Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] (audi 1,9TDi ) tryb awaryjny silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie :) jeśli powtarzam temat to z gory przepraszam .

Mam problem z turbinka jestem od razu powiem zielony poznaje dopiero autko ale od pewnego czasu wlacza mi sie tryb awaryjny silnika tzn ze nie moge przekroczyc 100km/h .mialem taki problem wczesniej ale wyczyscilem turbinke i bylo ok czyszczenie mialo miejsce ok 3 miesiecy temu zdazylem przejechac 5tys km . zrobilem sobie vaga com i pokazuje mi cos takiego :

Address 01: Engine

Controller: 038 906 018 S

Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1630

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

przetlumaczylem sobie numer bledu czyli ze to jest :575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej - ale teraz nie wiem czego szukac czy to jest tam gdzie jest czujnik od strony filtra powierza bo zrobila mi sie tam szparka po tym jak wymienili mi filter ppowietrza a ze ciezko go sie wklada to chyba oni to spowodowali bo chceieli na siel go upchnac nie wiem za co sie brac i gdzie szukac

z Gory dziekuje za pomoc [br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 18:27_________________________________________________dopowiem ze ta szparka mi sie zrobile w miejscu gdzie dochadza takie 4 sruby do filtra powierzta tam chyba jest jakas uszczelka i ona laczy sie z filtrem :0 ale nie wiem czy dobrze mysle :(

Opublikowano

czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym w AFN z tego rocznika znajduje się prawdopodobnie w komputerze dopiero po lifcie były w kolektorze dolotowym, prawdopodobnie przeładowuje Ci turbo, standardowa rzecz w AFN

Opublikowano

to co musze zrobic doczytalem tam dalej na forum zrobilbym logi ale nie wiem jak jak macie jakiegos linka ale skrocona instrukcje na czym to polega to bym spobie sprawdzil :0 wyczytalem ze moze byc gdzie uklad nieszczelny do jakies gruszki albo gdzies kolo przeplywomierza moze byc nieszcelnosc :0 a sprawdzil bym sobie na loga bary ale wlasnie nie wiem jak sie zabrac za te logi :( ??

Opublikowano

na początek możesz spróbować powymieniać wężyki od cisnienia ale zapewne to nic nie da, turbo po takim przebiegu nadaje się do regeneracji niestety i będzie łapało notlaufy

Opublikowano

najpierw chcialem sprobowac zrobic bo wydaje mi sie ze nie trzeba isc latwiejsza droga czyli regeneracja bo tak mam ostatecznie ale boje sie ze jak wymienie to bede zalowal bo to moze byc naprawde starndardowo blchy problem tym bardzie ze znajomy mechanik mi szyscil i mowil ze jest ok a problem zaczal sie teraz jak mroz przyszedl tak mi sie wydaje:( ta turbina zawsze daje dislowcom w skore heheh a logi robi sie na vagu ??

Opublikowano

Mapsensor w 98 znajduje się w rurze a nie w ecu :cool1:

Zrób logi, szczególnie 011. Nie jest to wielka filozofia.

Wątpię, żeby kierowniczki tak szybko się zapiekły (chyba, że były kiepsko wyczyszczone).

Spróbuj podmienić n75 z n18 bo może to n75 jest winny przeładowaniu. Przy okazji sprawdź czy wszystkie wężyki są dobrze dociśnięte i czy są całe.

Warto też, spróbować trochę pocisnąć na granicy przeładowania. Zmieniać biegi przy wyższych obrotach.

Ale logi to podstawa bo sam czujnik g71 rzadko kiedy się psuje.

Opublikowano

Mapsensor w 98 znajduje się w rurze a nie w ecu :cool1:

Zrób logi, szczególnie 011. Nie jest to wielka filozofia.

Wątpię, żeby kierowniczki tak szybko się zapiekły (chyba, że były kiepsko wyczyszczone).

Spróbuj podmienić n75 z n18 bo może to n75 jest winny przeładowaniu. Przy okazji sprawdź czy wszystkie wężyki są dobrze dociśnięte i czy są całe.

Warto też, spróbować trochę pocisnąć na granicy przeładowania. Zmieniać biegi przy wyższych obrotach.

Ale logi to podstawa bo sam czujnik g71 rzadko kiedy się psuje.

kierowniczki noramalnie mogą się zapiec nawet po tygodniu od czyszczenia, rozmawiałem ostatnio z gościami którzy zajmują się regeneracją[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 19:32_________________________________________________dlatego czyszczenie to bezsensowna robota

Opublikowano

Kierowniczki nie zapiekają się ze starości, coś powoduje ich "zastój".

PSJ, zapchany katalizator czy problemy z egr. Trzeba wyeliminować przyczynę.

To oczywiste, że tym "fachowcom" zależy na tym żeby turbiny regenerować a nie czyścić. Więcej kasy dla nich.

_________________________________________________

Do autora tematu:

Zrób logi i wstaw w odpowiednim dziale bo tutaj mogą "umknąć".

Opublikowano

ja mialem ten sam blad i wszystko po koleji sprawdzane, turbo czyszcone i okazal sie wadliwy map sensor po wymianie juz nie lapie notlaufa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...