vauxhall95 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 wlasnie jedyna rzecz to wtryski.Korekcje 0.09 0.00 0.02[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 18:29_________________________________________________No i laga zlikwidowalem,niewiem co bylo ale wymienilem wtryski,n75,gruszke,turbo(tutaj mialem podejrzenie bo ta dzwignia od kierownic(nie sztanga)byla delikatnie wygieta,i nie bylem pewny czy gdzies nie haczyla).Dobre jest to ze drugi samochod na tych moich gratach,dalej jezdzi Super.Ale pomijajac,z obrotami dalej mam problem,na zimnym mozna utrzymac,jak zlapie ok powyzej 75 stopni najmniejsze jakie mozna utrzymac to okolo 1400obr.I to chyba pozostanie zagadka dla wszystkich.Pozdro
ciahciah Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 obroty takie jaja robią, czarno to widzę, kompresje sprawdzałeś na gorącym silniku? no bo pewnie na zimnym będą ok skoro na zimnym obroty ok nie przegrzałeś nigdy silnika?
vauxhall95 Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 Uuu nie rozpedzaj sie spokojnie,silnik w super stanie na jego punkcie jestem czuly.Jak go kupowalem mial 31.5 na kazdym cylindrze wiec ideal,a napewno za mojej 1.5rocznej kadencji nie spadla,bo wszystko robie na czas,poki nie zlapie 90stopni nie przekraczam 2tyś obr.Olej zmieniam na czas,filtry itp.A przegrzany raczej napewno nie jest,choc jak mi strzelil pasek wielorowkowy to doszedl do 107,ale trwalo to moze 30sec,bo go gasilem podczas jazdy i szybko chlodzilo przy 100km/h [br]Dopisany: 15 Styczeń 2011, 20:11_________________________________________________Witam ponownie mozna powiedziec ze moje problemy jesli mozna to tak nazwac sie skonczyly,przypomnialem sobie ze jak go kupilem mial dawke 5.0-5.2,taka tez ustawilem,na niej bez problemu sie rozpedzal do 195 i prosil o wiecej ale nie bylem pewny jeszcze samochodu.Ustawilem okolo 5.2 obroty mozna utrzymac na postoju w calym zakresie gdzie nie mozna bylo od okolo 4.4 w dół.Ostatecznie zlikwidowal sie LAG :good: Ogolnie czuc ze mocniejszy sie zrobil,juz nic nie grzebie,ale ciekawi mnie co jest przyczyna,czy jakis opornik jest wsadzony czy co.Korekcje przy tej dawce 0.00 0.00 0.05,mozna powiedziec ze Perfekt.Wiec nie wiem,jak ktos cos podsunie to chetnie to sprawdze[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 10:30_________________________________________________Mam logi,wczoraj max 170 na kolach 16 :confused4: http://www.sendspace.pl/file/f2107d7db8aefa22c5fc966
ciahciah Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 w logach widać że turbo za wolno wstaje, żeby upewnić się czy to wina kata zrób loga 011 z odkręcona gruszką(dwie śrubki pod) lub ze zdjętą sztangą z trzonka, po prostu ręcznie przestawiaj trzonek z pozycji max na nim co 10s i tak kilka razy, to będzie taki ręczny 011 basic setting no bo ECU nie ma funkcji go zrobić druga sprawa to 001, wartość 5.60mg jest za duża dla wartość 1.580V, świadczy to że silnik jest czymś obciążony nie potrzebnie, dla 1,580V bez obciążenia: świateł, radia, klimy i nawiewu nie powinno być więcej niż 3,4mg, adaptacje dawki masz na default? w 001d powinno dochodzić 4,00V przy 4000obr - to jest powód Vmax 170, sprawdź całe okablowanie od ECU do nastawnika przepływka na jałowym mierzy 500, a w dynamicznym przy 4000obr nawet 800 nie ma, kolejny powód by sprawdzić kata, proponuje wyczyścić kolektor ssący i odpiąć wężyk od ECU i go przedmuchać podmień też N75 i zrób 011d bo może to nie przytkany układ dolotowo-wylotowy tylko kulejący zaworek, jak nie chcesz podmieniać bo już to robiłeś podmień vacum pompe po mimo podmiany N75 mogłeś błędnie ocenić że było to samo, logi są bezwzględne o ile na obu zaworkach zrobi się logi w tych samych warunkach, od tych samych obr itp
vauxhall95 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 kata nie ma dawno juz.Z ta dawka to masz racje.Kolektor ssacy w srodku jak nowy.Zaworek podmieniony i sprawny.Ale to nie turbo sprawa bo przy 170 dawalo 0.95 bara wiec nie tego problem.Wlasnie silnik moze byc obciazony czyms tylko niewiem czym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się