Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] płyn chłodniczy spod korka.pomóżcie


Kaktus

Rekomendowane odpowiedzi

Huddig mój nr telefonu 668448139 Słuchaj,stanęło na tym, że postawili go na podnośniku i sobie moje autko jechało 120 km/h przez 20 minut i wtedy się okazało,że zaczyna troszkę rosnąć ciśnienie w układzie chłodzenia i wtedy sprawdzili kolejny raz swą magiczną pompką i okazało się, że co2 pojawiło się przez chwilę (10 razy było to robione i w normalnych warunkach nic nie wykazywał). Reasumując stwierdzili, że jest jakieś MIKRO pęknięcie głowicy lub uszczelki (mniej prawdopodobne, bo sprawa by się nasilała) i ujawnia się dopiero przy większym obciązeniu silnika. Termostat miałem wymieniany i chłodnicę czyszczoną. w płynie pojawia sie lekki brązowy nalot, co świadczy o przedostawaniu się spalin. Będę musiał oddać wóz i zdejmą głowicę i u gościa w sopocie będą sprawdzać szczelność pod ciśnieniem. Na razie jezdze bo nie mam kasy na remont, a i specjaliści nie dają gwarancji, że znajdą to pęknięcie...kazali jeżdzić i obserwować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaktus, Jutro zadzwonie.

Dzisiaj byłem w Audi we Wrocławiu i na szybko stwierdzili że prawdopodobnie jest to korek od zbiorniczka wyrównawczego gdyż niby znajduje się tam oring którego jak stwierdzil servis nie było(fakt że nie dawno zgubilem oryginalny i kupilem używany myślałem że nie ma to większego znaczenia i od tego czasu zaczeło się dziać z tym płynem więc pomyslałem ,ze może mają rację ale to chyba zbieg okoliczności)ale ój brat ma borę tdi więc pożyczyłem korek od niego.Założyłem butelkę po tą rurkę ze zbiorniczka i przegoniłem go 50km przy 140-180km/h -rezultat jest taki sam.Buteleczka powoli wypełniła się płynem,więc podejrzewam tutaj coś z głowicą:-( :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe chce zakładać nowego tematu wiec podłącze sie z podobną sprawinką. Otuż zauważyłęm ze płyn w zbiorniczu jest lekko powyżej min wiec dolałem do poziomu "sredniego" mineły 2 dni i znowu płyn , lekko powyżej min. Zaczołem to obserwować i trzym sie tak od 2 tyg na tym własnie poziomie. Z czego moze wynikac taki lekki ubytek i fakt dalszego nie ubywania?

ps moz auta extra, zadnego oleju nigdzie, samochód po nagzaniu ma 90 stopni i tem nie rosnie!

robic cos z tym? czy jezdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe chce zakładać nowego tematu wiec podłącze sie z podobną sprawinką. Otuż zauważyłęm ze płyn w zbiorniczu jest lekko powyżej min wiec dolałem do poziomu "sredniego" mineły 2 dni i znowu płyn , lekko powyżej min. Zaczołem to obserwować i trzym sie tak od 2 tyg na tym własnie poziomie. Z czego moze wynikac taki lekki ubytek i fakt dalszego nie ubywania?

ps moz auta extra, zadnego oleju nigdzie, samochód po nagzaniu ma 90 stopni i tem nie rosnie!

robic cos z tym? czy jezdzic?

Może masz delikatny wyciek i kapie gdzieś na silnik i odrazu paruje także ciężko zobaczyć jakąś plame pod autem , posznupaj czy nima na silniu lub na wężach jakiś oznak wycieku płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maciek2,5V6, skoro Ci ubywa tylko troche, a pozniej nie to raczej bym sienie obawial. ze to uszczelka, czy cos podobnego. Bo przy uszczelce czy peknietej glowicy, plynu powinno non stop ubywac. Zauwazylem juz w kilku Audiczkach, ze plynu ubywa do pewnego pozimu i stop. U mnie przed tamta zima chyba dolalem troche powyzej MIN, a teraz jest troche ponizej i tak sie ustabilizowalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie. miałem podobny problem i jeździłem po mechanikach i karzdy prubował mnie nabić na wymiane uszczelki pod głowicą! ale nie ze mna te numery :D naszczęscie znalazłem takiego gościa starej daty nie miał zadnych komputerów a znał sie na robocie. Z tego co piszesz wynika ze lejesz płynu na maxa a nie powinieneś tak mi mówil mechanik to jeden z powodów wyżucania płynu przez zawór bezpieczeństwa nalej tak aby płyn sięgał po między, u mnie tak nie było trzeba było wymienić zakrętke od zbiorniczka wyrównawczego. pozdrawiam :audi::a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kaktus, stawiam skrzynke piwa ze to uszzcelka . mam identyntyk, tyle ze w HDI, wywala plyn ale dopiero jak sie naprawde konkretnie nagrzeje, widocznie uszczelka jest minimalnie uszkodzona....

raz juz wymienialem ta uszczelke ale widze ze niabawem czeka mnie to znowu, chyba ze wczesniej znajde moje wymarzone :audi::a4fan::quattro::) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co to jest ten zbiorniczek wyrównawczy? ten zbiorniczek płynu chłodniczego?

tak kolego a ty myslales ze co niby.... :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest to samo juz jakies 13 tys km z tym jezdze.Przy predkosci wiekszej jak ok 120km/h wyrzuca plyn przez przelew.Niema plynu w oleju ani odwrotnie, na tescie tlenku wegla tez nic nie wykazalo, temp zawsze rowne 90 st..Mimo to moj mechanik powiedzial jasno - uszczelka. Wie co mowi, pracuje w VW juz jakies 15 lat i prywatnie robi glownie Audi i VW. Tlumaczy to tak ze robi sie mikro szczelina w jakims kanale wodnym i robi cisnienie w ukladzie. Mowil ze czesto tak jest w TDI, 2 tyg temu mial passata z 2003 r i bylo to samo.Pod koniec maja bede w kraju i daje to do zrobienia, napisze wtedy co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest to samo juz jakies 13 tys km z tym jezdze.Przy predkosci wiekszej jak ok 120km/h wyrzuca plyn przez przelew.Niema plynu w oleju ani odwrotnie, na tescie tlenku wegla tez nic nie wykazalo, temp zawsze rowne 90 st..Mimo to moj mechanik powiedzial jasno - uszczelka. Wie co mowi, pracuje w VW juz jakies 15 lat i prywatnie robi glownie Audi i VW. Tlumaczy to tak ze robi sie mikro szczelina w jakims kanale wodnym i robi cisnienie w ukladzie. Mowil ze czesto tak jest w TDI, 2 tyg temu mial passata z 2003 r i bylo to samo.Pod koniec maja bede w kraju i daje to do zrobienia, napisze wtedy co i jak.

Twoj mechanik ma racje, tez tak mialem uszczelka do wymiany .

Polecam zakład w Polance robia kompleksowo ze sprawdzaniem glowicy na miejscu.

O widze ze kolega z okolic. No ja dam do mojego fachmana ale o tym zakladzie w Polance tez slyszalem ze robia bardzo dobrze.Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem dzisiaj w serwisie i stwierdzili u mnie ze trzeba wymienic uszczelke glowicy bo mi tez wyrzucalo plyn przez zawork cisnienia,czy moge jezdzic z ta usterka przez jakis czas bo tu za naprawe chca od 700euro w gore a ja obecnie jestem w finlandi .Jakie moga byc konsekfencje jazdy z popsuta uszczelka pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zależy jak długo już jest ta ustrka. W miejscu nieszczelności uszczelki potrafi tak wydmuchać metal że plonowanie głowicy staje się nie możliwe (tzn za dużo trzeba zebrać co mocno zmieni stopien kompresji i uszczelkę po krótkim czasie znowu wywali) - no ale to trzeba trochę z cymś takim pośmigać.

Radził bym nie jeżdzić autem na miejscu i jak naszybciej przyjechac do polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radził bym nie jeżdzić autem na miejscu i jak naszybciej przyjechac do polski.

najlepiej na lawecie ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za informacje ,dzisiaj sie jeszcze dowiedzialem w tym serwise ze jak to nie bedzie uszczelka to jeszcze cos powarzniejszgo i cena naprawy moze dojsc do 2000euro.Oni tu biora 75 euro za gogzine pracy masakra a to jest serwis vw.a w serwise audi 100euro za godzine .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...