Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy czy norma


dinexaudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.mam pewien problem.Posiadam Audi a4 b5 1.9 TDI 110km i niestety ma ,,mula,, .Zaznaczę że jest to automat rok 1998 i ma prawie 300tyś nalatane.Olej w skrzyni jest nowy i ma jakieś 20tyś najechane.Mogę to opisać w taki sposób że poprostu nie ma mocy jak na taką ilość koni.Wogóle się nie zbiera.Kiedy ruszam z przełożenia ,,D,, auto w ogóle nie jest dynamiczne.Nawet gdy dam mu gaz do konca autko praktycznie jedzie tak jak bym wdusił ten gaz do połowy a silnik tylko glośniej chodzi.O silnik dbam-ten jest w dobrej kondycji pomimo tego ze ma swoje najechane.Bylem n VAG-u.Nic nie wykazało zadnego błędu ale auto poprostu nie jedzie.Nie wiem Co to może być.Znajomi mówią że może to wina skrzyni biegów sprzęgla ale tak czy siak nie sa mechanikami wieć chciałem sie zapytać TU na forum.Może wy mi podpowiecie co mam sprawdzić czy zrobić.Z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób na początek tak jak karbonek mówi przejedz się kawałek nawet z kims i patrzcie czy nie ma za wami chmury dymu sprawdz jeszcze raz vagiem jakie silnik ma parametry w danej chwili w trakcie jazdy(dawkowanie itp) ja w ciemno obstawiam nieszczelność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też bym sie dopatrywał przyczyny w przepływomierzu,spróbuj zrobic tak jak proponuje kolega jastrzab czyli zamienic przpływke jesli tylko masz możliwość a sam sie przekonasz czy tu tkwi przyczyna czy szukać gdzie indziej.tanich przepływek z allegro nie polecam bo juz sam sie kiedyś przejechałem jak kupiłem nówke za 400zł a zamiennik do mojego 1Z kosztował 800zł a po założeniu było jeszcze gorzej więc pożycz od kogoś i przetestuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.Przeczytałem wasze opinie na ten temat i napewno zacznę od parametrów na VAG-u.teraz nie mam możliwośći bo święta ale chciałbym już to zrobić jak najszybciej.Co do przepływki to nigdy jej konkretnie nie sprawdzałem pod żadnym kątem a mam go rok czasu.Niestety nie mam żadnego znajomego który posiada takie Audi i nie mogę zamienić przepływek.Jeżeli choidzi o kopcenie to dziś w miare możliwości to sprawdziłem a mianowicie na postoju przy rozgrzanym silniku kumpel gazował go pulsacyjnie i do 3tys.obrotów nic się nie działo ale powyżej3,5-5 tys.zaczął tak kopcić ze na śniegu miałem dość spory ślad osadu rury wydechowej koloru czarnego ale jak z postoju ruszyłem do trzeciego przełożenia biegu to nie kopcil.Tylko przy tych maksymalnych obrotach kopcił ale to mówie naprawde sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami wydaje sie banalne ale zobacz przewody cisnieniowe i przy intercollerze czy są dobrze spasowane, jak oki to po świętach vag wrzuć logi na forum i problem z głowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, jak nieszczelne są węże ciśnieniowe, lub intercooler, to w 9 na 10 przypadków, podczas przyspieszania słychać charakterystyczny świst.

Kierownice w turbinie też odpadają, bo auto nie jedzie cały czas a nie wchodzi w tryb awaryjny.

Obstawiam więc skrzynie w trybie awaryjnym lub częściej - przepływomierz.

Nie musicie kupować Boscha za kosmiczne pieniądze, ja zakładam MagnetiMarreli, kosztuje w Carsie ok. 220zł i chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.Wiec byłem dziś u mechanika wymienić olej w silniku i wyszła przyczyna.pod odmą a dokładniej pod tą temalową obejmą leci mi trochę oleju.sprawdził turbo i ten gruby czarny wąż co idzie z turba i tam też jest olej.Mówił że jest duże ciśnienie na odmie i wywala z odmy.Ponadto sprawdził spaliny z rury przygazowałem go troche i powiedział że śmierdzi też olejem z wydechu troche kopci.Nie sprawdzałem na żadnym komputerze ale wszystko na to wskazuje i dlatego tak chyba zamulał.Ale teraz nie wiem co zrobić żeby jak najlepiej zrobić tą turbine.Czy regenerować czy kupić używana bo głosy chodzą takie zregenerować jest trudno i często jest tak że zle zregerują bo sa reklamacje.nie wiem gdzie chłopaki dobrze to wykonują.Nie orientuję się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.Wiec byłem dziś u mechanika wymienić olej w silniku i wyszła przyczyna.pod odmą a dokładniej pod tą temalową obejmą leci mi trochę oleju.sprawdził turbo i ten gruby czarny wąż co idzie z turba i tam też jest olej.Mówił że jest duże ciśnienie na odmie i wywala z odmy.Ponadto sprawdził spaliny z rury przygazowałem go troche i powiedział że śmierdzi też olejem z wydechu troche kopci.Nie sprawdzałem na żadnym komputerze ale wszystko na to wskazuje i dlatego tak chyba zamulał.Ale teraz nie wiem co zrobić żeby jak najlepiej zrobić tą turbine.Czy regenerować czy kupić używana bo głosy chodzą takie zregenerować jest trudno i często jest tak że zle zregerują bo sa reklamacje.nie wiem gdzie chłopaki dobrze to wykonują.Nie orientuję się

Takie diagnozy to wołają o pomste do nieba... zmien mechanika to raz , dwa - wykonaj komplet logów bo bładzisz jak dziecko we mgle....

Odme mozna wymienic, dolot wyczyscic... Pan mechanik powąchał nosem a Ty juz dajesz sprezarke do regeneracji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim układzie muszę jutro koniecznie jechać na Vag-a.Zorientuję się jeszcze gdzie tu w Zielonej można to sprawdzić bo szalu nie ma.Przyznam że troche mnie wystraszył bo na dzień dzisiejszy nie mogę sobie pozwolić na regenerację ponieważ z tego co się orientowałem jest to dość kosztowna impreza bo ok.1500zl z wyciągnięciem turbiny na dostarczenie jest w ,,siatce,, do warsztatu 1100zl netto.Jeżeli sytuacja nie jest przesądzona to mam nadzieje że jednak ta usterka nie bedzię aż taka poważna.iDostane tam jakiś wygiąg z wynikami z tego Vag-a? oni już mi powiedzą co go boli fachowo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam zrob logi... albo poszukaj kogos z forum kto za zgrzewke browaru Ci pomoze.... logi zamieszczasz na forum i .... wszystko jasne....

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...