draskoni Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Witam serdecznie jeśli powtarzam temat to z gory przepraszam . Mam problem z turbinka jestem od razu powiem zielony poznaje dopiero autko ale od pewnego czasu wlacza mi sie tryb awaryjny silnika tzn ze nie moge przekroczyc 100km/h .mialem taki problem wczesniej ale wyczyscilem turbinke i bylo ok czyszczenie mialo miejsce ok 3 miesiecy temu zdazylem przejechac 5tys km . zrobilem sobie vaga com i pokazuje mi cos takiego : Address 01: Engine Controller: 038 906 018 S Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1630 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Readiness: N/A przetlumaczylem sobie numer bledu czyli ze to jest :575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej - ale teraz nie wiem czego szukac czy to jest tam gdzie jest czujnik od strony filtra powierza bo zrobila mi sie tam szparka po tym jak wymienili mi filter ppowietrza a ze ciezko go sie wklada to chyba oni to spowodowali bo chceieli na siel go upchnac nie wiem za co sie brac i gdzie szukac z Gory dziekuje za pomoc [br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 18:27_________________________________________________dopowiem ze ta szparka mi sie zrobile w miejscu gdzie dochadza takie 4 sruby do filtra powierzta tam chyba jest jakas uszczelka i ona laczy sie z filtrem :0 ale nie wiem czy dobrze mysle
paput Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym w AFN z tego rocznika znajduje się prawdopodobnie w komputerze dopiero po lifcie były w kolektorze dolotowym, prawdopodobnie przeładowuje Ci turbo, standardowa rzecz w AFN
draskoni Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 to co musze zrobic doczytalem tam dalej na forum zrobilbym logi ale nie wiem jak jak macie jakiegos linka ale skrocona instrukcje na czym to polega to bym spobie sprawdzil :0 wyczytalem ze moze byc gdzie uklad nieszczelny do jakies gruszki albo gdzies kolo przeplywomierza moze byc nieszcelnosc :0 a sprawdzil bym sobie na loga bary ale wlasnie nie wiem jak sie zabrac za te logi ??
paput Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 na początek możesz spróbować powymieniać wężyki od cisnienia ale zapewne to nic nie da, turbo po takim przebiegu nadaje się do regeneracji niestety i będzie łapało notlaufy
draskoni Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 najpierw chcialem sprobowac zrobic bo wydaje mi sie ze nie trzeba isc latwiejsza droga czyli regeneracja bo tak mam ostatecznie ale boje sie ze jak wymienie to bede zalowal bo to moze byc naprawde starndardowo blchy problem tym bardzie ze znajomy mechanik mi szyscil i mowil ze jest ok a problem zaczal sie teraz jak mroz przyszedl tak mi sie wydaje:( ta turbina zawsze daje dislowcom w skore heheh a logi robi sie na vagu ??
Armi Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Mapsensor w 98 znajduje się w rurze a nie w ecu Zrób logi, szczególnie 011. Nie jest to wielka filozofia. Wątpię, żeby kierowniczki tak szybko się zapiekły (chyba, że były kiepsko wyczyszczone). Spróbuj podmienić n75 z n18 bo może to n75 jest winny przeładowaniu. Przy okazji sprawdź czy wszystkie wężyki są dobrze dociśnięte i czy są całe. Warto też, spróbować trochę pocisnąć na granicy przeładowania. Zmieniać biegi przy wyższych obrotach. Ale logi to podstawa bo sam czujnik g71 rzadko kiedy się psuje.
draskoni Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 i tak zrobie na poczatek dziekuje :0 za rade zobaczymy co z tego wyjdzie dam znac
paput Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Mapsensor w 98 znajduje się w rurze a nie w ecu Zrób logi, szczególnie 011. Nie jest to wielka filozofia. Wątpię, żeby kierowniczki tak szybko się zapiekły (chyba, że były kiepsko wyczyszczone). Spróbuj podmienić n75 z n18 bo może to n75 jest winny przeładowaniu. Przy okazji sprawdź czy wszystkie wężyki są dobrze dociśnięte i czy są całe. Warto też, spróbować trochę pocisnąć na granicy przeładowania. Zmieniać biegi przy wyższych obrotach. Ale logi to podstawa bo sam czujnik g71 rzadko kiedy się psuje. kierowniczki noramalnie mogą się zapiec nawet po tygodniu od czyszczenia, rozmawiałem ostatnio z gościami którzy zajmują się regeneracją[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 19:32_________________________________________________dlatego czyszczenie to bezsensowna robota
Armi Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Kierowniczki nie zapiekają się ze starości, coś powoduje ich "zastój". PSJ, zapchany katalizator czy problemy z egr. Trzeba wyeliminować przyczynę. To oczywiste, że tym "fachowcom" zależy na tym żeby turbiny regenerować a nie czyścić. Więcej kasy dla nich. _________________________________________________ Do autora tematu: Zrób logi i wstaw w odpowiednim dziale bo tutaj mogą "umknąć".
Robokop Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 ja mialem ten sam blad i wszystko po koleji sprawdzane, turbo czyszcone i okazal sie wadliwy map sensor po wymianie juz nie lapie notlaufa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się