kamil22lodz Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 witam Koledzy , posiadam A4 z 95 roku `1.8 125 KM , i problem polega na tym że często zapala mi się kontrolka oleju ( tzn ta konewka na fisie) jadąc na przykład 40 na godz , na 3 biegu , lub np: na 4 biegu 50 ,,, tzn: czym wyższy bieg , a prędkość mniejsza , wtedy zapala się kontrolka i po jakiejś chwili gaśnie , stan oleju jest oki ,, co może być przyczyną , mam nadzieje że ktoś mnie zrozumiał , proszę o pomoc ,pozdrawiam
PEREZ1 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Jak dla mnie to za małe cisnienie oleju sprawdził bym czujnik i smoka
kamil22lodz Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 czujnik juz wymieniłem i nic ;( dalej to samo , co sprawdzać dalej?
domjenick Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 też tak miałem pompa do wymiany sprawdziłbym najpierw smoka,jesli nie zatkany-to już tylko pompa została
kamil22lodz Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 sorka , ale co to ten smok ? szczerze powiem że nie wiem , proszę o pomoc? jakie koszta takiej pompy >? czy wymiana jest dość droga?
domjenick Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 smok,to takie sitko w pompie oleju-najprościej tłumacząc-zatyka sie co jakiś czas
kamil22lodz Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 a ciężko jest wymienić pompę samemu? jest może jakiś opis na forum? ewentualnie dużo jest przy tym roboty , przy wymianie pompy?
grzesiek88 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 nie jest dużo roboty no ale kanał musisz mieć
kamil22lodz Opublikowano 11 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2010 a trzeba ściągać zderzak przedni ?
grzesiek88 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 nie trzeba osłone silnika i miche
domjenick Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 nie trzeba osłone silnika i miche o ile pamiętam-stabilizator tez
kamil22lodz Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2010 czyli najlepszym rozwiązaniem jest kanał tak ? ściągam osłonę oraz michę od oleju ? i pojawia mi się pompa?
grzesiek88 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 nie trzeba osłone silnika i miche o ile pamiętam-stabilizator tez stabilizator tez bo jest duzo wygodniej
janjazda Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 ten komunikat co Ci się zapala to mówi o niskim ciśnieniu oleju czy o niskim stanie?? bo u mnie ostatnio zapala się pomarańczowa ikonka z napisem min i podejrzewam że to sensor w misce
kamil22lodz Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2010 mam zegary z fisem i zapala mi się tylko i wyłącznie co jakiś czas ale tak jak pisałem w 1 poście ( w takich momentach) czerwona konewka od oleju
grzesiek88 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 ten komunikat co Ci się zapala to mówi o niskim ciśnieniu oleju czy o niskim stanie?? bo u mnie ostatnio zapala się pomarańczowa ikonka z napisem min i podejrzewam że to sensor w misce u nas niema takiego sensoru
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się