nikos172 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Witam, dziś stała się tragedia... to znaczy w sumie wczoraj ... Przy rannym odpalaniu silnika zerwały mi się paski t.j. klinowy i ten od klimy.. Myslalem ze to przez napinacz wiec zabralem sie do naprawy, po czym chciałem zapalić auto.. Zawsze odpalał ze strzału a teraz zagruchotal i zgasl... Znowu spróbowałem odpalić, kręciłem jakies 5 sekund i załapał, tylko uslyszalem jak cos strzelilo i zagrzechotalo i zgasilem... I nie wiem co zrobic z tym fantem, prawdopodobnie pojdzie do wsadzenia nowy silnik, choc najpierw trzeba bedzie sprawdzic co walnelo... mysle ze rozrzad, zawory... nie wiem, aj bieda silnik to 1.9 TDI AFN..
vauxhall95 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 mogla korba bokiem pojsc,dlaczego tak pisze,bo zerwalo ci paski,wszystko sie opiera na kole pasowym.Raczej grubsza robota bedzie.Cos musialo mocno przyblokowac sie-zrobic duzy opor ze zerwalo paski
nikos172 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2010 dawno rozrzad wymieniałeś? O to chodzi, że nie wymieniałem rozrządu wcale. Auto kupiłem w październiku i zostałem "zapewniony", że rozrząd był wymieniony. Wiem, że mogłem paść ofiarą oszustwa ale było minęło. Człowiek całe życie się uczy. Dodam, że pasek wieloklinowy raz mi się już zerwał i był już wymieniony wraz z tzw. kołyską ale widocznie coś jeszcze było trzeba wymienić[br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 17:45_________________________________________________aha i dodam że teraz jedna z rolek, ma lekkie luzy, i chodzi głośno tak jak zatarte łożysko...
goldi Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Zdejmij osłone rozrządu i zobacz co z tym paskiem
wiktorsam Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Wiem że nie powinienem teraz pisać bo drugi raz byś błędu tego nie popełnił, ale naprawdę, nigdy nie wierzcie w zapewnienia sprzedawcy że wymienił paski, płyny, filtry, chyba, że dostaniecie oryginalną książkę serwisową z wpisami z aso i będą się zgadzały z tymi w ich systemie. Mi też sprzedawca mówił paski, olej wymienione, ale nawet przez sekundę nie zakładałem że mówi prawdę i po zakupie od razu odstawiłem furacza na ich wymianę. Po zrzuceniu rozrządu okazało się że pasek wizualnie był jeszcze ok, rolki itp też, ale po wyciągnięciu rolek czuć było już że łożyska swoje wyjeździły.
songo Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 dokładnie ja już od nie jednego słyszałem jak sie przejechał dzieki zapewnieniom sprzedającego choć ja jak sprzedawałem swoją b5 to była elegansio świeżo po wymianie rozrządu filtrów itp no ale to sporadyczne przypadki.dzis na pewno żadnemu handlarzowi bym na słowo nie zawierzył a co do samej książki serwisowej to to samo bo walnąć kilka pieczątek u znajomego na warsztacie to żaden problem :gwizdanie:
sołtys85 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Ja zakupiłem od gościa swoją furkę i zaklinał sie na wszystko, że robiony rozrząd w diaktroniku i że kosztował 2200zł. Nawet po zapłąceniu pieniędzy zapytałem sie czy to prawda i że kasa poszła i się nie wycofam. Po raz kolejny potwierdził. Podczas wymiany okazało sie, ze nie blefował. Kazda rolka, napinacz, pasek, simering czy pompa wody miała znaczek . Pasek, który zakłądałem był contiego nówka i był dużo cienszy i wzrokowo gorzej wykonany niż ten co przejechał 90kkm. Znajmomy mechanik, który żyje z wymiany rozrządów powiedział, że dawno nie widział tak doinwestowanego auta i ten rozrząd mogłem zostawić na 30-40kkm spokojnie. Pompa wody była oczywiście oryginalna i ją wymienia sie niby co drugą wymianę rozrządu ale mimo wszystko została wymieniona na SKF. Oryginalna miał aluminiową uszczelkę a zamiennik skf tylko tekturową wklejaną na sylikon.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się