Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] (audi 1,9TDi ) tryb awaryjny silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie :) jeśli powtarzam temat to z gory przepraszam .

Mam problem z turbinka jestem od razu powiem zielony poznaje dopiero autko ale od pewnego czasu wlacza mi sie tryb awaryjny silnika tzn ze nie moge przekroczyc 100km/h .mialem taki problem wczesniej ale wyczyscilem turbinke i bylo ok czyszczenie mialo miejsce ok 3 miesiecy temu zdazylem przejechac 5tys km . zrobilem sobie vaga com i pokazuje mi cos takiego :

Address 01: Engine

Controller: 038 906 018 S

Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1630

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

przetlumaczylem sobie numer bledu czyli ze to jest :575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej - ale teraz nie wiem czego szukac czy to jest tam gdzie jest czujnik od strony filtra powierza bo zrobila mi sie tam szparka po tym jak wymienili mi filter ppowietrza a ze ciezko go sie wklada to chyba oni to spowodowali bo chceieli na siel go upchnac nie wiem za co sie brac i gdzie szukac

z Gory dziekuje za pomoc [br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 18:27_________________________________________________dopowiem ze ta szparka mi sie zrobile w miejscu gdzie dochadza takie 4 sruby do filtra powierzta tam chyba jest jakas uszczelka i ona laczy sie z filtrem :0 ale nie wiem czy dobrze mysle :(

Opublikowano

czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym w AFN z tego rocznika znajduje się prawdopodobnie w komputerze dopiero po lifcie były w kolektorze dolotowym, prawdopodobnie przeładowuje Ci turbo, standardowa rzecz w AFN

Opublikowano