Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Problem z odpalaniem (wymienione wszystko)


Agrzesiek4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie, kumpel ma 1.6 ADP z 96r PB + LPG. Problem ma z odpalaniem samochodu. Mianowicie czasami odpali jak jest -15C a czasem nie chce zapalic jak jest np 0C. Wymienił akumulator, czujnik temp. świece, przewody, cewki jakiś pazur coś tam jeszcze związane z zapłonem i problem dalej od czasu do czasu się pojawia. Pompa paliwa też była sprawdzana i jest dobra. Silnik kręci i jakby już łapał ale nie chce złapać. Więc o co kaman? co jeszcze sprawdzić i gdzie szukać przyczyny? Na VAG-u tylko słaby sygnał immo z kluczyka, ale kontrolka gaśnie zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i to imo może być problemem,jeżeli nie raz pali to tylko to tak mi się wydaję ale niech inni się wypowiedzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, być może to właśnie wina immo, skoro silnik odpala wchodzi na obr a po chwili gaśnie, całkiem możliwe że immobiliser jest przyczyną, myśle że warto się nim zainteresować tak czy siak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój miał podobnie 'już łapał, już łapał ale dalej nie' kiedy miałem ciulowe paliwo z jakiegoś zadupia zatankowane i spadła temperatura. ;) U ciebie to na stówke nie to, ale napisać zawsze warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale właśnie sęk w tym, że silnik w ogóle nie zapala.

A moze byc tak ze gdzies pompa dostaje wilgoci, przymarza i pompa wtedy nie podaje paliwa? Bo jak sie zrobi cieplej to odpali na dyg.

ciekawe czy przepustnica nie ma nic do gadania na ten temat? Może warto było by ją przeczyścić, tak czy siak się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo jest przyszczyn nie zapalania ;(

- MAF

- świece

- cewki zapłonowe

- czujnik temperatury cieczy G62

- nieszczelności w dolocie

- pompa paliwa / filtr paliwa

ale mym zdaniem to może być filtr paliwa może być w nim woda ;/ jak zamarznie to na pewno nie odpalisz .... ale to przypuszczenie ,po sprawdzaj te graty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo jest przyszczyn nie zapalania ;(

- MAF

- świece

- cewki zapłonowe

- czujnik temperatury cieczy G62

- nieszczelności w dolocie

- pompa paliwa / filtr paliwa

ale mym zdaniem to może być filtr paliwa może być w nim woda ;/ jak zamarznie to na pewno nie odpalisz .... ale to przypuszczenie ,po sprawdzaj te graty

właśnie chodzi o to ze wszystko co wymieniłeś w poscie zostało wymienione na nowe. Kumpel władował kupe kasy i nadal zonk. Ktoś wczesniej pytał o kluczyk (ori nie ori) odpala zawsze tym samym kluczykiem.

Myślę, że własnie gdziesz moze być woda w układzie i zamarza na niskich temp po długim postoju. Albo gdzieś się zbiera wilgoć i zamarza. Na vag-u błędów nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobny przypadek. Samochod niby lapal,ale nie odpalil. U mnie okazalo sie ze mialem zawilgocona przepustnice a dokladniej czujnik. Wez jakas dmuchawke i podgrzej przepustnice,pozniej adaptacja i powinno dzialac.Jesli to pomoze to wymontuj przepustice,wyczysc,znowu adaptacja i bedzie git.

Przy podgrzewaniu uwarzaj na przewody...

Dodatkowo sprawdz pompe paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa się rozwiązała. Kumpel czytał w necie przez dwie noce i doszedł co sie dzieje. Problemem był filtr węgla aktywnego, a dokładniej ten mały cykacz który znajduje się nad obudową filtra powietrza. Okazało się, że wystarczy go wyciągnąć, spryskać kilka razy wd40 i przedmuchać sprężarką. Samochód odpala teraz w każdych warunkach i już nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie ze już masz po problemie :good: ja dalej stoje w miejscu :disgust: tak samo silnik kreci ale nie zapali. Na gazie i owszem zapala wiec cewki swiece itp , raczej odpada. Co do paliwa to na sztywno 12v do pompy paliwa i dziala ,a po odkreceniu zasilania wtrysków nawet nie kapie paliwo po drodze mamy tylko filtr paliwa tak??

Wydaje mi sie ,ze nie jest az tak stary zeby syf go zblokowal tym bardziej, ze filtr na pompie ladnie wyglada, a paliwo czyste . Jedynie by zostalo, ze poszla woda do filtra i zamarzła ale ....z kad tyle wody ?? kupuje w sprawdzonej stacji zawsze bylo pewne i nikt sie nie skarzy ze znajomych, ze wałek na stacji w z wodą zrobili. :mysli:

Ja osobiście szukam sterownika do tejze pompy lub wtrysków,nie wiem który to :mysli: moze on padl !! komputer suchy ,chyba dziala skoro łączy sie z vag-iem.

Poradzcie panowie bo sie mysli zapetlily i w koło to samo. przekazniki pod kierownicą , który to od pompy?? , dodam ze bezpieczniki ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli macie instalacje gazowa, sprawdzcie czy membrana nie przepuszcza gazu i nie gromadzi sie duza ilosc gazu w kolektorze ssacym co powoduje ciezkie odpalanie i zalewanie sie silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam .

U mnie powodem jednak była pompa paliwa miała przerwe w uzwojeniu, a jak wiadomo silniki lubia stawac w jedym miejscu i tam własnie powstała ta przerwa. Kupilem nowa i auto pali . Ale juz nie tak szybko jak kiedys, troche trzeba pokrecić poże 2-3 sekundy , kiedys było napewno szybciej :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...