Guregoru 2 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Wątek dla osób, które mają quattro a nie wiedzą za bardzo jak go używać Można zadawać pytania, a myślę że odpowiedzi od bardziej doświadczonych kolegów będzie sporo Można oczywiście też samemu napisać kilka porad o jeździe Q w zimę Ps. Jeżeli wątek się nie przyjmie proszę moderatorów o usunięcie go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 jak jechać bokiem Panowie?? i jak oszczędzać sprzęgło??-- FLY mnie uświadomił dzisiaj że sprzęgło jest wrażliwsze w Quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korzeń 1 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 wyłączyć ESP i operować tylko gazem. tak latam po rondach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 zaraz będziemy ćwiczyć :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 może dało by radę scalić z tym wątkiem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=174211.0 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 może dało by radę scalić z tym wątkiem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=174211.0 ?? Po co to jest wątek jak się ślizgać, wyjeżdżać z trudnych zasp etc. a nie jak zbudowany jest napęd na 4 i jakie są jego rodzaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 no to czekam na wasze rady, jak mnie przekonacie to kupię z Q :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Ja nie umiem, samo jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek123_ms 0 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 nie wiem jak kolega autor chce uzywac Q w swojej A4 :gwizdanie: Do ,,driftu" osobiscie polecam sposob Korzenia operować tylko gazem + w skrajnych przypadkach wystrzal ze sprzegla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 nie wiem jak kolega autor chce uzywac Q w swojej A4 :gwizdanie: No oczywiście chodzi o bezpieczną jazdę w zimę :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek123_ms 0 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 No to przede wszystkim bez gwaltownych przyspieszen w zakretach (zwlaszcza gdy piec domaga) i uwazac na podsterownosc auta (wyrzuca przod z zakretu). Nie wiem czy wszystkie tak maja ale B5 (przynajmniej moja wersja) tak ma To sa moje skromne spostrzezenia z ktorymi ktos moze oczywiscie sie nie zgodzic Chetnie poczytam opinie innych uzytkownikow Q odnosnie sposobu prowadzenia auta zima Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz76 2 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 No to ja wstawiam moje ślizganie z zeszłego roku. Proszę o łagodny wymiar kary Na swoją obronę mam tylko to, że było za ślisko, zmarznięty śnieg, lód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek123_ms 0 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Spoko W sumie u nas na wiosce nie ma duzych parkinkow wiec trzeba walic po miescie Moze tez cos uda sie nagrac (jak warunki dopisza) i wrzuce to sie posmiejemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 http://poziek.wrzuta.pl/film/24KTewVFAOk/mov00006 w sumie to z podpowiedzi mogę powiedzieć, że jak już idzie bokiem to tylko dodawać więcej gazu :naughty: :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek123_ms 0 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 poziek daj pokazowe VIII w roli glownej Korde jakby ktos z was byl w Zakopcu tej zimy to mam trase na poslizganie sie nie do podjeba**a. Praktycznie 15km kretej drogi o minimalnym natezeniu ruchu wiec jezeli jest ktos chetny to prosze o kontakt priv. Satysfakcja gwarantowana W sumie to zrobil sie OT jak dla mnie calkiem ciekawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKWAMARYN_ 0 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 poziek daj pokazowe VIII w roli glownej Korde jakby ktos z was byl w Zakopcu tej zimy to mam trase na poslizganie sie nie do podjeba**a. Praktycznie 15km kretej drogi o minimalnym natezeniu ruchu wiec jezeli jest ktos chetny to prosze o kontakt priv. Satysfakcja gwarantowana W sumie to zrobil sie OT jak dla mnie calkiem ciekawy wierch nie jest alternatywa dla poczatkujacych a poza tym wszyscy gdzies u siebie maja takie swoje miejsca gdzie mozna polatac bokiem :gwizdanie: ale jak ktos chce to rowniez zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 nie wiem jak kolega autor chce uzywac Q w swojej A4 :gwizdanie: Do ,,driftu" osobiscie polecam sposob Korzenia ten sposob jest dobry do momentu jak auto nie zacznie Ci ladnie bokiem wypadac "z toru jazdy", wtedy albo lekki strzal ze sprzegla, albo reczny, sprzeglo i gaz zeby nie wyleciec np. z drogi. poza tym nie wyobrazam sobie "nie uzywac" sprzegla podczas slizgania na drodze, czy jakims torze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sancho80 0 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 na rondzie jesli na lodzie smigam to daje najpierw gaz mocno, potem, odpuszczam zeby tyl uslizgnal, potem jak juz d*pa wyjdzie bokiem to but i na falujacym gazie jade kontrujac zeby caly czas byl w mocnym poslizgu... z autopsji moge tylko dopisac ze na oblodzone rondo nie wiezdzam wiecej napedzony bo wtedy kraweznik na 100% jest grany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan 2 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 nie wiem jak kolega autor chce uzywac Q w swojej A4 :gwizdanie: Do ,,driftu" osobiscie polecam sposob Korzenia poza tym nie wyobrazam sobie "nie uzywac" sprzegla podczas slizgania na drodze, czy jakims torze Rozwim swa mysl,bo ja sobie nie moge wyobrazic jak sobie latac bokiem ze sprzeglem :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 od 1.00 Basic drift lesson 6 (all technique combined) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się