Greg a4 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Witam .Mam kłopot przy rozpalaniu po nocnym postoju .Mój audik chwyta tak jakby nie na wszystkie garki i z ciemnosiwym dymem do momentu kiedy sie nie rozgrzeje. Wymieniłem nowe świece 6 sztuk NGK d-power ,nowe węrzyki powrotne i filtr paliwa ,paliwo idzie bez bąbli .zacząłem więc regulacje kąta wtrysku .ustawiłem na 4. ATDC -to pracował bardzo pięknie icicho ale spaliny bardzo gryzły w gardło i rano załapał dopiero za drugim długim kręceniem .Ustawiłem jeszcze raz w gupie 04 bs pozycja 000 kąt wtrysku wynosi 2,2-2,4 ATDC 100.2 % LATE po zmianie bo silnik cyklicznie przestawia sie wyszło ok 15.6 BTDC- i tu sie troche nie zgadza bo w Vag comie jest tolerancja do 14 .A teraz po przełączeniu nagrupę 004 obserwuje wychodzi obroty 766 dalej 1.0 ATDC i obok 0.8-1.0 ATDC .JAk mam to rozumieć ? Dlaczego kąt w obydwu grupach nie jest taki sam skoro ustawiłem na 2.2-2.4 .Czyżby rozrząd żle zrobiony?
Muskel1 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 A silnik mial temperature robocza? Powinienes miec 2°ATDC w BS 004 na late.
przemik Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Pokaz logi 004 Basic Setting i 004 statyczne...
Greg a4 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2010 Dzisiaj nie dam rady ale zrobie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się