Falconetti Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Witam wszystkich klubowiczów. Przede wszystkim życzę Wam Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku no i zadowolenia z waszych furrrrr. Chciałem się poradzić w jednej sprawie. Mam audiczkę 1.8 T z 2003 roku. Wymieniłem w niej turbinę, bo poprzedni właściciel starą zabił i to nie jest przenośnia. Zostało w niej zniszczone wszystko co zniszczyć się dało, dlatego auto jeździło jak cinquecento 700 ;( Po założeniu nowej turbiny zmiana oblicza auta o 180 stopni. KILLER!!!! to mało powiedziane. Jednak po pewnym czasie zauważyłem, że turbina dziwnie działa. Do ok 3000 auto idzie, a potem jakby mniej. W między czasie wymieniłem też katalizator bo również nie nadawał się do dalszej eksploatacji - ciągle świecił się check. Po wymianie check nie świeci, ale nadal mam wrażenie, ze auto powyżej tych 3000 idzie średnio. Mechanik powiedział, że na kompie wystąpił błąd ze sterowaniem doładowania. Proszę, jeśli ktoś miał podobne problemy niech da mi znać, co to może być. Wiązałem to z uszkodzonym katalizatorem, ale po wymianie wcale nie jest lepiej. Nie ma już bestii jest średniak. Ewentualnie jeśli znacie jakiegoś dobrego mechanika z terenu śląska to proszę o cynk. Ale nie gościa z dębowej w Katowicach. Ja i moi znajomi jesteśmy nim mocno rozczarowani. Pozdrawiam.
Buba Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 podmien n75 i zobaczysz co sie bedzie dzialo
Falconetti Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2010 Dzięki za info, ale jakbyś mógł mi wyjaśnić co to jest n75?, gdzie tego szukać, albo chociaż co powiedzieć mechanikowi??? sorki, ale jestem dnem mechanicznym
Buba Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 zmien mechanika jak nie wiem co to n75 http://allegro.pl/zawor-turbosprezarki-1-8t-audi-a3-n75-turbo-1-8t-i1272816160.html to przyklad tylko, musisz poszukac jaki numer ma twoj i na podstawie tego dobrac ale najlepiej to znajdz takie ustrojstwo (po lewej stronie, przy pasie przednim pod dolotem powietrza) i odlacz ten przewod ktory idzie do turbiny i sie przejedz kawalek zobaczysz czy auto odzylo
Falconetti Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2010 Dzięki Ci bardzo za podpowiedź!!!! Jak tylko to zrobię, napiszę co i jak. Jeszcze raz wesołych świąt :>
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 sprawdz VAG-iem cisnienie doładowania najlepiej zrób logi
Falconetti Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2010 Dzięki za sugestie, jutro jadę do mechanika. Dziś mi się dodatkowo check zaświecił, mam już dosyć tej kontrolki!!!
kred Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 podepnij vaga i sprawdz błędy. wszystko zaczynasz od d*py strony. devastation dobrze ci radzi sprawdz ciśnienie vagiem a i napewno sznureczek błędów ci sie wyświetli.
Falconetti Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 OK, jutro odstawiam auto do mechanika. Dziś tylko wyświetlił błędy i faktycznie pojawia się ciśnienie doładowania. [br]Dopisany: 27 Grudzień 2010, 18:33_________________________________________________Witam, Dzięki wszystkim za pomoc i informacje. W moim przypadku uszkodzony był wężyk podciśnienia. Po zmianie, auto chodzi jak burza i żaden check się nie świeci! Jeszcze raz dzięki i życzę wszystkim SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!!!!!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się