :/ czy to możliwe że to nie te kabelki i sa inaczej ustawione niz w audi? Dodaje fotki już z zamienionymi kabelkami. Może ktoś pomoże bo mi sie wydaje że tam po prostu nie ma k-line tylko co to w takim razie jest? IMG_0733.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl
domin79 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 jak dlamnie to bedzie to zielony kabelek z czerwonym paskiem , masz go wsadzic w kostke B5 a był w c7 :wink:
bari88pl Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Tzn. zamienić tak jak były oryginalnie kabelki w kostce niebieskiej pin 5 z 7, a poźniej ten zielono czerwony z którym? z pinem 5 w niebieskiej kostce? tu jest rozpiska tego co miałem na BNS 5.0 oryginalnie w samochodzie moze to coś pomoże bo ja sie niebardzo z tego wyznaje która to która kostka - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl
RS Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Mam problem z przekładaniem RNS-e zamiast oryginalnego BNS 5.0. Otóż, samochód to seat exeo, a że to praktycznie to samo co A4 b7 więc pisze tutaj. Oryginalnie było BNS 5.0 i zakupiłem RNS-e oryginalne seata z 2011roku. Oczywiście nie mogłem sie połaczyć z navi po montażu więc zacząłem szukać i znalazłem ten temat. Wyjąłem navi i zamieniłem kabelki z pinu 5 na 7 i odwrotnie w niebieskiej kostce tak jak to bylo napisane i dalej lipa, brak połacznia :/ czy to możliwe że to nie te kabelki i sa inaczej ustawione niz w audi? Dodaje fotki już z zamienionymi kabelkami. Może ktoś pomoże bo mi sie wydaje że tam po prostu nie ma k-line tylko co to w takim razie jest?IMG_0733.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl To nie jest powiedziane ze to ta sama konstrukcja. Trzeba by porownac.... SENT FROM HAJZIEL
bari88pl Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Czyli może mi ktoś to rozwiązać bo nadal niebardzo wiem jak mam patrzec na ta wtyczke żeby ja porównac do tej karteczki z bns 5.0 czy sie na te piny patrzy od przodu czy od tylu tak jak kabelki wychodzą? Bo według tego opisu to albo ten kabelek zielony z czerwonym paseczkiem bedzie to CLOCK albo w drugiej kostce nie jest nic opisane.
RS Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2013 Masz podane numery pinow i na wewnętrznej stronie kostki są numery pinow zdaje sie 1,7,8 i 15- to mozesz sobie policzyć. Wysłane z hajźla
jaguś Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Mam takie pytanko przechodziłem z concerta na bns 5.0 nie mam polaczenia z vcds mam przejsciowke rns-e w przejsciowce nie mam pinu 7 a w 2 kostce mam 5 (brązowo biały) wiec co mam zrobić zebym dzialalo.Przepiąć pin 5 do pin 7 a w pin 7 ma byc pusto??wygladowo taki mam adapter Adapter ISO 8 na ISO 16 do RNS-E RNSE nowe AUDI (3932544789) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
lennox Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Concert nie ma połaczenia z K-line więc w instalacji nie masz z nią połączenia. Jedyne co musisz zrobić to podpiąć linie K-line do radia. Najszybciej chyba z klimatronika (jeśli tam nie ma to niech mnie ktoś poprawi).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się