Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Kąt wtrysku do sprawdzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .Mam kłopot przy rozpalaniu po nocnym postoju .Mój audik chwyta tak jakby nie na wszystkie garki i z ciemnosiwym dymem do momentu kiedy sie nie rozgrzeje. Wymieniłem nowe świece 6 sztuk NGK d-power ,nowe węrzyki powrotne i filtr paliwa ,paliwo idzie bez bąbli .zacząłem więc regulacje kąta wtrysku .ustawiłem na 4. ATDC -to pracował bardzo pięknie icicho ale spaliny bardzo gryzły w gardło i rano załapał dopiero za drugim długim kręceniem .Ustawiłem jeszcze raz w gupie 04 bs pozycja 000 kąt wtrysku wynosi 2,2-2,4 ATDC 100.2 % LATE po zmianie bo silnik cyklicznie przestawia sie wyszło ok 15.6 BTDC- i tu sie troche nie zgadza bo w Vag comie jest tolerancja do 14 .A teraz po przełączeniu nagrupę 004 obserwuje wychodzi obroty 766 dalej 1.0 ATDC i obok 0.8-1.0 ATDC .JAk mam to rozumieć ? Dlaczego kąt w obydwu grupach nie jest taki sam skoro ustawiłem na 2.2-2.4 .Czyżby rozrząd żle zrobiony?

Opublikowano

A silnik mial temperature robocza?

Powinienes miec 2°ATDC w BS 004 na late.

Opublikowano

Pokaz logi 004 Basic Setting i 004 statyczne...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...