Krzysztof Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Witam, Po dogłębnej analizie i wstępnym wykluczeniu układu wtryskowego(po konsultacjach z mądrymi głowami na forum). Przyszedł czas na układ wydechowy. Kiedyś już miałem mały problem z dzwonieniem wydechu okazało się, że "odspawała" się rura przy tłumiku i dzwonił wydech. Teraz od kilku tygodni drga buda na wolnych obrotach niezależnie od temperatury zewnętrznej, silnika, obciążenia. Po przegazowaniu w okolice 1100 obrotów drgania ustają całkowicie. W czasie jazdy nie są odczuwalne jakiekolwiek zmiany względem tego co było wcześniej - chyba, że wyrzucę auto na luz. Nic nie stuka podczas ruszania, nie trzęsie budą podczas zapalania i gaszenia auta. Wibruje tylko na biegu jałowym. Nie są to bardzo mocne wibracje ale odczuwalne na tyle, aby stwierdzić, że tak nie powinno być i nie było. Dodam, że tłumik końcowy dość mocno drga czy tak powinno być? A może tak sprawdzić, że jeden dociska wydech mocno a drugi sprawdza wibracje? Plan jest taki: sprawdzić wieszaki wydechu, miejsce poprzedniego spawu, plecionkę. I tu pytanie jakiej długości plecionka do AJM'a i jaką kupić? Znalazłem na allegro: http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-55x105-55-105-pierwszy-montaz-i1310217331.html czy ta cena nie jest przesadzona? W tygodniu postaram się podjechać do tłumikarza co on na to powie i ile zaśpiewa za ewentualną wymianę.
Daimos Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 cena może nie jest niska ale miałem ją w ręku i jest o wile bardziej "miękka" od plecionki za 35zł jak wymieniasz plecionkę to od razu wymień wieszaki na nowe
andy_sky Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 zapłaciłem za poplecionę 130pln wraz z wymianą 2 lata gwarancji u tłumikarza,plecionka ma 10 cm
89pawel89 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 gdzie kolego dostales taka plecionke?
osax Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Witam, Po dogłębnej analizie i wstępnym wykluczeniu układu wtryskowego(po konsultacjach z mądrymi głowami na forum). Przyszedł czas na układ wydechowy. Kiedyś już miałem mały problem z dzwonieniem wydechu okazało się, że "odspawała" się rura przy tłumiku i dzwonił wydech. Teraz od kilku tygodni drga buda na wolnych obrotach niezależnie od temperatury zewnętrznej, silnika, obciążenia. Po przegazowaniu w okolice 1100 obrotów drgania ustają całkowicie. W czasie jazdy nie są odczuwalne jakiekolwiek zmiany względem tego co było wcześniej - chyba, że wyrzucę auto na luz. Nic nie stuka podczas ruszania, nie trzęsie budą podczas zapalania i gaszenia auta. Wibruje tylko na biegu jałowym. Nie są to bardzo mocne wibracje ale odczuwalne na tyle, aby stwierdzić, że tak nie powinno być i nie było. Dodam, że tłumik końcowy dość mocno drga czy tak powinno być? A może tak sprawdzić, że jeden dociska wydech mocno a drugi sprawdza wibracje? Plan jest taki: sprawdzić wieszaki wydechu, miejsce poprzedniego spawu, plecionkę. I tu pytanie jakiej długości plecionka do AJM'a i jaką kupić? Znalazłem na allegro: http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-55x105-55-105-pierwszy-montaz-i1310217331.html czy ta cena nie jest przesadzona? W tygodniu postaram się podjechać do tłumikarza co on na to powie i ile zaśpiewa za ewentualną wymianę. Witam, Napisz mi proszę w czym był problem. Jak to naprawiłeś ? Mi dzisiaj tak zaczął robić. Dodam że niedawno zmieniałem sprzęgło z dwumasem więc dwumas wykluczam. Zauważyłem też że przy hamowaniu tak jakby wydech głośniej buczał (tak samo jak samochód stoi na pochyłości). Pozdrawiam
Krzysztof Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Opublikowano 31 Marca 2011 Witam, Po dogłębnej analizie i wstępnym wykluczeniu układu wtryskowego(po konsultacjach z mądrymi głowami na forum). Przyszedł czas na układ wydechowy. Kiedyś już miałem mały problem z dzwonieniem wydechu okazało się, że "odspawała" się rura przy tłumiku i dzwonił wydech. Teraz od kilku tygodni drga buda na wolnych obrotach niezależnie od temperatury zewnętrznej, silnika, obciążenia. Po przegazowaniu w okolice 1100 obrotów drgania ustają całkowicie. W czasie jazdy nie są odczuwalne jakiekolwiek zmiany względem tego co było wcześniej - chyba, że wyrzucę auto na luz. Nic nie stuka podczas ruszania, nie trzęsie budą podczas zapalania i gaszenia auta. Wibruje tylko na biegu jałowym. Nie są to bardzo mocne wibracje ale odczuwalne na tyle, aby stwierdzić, że tak nie powinno być i nie było. Dodam, że tłumik końcowy dość mocno drga czy tak powinno być? A może tak sprawdzić, że jeden dociska wydech mocno a drugi sprawdza wibracje? Plan jest taki: sprawdzić wieszaki wydechu, miejsce poprzedniego spawu, plecionkę. I tu pytanie jakiej długości plecionka do AJM'a i jaką kupić? Znalazłem na allegro: http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-55x105-55-105-pierwszy-montaz-i1310217331.html czy ta cena nie jest przesadzona? W tygodniu postaram się podjechać do tłumikarza co on na to powie i ile zaśpiewa za ewentualną wymianę. Witam, Napisz mi proszę w czym był problem. Jak to naprawiłeś ? Mi dzisiaj tak zaczął robić. Dodam że niedawno zmieniałem sprzęgło z dwumasem więc dwumas wykluczam. Zauważyłem też że przy hamowaniu tak jakby wydech głośniej buczał (tak samo jak samochód stoi na pochyłości). Pozdrawiam Tak właściwie to nic specjalnego, posprawdzałem jak wydech leży na wieszakach, podopychałem tu i tam. Odpaliłem auto, zjechałem z kanału i od paru miesięcy spokój. Na wiosnę wymienię chyba profilaktycznie wszystkie wieszaki na nowe.
osax Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Kurcze ... bo ja już się zestresowałem, że nowy dwumas już padł a jak wiesz jest to kupa kasy. Zauważyłem, że problem ten pojawił się dzisiaj jak zrobiło się cieplej i postałem trochę w korkach. Chyba w weekend wjadę na kanał i obejrzę wieszaki w jakim są stanie ... sam już nie wiem
Krzysztof Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Opublikowano 31 Marca 2011 Zrobiłem parę tys km od tego czasu i jak na razie jest spokój. Też się zastanawiałem nad dwumasem, pompkami, poduszkami silnika ale zacząłem od najtańszych rzeczy. Być może to zbieg okoliczności a być może to faktycznie było problemem. Póki co nic się nie dzieje więc jeżdżę i cieszę się z tego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się