morsdicti Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Mam problem z A4 B5 silnik jak w opisie ... jest zainstalowany od 2 miesięcy gaz sekwencja Lecho Mini Sec na listwach OMVL i reduktorze TOMASSETO. Instalacja wpięta jest pod aku bezpośrednio na klemy, na oczka, wątpię aby coś było poprowadzone jeszcze do stacyjki. Akumulator 50 Ah 2 letni ładowany do końca (nowym prostownikiem z elektronicznym odczytem stanu akumulatora na LCD) - 8-9 godzin w samochodzie na postoju ... i aku rozładowany kompletnie. Nie mam możliwości sprawdzenia tego miernikiem, ale po odłączeniu zasilania od LPG aku trzyma jak trzeba ... więc moje pytanie jest, czy również macie tak podłączoną centralkę od LPG ? prosto do akumulatora na + i - ? wyłączyłem radio z prądu wszystko co możliwe ....
szymongt Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 U mnie jest na zapłon po przekręceniu kluczyka -BRC sequent 24. Po przekręceniu kluczyka zapalają się na chwile kontrolki od stanu gazu. Jak nie ma zapłonu to sie nic nie świeci. Na centralce też mam kontrolke która sie zapala po przekręceniu kluczyka. Jedz do twojego gazownika i w pysk odrazu.
wojtek26 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Kazda instalacje ma podłaczone zasilanie od aku, do stacyjki idzie jedynie kabel dajacy info czy sterownik ma wejsc w tryb pracy czy uśpienia. Podjedz do gazownika niech sprawdzi czy nie ma jakiegos zwartcia w instalacji byc moze komputer nie przechodzi w tryb uspienia.
grzesiek88 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 mi kontrolki od gazu świecą jak auto zapale też mam centralke podłączoną do aku bo jak go ładowałem to śię zaświecały
basik9634 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 u mnie była podliczona bezpośrednio do akumulatora i jeszcze tam kolo stacyjki bylo ale podpięte było tak ze cały czas pobierało prąd nawet na wyliczonym silniku i wyjętym kluczyku i kontrolki od gazu gasly a jedna ciągnęło jakieś setne ampera wiec moja inwencja twórcza zadziałała i podpisem sterownik pod stacyjkę bo stacyjka odcina prąd mianowicie oryginalne radio do tego kabla pod stacyjkę jest czesto podłączane i jak ja tak zrobiłem skończyło sie pobieranie prądu przez centralkę
nli99 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 mi przestal palic w mrozy. jak by byl zalany,bo czuc benzyne.aku kreci
morsdicti Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 Byłem u gazownika przyznał mi rację, że bali się podłączyć cokolwiek pod stacyjkę, ponieważ zobaczyli że mam dodatkowe odcięcie zapłonu (na przekaźnikach i z puszką wyglądającą jak jakaś centralka) - bali się ze zepsują to podłączyli na krótko. Problem usunęli gratis, podjechałem coś zjeść auto postało z 2 godziny u nich i ..... aku się rozładował Ku mojemu zdziwieniu Pan gazownik przyniósł mi aku 60 / 540A i zaproponował zamianę - że weźmie mój stary (44/170A) a odda mi ten, roczny akumulator to się skusiłem - na razie w mrozy trzyma jak trzeba. Pewnie dalej będzie się rozładowywał - a ten większy aku dali mi, aby proces trwał trochę dłużej ... no ale póki pali to nie wnosze protestu.
tomek44480 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Na wylaczonym silniku sprawdzaj po kolei co moze pobierac prad.
darko Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Na wylaczonym silniku sprawdzaj po kolei co moze pobierac prad. kolego popatrz na datę postu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się