Skocz do zawartości

nikos172

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nikos172

Osiągnięcia nikos172

0

Reputacja

  1. Jak kolega wyżej, sprawdz przedewszystkim czy nie zalewa Ci tam woda, łatwo to ocenić, następnie spójrz do pompki centralnego co się dzieje Jeżeli Ci zalewa to może po prostu zamarzło i zablokowało centralny... Miałem tak raz w drzwiach kierownika
  2. 249500 - ARL z 2001 roku i nie czuć jeszcze zmęczenia
  3. Fajne auto, szkoda że TIP, ale + za quattro oraz V6... Co do wyposażenia nie podobają mi się zbytnio te dekory w drewnie, ale to kwesti gustu, skóra rekompensuje wszystko Obniżenie jakieś jest więc wkładaj tylko 17 i szerokiej drogi POZDRO
  4. Powodzenia jeżeli myślicie że zagrzeje się po kilometrze że w ogóle wskazówka ruszy d*pę
  5. O to chodzi, że nie wymieniałem rozrządu wcale. Auto kupiłem w październiku i zostałem "zapewniony", że rozrząd był wymieniony. Wiem, że mogłem paść ofiarą oszustwa ale było minęło. Człowiek całe życie się uczy. Dodam, że pasek wieloklinowy raz mi się już zerwał i był już wymieniony wraz z tzw. kołyską ale widocznie coś jeszcze było trzeba wymienić[br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 17:45_________________________________________________aha i dodam że teraz jedna z rolek, ma lekkie luzy, i chodzi głośno tak jak zatarte łożysko...
  6. Witam, dziś stała się tragedia... to znaczy w sumie wczoraj ... Przy rannym odpalaniu silnika zerwały mi się paski t.j. klinowy i ten od klimy.. Myslalem ze to przez napinacz wiec zabralem sie do naprawy, po czym chciałem zapalić auto.. Zawsze odpalał ze strzału a teraz zagruchotal i zgasl... Znowu spróbowałem odpalić, kręciłem jakies 5 sekund i załapał, tylko uslyszalem jak cos strzelilo i zagrzechotalo i zgasilem... I nie wiem co zrobic z tym fantem, prawdopodobnie pojdzie do wsadzenia nowy silnik, choc najpierw trzeba bedzie sprawdzic co walnelo... mysle ze rozrzad, zawory... nie wiem, aj bieda silnik to 1.9 TDI AFN..
  7. również jestem ciekaw, znajomy ma ten sam problem, może ktoś pomoże?
  8. Kolego ja również polecam Wosk CARNAUBA Formuła F1, jest wytrzymały i doskonale zabezpiecza lakier, pozdrawiam
  9. Nie znam się na VAgu ale łączenie pod Polski Vag 2.5 oraz Polski Vag 4.9 nie powiodło się, dodam że okablowanie było oryginalne, ciągle wyskakiwał brak komunikacji No nic, chyba muszę jednak odwiedzić tego elektryka, odezwę się jak coś wyjdzie
  10. Płyn jak najbardziej odpowiedni, sam miałem swego czasu taki zalany i nic się nie działo, nie masz co się spieszyć z wymianą
  11. Bez przesady kolego Wystarczy że gasisz silnik, robisz dolewkę i jeżeli Ci sie nie zapowietrzy, to odpalasz i jedziesz, pamiętaj oby nie ciągać Automatu na pozycji N na zgaszonym silniku bo zatrzesz skrzynie i
  12. Sprawdzałem z Vagiem i nic, nie łaczy mi VAG z autem, wyskakuje komunikat: BRAK KOMUNIKACJI... więc dlatego nie wiem o co tu chodzi, coś z elektryką może??
  13. posadź obok jak będziesz jechał kogoś kto się trochę zna na zawieszeniach niekoniecznie Audi, i wtedy może się dowiesz o co chodzi, bo takie słuchanie nic nie da, a na szarpakach nic nie wykaże bo stuki masz w pionie, nie poziomie ///imo//
  14. kolego, wymieniałem te tuleje wraz z amorami z kolegą, świeżo po technikum mechanicznym(laik), zajęło to nam 2 godziny, więc albo Twój mechanior się nie zna, albo szykuje Cię na niezłą wałkę gdzie za tą robotę policzy krocie, pozdro
  15. Osobiście używałem Barwiko Renoskór, kolego nie rozumiem po co przepłacać za cos co kosztuje 30zł jak za POLSKIE barwiko płacisz chyba 4,50 od producenta !!! I to jest zaje*** moim zdaniem, sam malowałem i już 3miesiac na tym jeżdżę i zero zużycia, do tego tylko dokupisz jakiś rozpuszczalnik, zmywak do naczyń i jedziesz :gwizdanie: 30 zł toć to zdzierstwo!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...