Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Błąd SONDY 17522 pytanie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd;

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

P1114 - 008 Implausible Signal - Intermittent

Czy ten błąd może mieć wpływ na osiągi auta i lekkie drgania czasami połączone z falowaniem obrotów +100 -100???

Opublikowano

Błąd sondy sporadyszny więc nie przejmował bym się tym- przy lpg to częste zjawisko. Co do falowania to obstawiam zasyfioną przepustnicę.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

na paliwie też wskakuje ten błąd, mam wyciętego kat`a to może być od tego??

Opublikowano

Moze i to jak najbardziej u Ciebie sa 2 sondy przed kat i za

Opublikowano

a czy ta sonda ma wpływ na osiągi auta?? Czy jeśli np. zakładając że zgodnie z błędem jest walnięta w niej grzałka może mieć jakiś wpływ na spalanie i moc? Może być tak że komp ją pomija i zastępuje sobie jej wskazania podstawowymi? U mnie jest coś takiego że po skasowaniu błędów przez jakieś 150km auto jest jakieś otępiałe i mało dynamiczne, po wywaleniu tego błędu zapala się chcek auto staje się żwawsze ale nadal nie jest to to co powinno być. Mówię tu o jeździe na benzynie nie używając LPG.

Opublikowano

Masz bład sondy a nie grzałki, odłacz ja całkiem i zobacz jak bedzie sie wtedy zachowywac

Opublikowano

oczywsice ze ma wplyw na osiagi

Opublikowano

A Panowie jest możliwość żeby to jakoś sprawdzić w vagu jak ta sonda działa?? czy w ogóle działa?? Czy nie wprowadza jakiś błędnych korekcji?? Czy nie obcina dawek lub nie przestawia zapłonu?? Na jakie grupy zwrócić uwagę i jakie wartości powinny zachowywać???[br]Dopisany: 21 Grudzień 2010, 17:42_________________________________________________Zamieszczam jeszcze dodatkowo pewne grupy z vaga może ktoś mi coś powie po ich obejrzeniu. Jedne są z jazdy tylko na LPG (ok 200km) a drugie po jeździe tylko na PB (ok 200km)

LPG:

1http://img143.imageshack.us/img143/646/lpg034.jpg

2http://img153.imageshack.us/img153/8649/gaz119.jpg

3http://img706.imageshack.us/img706/8549/gaz111.jpg

4http://img401.imageshack.us/img401/7131/gaz104.jpg

5http://img213.imageshack.us/img213/1865/gaz032.jpg

6http://img571.imageshack.us/img571/8320/gaz006.jpg

[br]Dopisany: 21 Grudzień 2010, 18:20_________________________________________________PB:

1http://img132.imageshack.us/img132/928/pb032.jpg

2http://img220.imageshack.us/img220/6220/pb104.jpg

3http://img189.imageshack.us/img189/8180/pb111.jpg

Opublikowano

Sonda przed kat wprowadza duze korekty zaczałbym on niej. Dopiero wtedy mozna powiedziec cos wiecej

Opublikowano

Podepnę się pod pytanie, w jakich wartościach procentowych powinna oscylować sonda lambda?

Opublikowano

sonda przed KAT została wymieniona jest nowa oryginalna, drugiej jeszcze nie ruszałem. Z których bloków wyczytałeś tą korekcję??

Opublikowano

Korekty powinny nie przekraczac +-5% wtedy jest oznaka ze cały układ działa prawidłowo, u Ciebie korekta krótkoterminowa wynosi +15% na banku 1, ewentulanie masz gdzies nieszczelnosc

Opublikowano

a przepływomierz??? może to być od niego?

Opublikowano

sonda przed KAT została wymieniona jest nowa oryginalna, drugiej jeszcze nie ruszałem. Z których bloków wyczytałeś tą korekcję??

ja to sprawdzałem Vag-iem na kanale 33 w blokach pomiarowych na silniku

Opublikowano

Jeśli nieszczelność to gdzie jej szukać??? Sam sprawdzałem szczelność układu dolotowego już kilka razy. Podpoiłem rurę do gumowej rury dolotowej, napompowałem układ do 0,3bar. Ciśnienie bardzo powoli schodziło przy czym słychać było jak by gdzieś w środku silnika powietrze dostawało się do oleju. Słychać było charakterystyczne plumkanie jak by bąbelki powietrza w oleju. Po tym zabiegu po odpaleniu samochodu przez jakieś 5 min jazdy za autem jest chmura siwego dymu.

Idźmy dalej...

Sprawdzałem też układ podciśnienia. Na vagu wcześniej pokazywało bardzo wysokie wartości wyuczone 032. dochodziły do 10% a nawet nie raz powyżej. Więc porozpinałem wszystkie zaworki zwrotne. Okazało się że dwa były popsute, wymieniłem na nowe, posprawdzałem jeszcze raz wszystkie zaworki zgodnie z ich kierunkami zamknięcia wszytko wygląda na to że podciśnienie jest szczelne. Wartości w vag też wróciły do normy tak jak widać.

Sprawdziłem też SAI. Rurę idącą od pompki do turbiny wymieniłem na nową stara była już sparciała że się rozpadała w rękach.

Więc co Panowie powiecie teraz na to?? Co jeszcze sprawdzić?? A może ktoś już mniej więcej może mi powiedzieć gdzie leży przyczyna osłabienia auta??? [br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 11:02_________________________________________________Witam! Odświeżę trochę temat...

A mianowicie posłuchałem rady wojtka26 sprawdziłem jeszcze raz DOKŁADNIE szczelność dolotu, przepatrzyłem wszytko co było możliwe i znalazłem... :evil: nieszczelność i uciekanie ciśnienia przez pękniętą plastikową rurkę odmy. :naughty:

Myślę sobie znalazłem w końcu rozwiązaniem problemu z niemocą mojego auta :naughty:

Zakupiłem ową rurkę w ASO razem z oringiem uszczelniającym (115zł), trochę grzebaniny było żeby to zmienić ale jakoś się udało :>

Wykasowałem błędy VAGiem i jazda próbna...

Ale niestety to nie to... Fakt auto zyskało znacznie wigoru z dołu 2tyś i zaczyna jechać, wcześniej było to odczuwalne dopiero przy 2,2tyś. Dobry plus tego to jeszcze spalanie, spadło o 1,5l LPG.

Wiec już się poddałem... doszedłem już sam do wniosku że chyba się przyzwyczaiłem do mocy i mi się tylko tak wydaje że auto nie jedzie...

Ale nie.. :). przez ostatnie te kilka dni które to były z temp na + audiczka zaczęła nabierać wigoru... dziś rano po odpaleniu samochodu sam zniknął pomarańczowy piktogram który zwykle świecił się informując o błędzie sondy. Auto znacznie lepiej zaczęło jechać... cuda jakieś się dzieją???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...