Marekpl Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 Wiem. wiem, nie linczujcie mnie odrazu (najwyżej po kilku odpowiedziach ), temat był juz poruszany dużo dużo razy, ale jesli ktos może mi udzielic odp to bardzo bym poprosił. Zamierzam wymieniac pasek rozrządu, wałki, napinacze itp. Nie wiem tylko czy w trakcie tej wymiany ustawiać kąt wtrysku? Oczywiście nie będe tego robil sam, oddaję Niuńke do warsztatu (Wałbrzych, Podzamcze, Skiba-Bosch, cos takiego). Narazie autko chodzi jak przecinak, nie muli, odpala bez problemu nawet po dłuuższym postoju i temp ok 0st. No i teraz nie wiem co robic, czy powiedzieć w warsztacie żeby mi sprawdzili i ewent. skorygowali kąt wtrysku czy lepiej to zostawić jak nic się nie dzieje. Z tego co wyczytalem na forum to dobrze spr i skorygowac ewentualnie kąt przy wymianie rozrządu. Przeczytałem też o przypadku kolegi co to po wymianie rozrządu auto zaczęło mu zamulać. No i teraz nie wiem cholera co robic, mówić żeby ustawiali czy lepiej nie ruszać jak nic się nie dzieje??? Małe P.S. zna ktoś może ten zakład w W-chu??? jest ok? dzięki z góry
grippen Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 proszę tu Albo tutaj następnym razem szukaj Jak wymienią ci rozrząd to puźniej sprawdź kąt wtrysku czy jest ok było też na forum o tym
SebMis Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 w tym motorze to jest czynność która wchodzi w skład wymiany rozrządu, a jak robią druciarze na krędkę i tego nie sprawdzą to potem może furka nie palić jak należy, takie warsztaty omijamy z daleka, możesz ich zapytać przed wymianą czy mają blokady do V6TDI i czy mają komp do sprawdzenia kąta początku wtrysku, jak zaczną świrować że to dla mięczaków to nie oddawaj im auta w ręce.
Marekpl Opublikowano 30 Października 2007 Autor Opublikowano 30 Października 2007 w tym motorze to jest czynność która wchodzi w skład wymiany rozrządu, a jak robią druciarze na krędkę i tego nie sprawdzą to potem może furka nie palić jak należy, takie warsztaty omijamy z daleka, możesz ich zapytać przed wymianą czy mają blokady do V6TDI i czy mają komp do sprawdzenia kąta początku wtrysku, jak zaczną świrować że to dla mięczaków to nie oddawaj im auta w ręce. Blokadę mają. Dokładnie wypytywali mnie o rodzaj silnika i właśnie jak zapytałem o ustawienie kąta wtrysku "po" wymianie paska to gość powiedzial mi że oni w tym silniku robią to "w trakcie" wymiany a nie juz "po". Wydaje mi się więc że mogę im oddać Niuńkę. dzieki za info, pozd.
SebMis Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 znaczy że chyba już to robili, można zaryzykować, choć po wymianie warto sprawdzić czy jest tak jak być powinno to w końcu kilka minut
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się