Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż układu spryskiwaczy reflektorów


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi sie , ze wszystko zalezy jaki masz zbiorniczek :) W ETCE sa rysunki pogladowe a zbiorniczkow bylo chyba z 4 rodzaje

vertus69 smialo mozesz dawac zbrojony waz :wink4: ja u siebie taki dawalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domin79 napisał:

Jak już Grześ napisał mamy dwa rodzaje zbiorniczków pod spryski

jeden jest na zdjęciu powyżej

drugi

trzeba by było ułatwić poszukiwania zbiorniczka pod dany model silnika myśli

ja mam motor AVF i mam zbiorniczek taki jak pokazał Grześ wyżej , czyli ten z doczepianym dodatkowym małym zbiorniczkiem (inny za cholerę nie pasuje)

czy ktoś mógłby podejrzeć zbiorniczek pod xeny w AWX???

W B6 BFB (1.8T) jest właśnie taki zbiornik jak na zdjęciu zapodanym przez domin79 - dzięki niemu doszedłem do wniosku, że u mnie silniczek został wypięty na zewnątrz przez jakąś złotą rączkę - pewnie za dużo płynu zżerało ustrojstwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pozwolicie że podepnę się pod już istniejący temat. U mnie co prawda mam fabryczny xenon i spryski, ale niestety nie działają. Po wczorajszym grzebaniu wywnioskowałem że pompka sprawna, tylko nie dochodzi prąd do niej. Bezpiecznik (ten wspólny od obu pompek) sprawny. Możliwe że jest jakiś przekaźnik który steruje pracą tej pompki, tylko gdzie go szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzales miernikiem od pompki do bezpiecznika ? Dlugo masz auto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzales miernikiem od pompki do bezpiecznika ? Dlugo masz auto ?

auto mam nieco ponad miesiąc i już kupiłem je z tym problemem. Nie sprawdzalem tego w ten sposob, to jak rozumiem mogloby wykluczyc problem uszkodzonego przewodu? nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ,ale masa w kablu jest. Prądu niestety brak i uprzedzając pytania sprawdzalem na włączonych światłach przytrzymując manetkęodpowiednio długo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje ze pompke podlaczales pod jakies napiecie 12 V i sprawdzales czy dziala. Moze juz jest za slaba i nie daje rady .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy podłączenie do MCE w przypadku b7 jest takie same7

Jest inne :wink4: tu masz rozpiske http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy podłączenie do MCE w przypadku b7 jest takie same7

Jest inne :wink4: tu masz rozpiske http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0

Czyli z tego opis pinów wynikało by ze w B7 jest to tez kostka 10 pin w MCE ale za zasilanie odpowiada pin nr 2 czy dobrze rozumuje?? Czy oprócz podłączenia zasilania do pompki potrzeba jakiegoś kodowania i podłączania innych przewodów?? Bo w rozpisce MCE występują piny z opisem np. Aktywacja pompki spryskiwaczy reflektorów :rolleyes:

Sorki za dużo pytań ale mam mętlik w głowie :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak musisz jeszcze zmienic w ADAPTCJI 10

Kanał 013:

Standard: 115

+001 Szybkość Reset =

+002 = Short to Plus Monitoring

+004 = Czujnik deszczu aktywnych

+008 = Długi post Wycieranie po prania (Drop / Tear Wycieranie)

+016 = Prędkość zależy od interwału wycieraczek aktywnych

+32 = System reflektorów Podkładka aktywnych :)

+064 = Bieg wsteczny Wycieranie aktywnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak musisz jeszcze zmienic w ADAPTCJI 10

Kanał 013:

Standard: 115

+001 Szybkość Reset =

+002 = Short to Plus Monitoring

+004 = Czujnik deszczu aktywnych

+008 = Długi post Wycieranie po prania (Drop / Tear Wycieranie)

+016 = Prędkość zależy od interwału wycieraczek aktywnych

+32 = System reflektorów Podkładka aktywnych :)

+064 = Bieg wsteczny Wycieranie aktywnych

W tym momencie mam 119 to jaką wartość powinienem mieć aby aktywować spryski??[br]Dopisany: 06 Sierpień 2011, 23:55_________________________________________________No i lipa nie działa. Kodowanie zmienione. Zasilanie podłączone do pin 2 . Wrclaguna pisał ze jest inaczej ale z rozpiski MCE dla B7 wynika ze jednak to to samo . :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompke miales nowa , sprawdzalis polaczenie ? Jaki masz MCE ? moze twoj nie obsluguje spryskow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompka faktycznie jakaś dziwna była bo koloru białego ale z takim samym króćcem i podłączeniem . Sprawdzałem na krótko i wszystko cacy pompka się włącza a spryski wysuwają. MCE mam w wersji High.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przytrzymaj dluzej manetke to powinny psikanc :) do pompki trzeba tylko mase i zasilanie , no i zakodowac , jaki masz kabelek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przytrzymaj dluzej manetke to powinny psikanc :) do pompki trzeba tylko mase i zasilanie , no i zakodowac , jaki masz kabelek ?

masę mam podłączoną z tej samej kostki 10 pin (chyba 7 ) no a zasilanie pin 2. Kabel Vag 102 Po przytrzymaniu manetki nie załączają się skubane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz w Adaptacji 10 kanal 13 aktywny ? czy error ?

a światła włączyłeś :mysli:

Wszystko bangla okazało się ze przy przeciąganiu kabla do kabiny niechcący go uszkodziłem. Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie w mojej b6 mam ori spryski problem polega na tym ze prawy sprysk nie podaje plynu .... wszystko ladnei sie wysuwa ale nie psika :wallbash: co moglo sie zje......

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...