Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Softy ABT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podmienialismy mój sterownik do Kolegi

auto wyraznie sie ozywiło, swist turbiny jest już słyszalny od 1700obr/min

wczesniej było to 2200obr/min, no i zapierd.....a o niebo lepiej

ale i tak trzeba jechac na rolki i zobaczyc co wypluje

Opublikowano

podmienialismy mój sterownik do Kolegi

auto wyraznie sie ozywiło, swist turbiny jest już słyszalny od 1700obr/min

wczesniej było to 2200obr/min, no i zapierd.....a o niebo lepiej

ale i tak trzeba jechac na rolki i zobaczyc co wypluje

a co ma wypluc? albo wirnik wydechem albo wal bokiem :decayed::polew:

Opublikowano

turbina jest nowa, K03S, silnik po remoncie (sam robiłem :wink4: :wink4: :wink4:)

hula aż miło, oleju nie pali i co najwazniejsze zapier.....lalalalalala.......

Opublikowano

K03S wzdłużnie :mysli:

Opublikowano

K03S wzdłużnie :mysli:

A co w tym dziwnego? BEX miał.

Opublikowano

ale znalezienie K03S do wzdluznego jest cieższe od znalezienia k04

Opublikowano

Pewnie że widzę , ale po twojej wypowiedzi lekko zgłupiałem :slina: Rozumiem że jadąc autem na program do ABT nie wgrywają mi gotowca tylko piszą konkretnie pod auto ?

Każdy wgrywa gotowca, ale potem wjeżdża na rolki lub wyjeżdża na drogę i sprawdza parametry pracy silnika. Jeśli jakieś parametry są przekroczone to koryguje się nieco tego gotowca tak, aż jest ok. A ty jak wgrasz se gotowca to jest loteria, może będzie ok, a może będą zapłony walić tak że kiedyś tłok spłynie. Jeśli miałbyś jeszcze jakieś zaplecze techniczne żeby posprawdzać te parametry po wgraniu, to idzie się pobawić, ale jak nie masz to do ECU wpuścisz "kota z worka" .

Opublikowano

zaplecze techniczne znaczy vag`a a parametry znaczy analizę logów dynamicznych czy coś źle kombinuję ? Jedno i drugie dla mnie nie stanowi problemu . Co do rolek to tak czy tak będę robił 3 pomiary bo jeden już mam za sobą ( stan na daną chwilę -> ecu przewalone z 557 T na 558 E , soft ABT , Soft Mirasa )

Opublikowano

Logi zapłonów, AFR trzeba zmierzyć, sprawdzić czy nie ma przeładowań i jak zachowuje się doładowanie :wink4:

Opublikowano

czyli hamownia z kablem w d*pie i lapkiem na kolanach :decayed:

Opublikowano

Logi zapłonów, AFR trzeba zmierzyć, sprawdzić czy nie ma przeładowań i jak zachowuje się doładowanie :wink4:

I w przypadku silnika AEB to vag-a można sobie położyć na tylnej kanapie. Bo nie sprawdzi AFR, bo nie sprawdzi doładowania, a na drodze to kierowca może i spalania stukowego nie słyszeć, jak by gnał z dużą prędkością.

Więc dalej loteria dla tych, którzy chcą program z allegro kupować.

I trzeba by sobie wyjaśnić, że wczesne AEB i 193 KM po sofcie, to tak jakby trafić 6 w totka. Praktycznie niemożliwe.

Jak komuś wyjdzie 180 to już jest dobrze.

Opublikowano

Z tego co widzę Ty jesteś jeszcze na starym typie ECU . Podłączenie jest inne a co z zawartościa eepromu ? Masz jakieś info na ten temat ?

Opublikowano

Tak.

Mam stary komputer, na 5 wtyczek.

A co do EEPROM-u, to mam zawartość przed i po.

Opublikowano

Logi zapłonów, AFR trzeba zmierzyć, sprawdzić czy nie ma przeładowań i jak zachowuje się doładowanie :wink4:

I w przypadku silnika AEB to nie sprawdzi AFR, bo nie sprawdzi doładowania, a na drodze to kierowca może i spalania stukowego nie słyszeć, jak by gnał z dużą prędkością.

AFR sprawdzić w AEB to tylko jakiś Innovate, czy inny wskaźnik. Doładowanie to jakiś manometr czy boost zegar, a zapłony można sprawdzić na kanale 13,14,15. Stukowe podejrzeć napięcia z czujników na Vag-u. Tak więc coś tam można jednak sprawdzić, ale faktycznie jakby się miało samego vag-a do dyspozycji to lipa.

Co do tych magicznych 193KM na starym sterowniku, to jest u nas na spotach Śląskich ktoś komu compsport zrobił 201KM na starym sterowniku, ewenement na większą skalę :) A ma tylko wyciętego kata, poza tym seria :naughty:

Opublikowano

jest u nas na spotach Śląskich ktoś komu compsport zrobił 201KM na starym sterowniku, ewenement na większą skalę :) A ma tylko wyciętego kata, poza tym seria :naughty:

Na ośkę jak dla mnie to już za dużo . Kolega Devastation coś milczy więc chyba nie będę kombinował i postawie od razu docelowy program . Trochę szkoda że z tym ABT nie wypaliło bo chciałem miec porównanie . :kwasny:

Opublikowano

własnie wróciłem od goscia który próbował zgrac mi program

niestety nie udało sie, twierdzi ze sa jakies zabezpieczenia

a do tego potrzebuje dodatkowego sprzetu którym na te chwile nie dysponuje

Opublikowano

Gregor w temacie Buby pisałeś :

"Ja wam załatwię za 800zł sztuka i to z logami, sprawdzeniem AFR po, a jak grupowo to pewnie jeszcze taniej. Tylko musicie przyjechać na Śląsk do porządnego tunera :tongue4: "

Podasz mi namiary na PW ?

własnie wróciłem od goscia który próbował zgrac mi program

niestety nie udało sie, twierdzi ze sa jakies zabezpieczenia

a do tego potrzebuje dodatkowego sprzetu którym na te chwile nie dysponuje

No nic dzięki za zainteresowanie .

Opublikowano

Logi zapłonów, AFR trzeba zmierzyć, sprawdzić czy nie ma przeładowań i jak zachowuje się doładowanie :wink4:

I w przypadku silnika AEB to nie sprawdzi AFR, bo nie sprawdzi doładowania, a na drodze to kierowca może i spalania stukowego nie słyszeć, jak by gnał z dużą prędkością.

Co do tych magicznych 193KM na starym sterowniku, to jest u nas na spotach Śląskich ktoś komu compsport zrobił 201KM na starym sterowniku, ewenement na większą skalę :) A ma tylko wyciętego kata, poza tym seria :naughty:

jest jest :)

Opublikowano

jak chcesz to wysle Ci sterownik i spróbujesz u siebie

Opublikowano

Na ośkę jak dla mnie to już za dużo

Co ty nie powiesz :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...