beefrezer Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Witam Panowie Przyszedł mi do głowy pewien pomysł, mam turbo w AFN do czyszczenia, pomyślałem jednak że warto by było zainwestować w większe turbo no i oprogramowanie do niego. Mam pytania odnośnie kilku spraw: 1. Ile szacunkowo uzyskam mocy po zmianie turbiny na większą i odpowiednim "przemodelowniu" sterownika do turbo? Tzn. chodzi mi o wykorzystanie całkowitego potencjału turbiny. Bo z tego co wiem na standardowym oprogramowaniu nie będzie ona pompować jak powinna. 2. Ile przybędzie pod dodaniu do tego zestawu chipu? Ewentualnie czy sprzęgło itp również trzeba będzie wymienić na mocniejsze itp. Pozdrawiam
kileeer Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 a Witam Panowie Przyszedł mi do głowy pewien pomysł, mam turbo w AFN do czyszczenia, pomyślałem jednak że warto by było zainwestować w większe turbo no i oprogramowanie do niego. Mam pytania odnośnie kilku spraw: 1. Ile szacunkowo uzyskam mocy po zmianie turbiny na większą i odpowiednim "przemodelowniu" sterownika do turbo? Tzn. chodzi mi o wykorzystanie całkowitego potencjału turbiny. Bo z tego co wiem na standardowym oprogramowaniu nie będzie ona pompować jak powinna. 2. Ile przybędzie pod dodaniu do tego zestawu chipu? Ewentualnie czy sprzęgło itp również trzeba będzie wymienić na mocniejsze itp. Pozdrawiam a czytasz forum? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=129.0
beefrezer Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2010 Tak wiem, niestety z tym czytaniem forum są problemy gdyż mój net jest "słoniowaty". Sorry za zaśmiecanie
rafal102 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Tzn. chodzi mi o wykorzystanie całkowitego potencjału turbiny. Kolego nie wykorzystasz go ponieważ wtryski nie pozwolą wykrzesać za wiele.. wstaw 216 ( ok. 1200zł ) wstaw AWX ( ok. 600zł ) i Program ( ok. 900zł ) do tego wstaw zewnętrzną pompę paliwa ( ok. 150zł ) i możesz liczyć na około 170KM
jnx Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 przy takiej mocy zaczyna wysrywać się mnóstwo rzeczy, tak więc najlepsza opcja to chip + turbo = cirka 150KM i na tym lepiej poprzestać, dalej jest już nieopłacalnie..
beefrezer Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 podejrzewam że to 150Ps wystarczy mi w zupełności aby jeździć bezpiecznie i żwawo :gwizdanie:
kileeer Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 podejrzewam że to 150Ps wystarczy mi w zupełności aby jeździć bezpiecznie i żwawo :gwizdanie: wystarczy Ci na pól roku... a póżniej znowu mało
songo Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 podejrzewam że to 150Ps wystarczy mi w zupełności aby jeździć bezpiecznie i żwawo :gwizdanie: wystarczy Ci na pól roku... a póżniej znowu mało hehehe kolego kileeer będzie dokładnie jak mówisz pół roku frajdy z mocy,w międzyczasie na drodze wyprzedzi cie kilka autek,obecny przyrost mocy stanie sie rutyna a Ty wtedy stwierdzisz że przydało by sie więcej
MAGIC87 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 przy takiej mocy zaczyna wysrywać się mnóstwo rzeczy, tak więc najlepsza opcja to chip + turbo = cirka 150KM i na tym lepiej poprzestać, dalej jest już nieopłacalnie.. brednie...
jnx Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 przy takiej mocy zaczyna wysrywać się mnóstwo rzeczy, tak więc najlepsza opcja to chip + turbo = cirka 150KM i na tym lepiej poprzestać, dalej jest już nieopłacalnie.. brednie... Dlaczego brednie ? 40 koni za 2000zł Następne 10 koni za taką samą kwote: 216stki oraz sprzęgło plus dwumas/jednomas. Jeśli auto jest w super kondycji to z Bogiem sprawa. Ale jeśli coś minimalnie zaczyna postukiwać itp rzeczy to rachunek za całość w ciągu 6 miesięcy może zaskoczyć. A jak zacznie nastawnik fiksować itd. Lepiej założyć że nie wszystko jest w idealnym stanie. Wiadomo po chipie jeździ się "inaczej" ;-)
beefrezer Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 Samochód ma swoje lata, więc zbytnio żyłować go nie ma sensu, a to ze względu na to że w końcu koszta mogą przerosnąć koszt samego auta, a co więcej można go tylko dobić, wiadomo że podzespoły nie są już nowe, a i silnik ma przejechane już 273 tys, tak więc przy tych 150PS. bym pozostał, a gdyby mi brakowało po jakimś czasie mocy to najwyżej kupi się A6 z większym silnikiem albo A4 B6 :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 czy bydzie to 150 czy 170 to jeden h.. i tak bedzie mało i tak dalej to padło jeżdzić nie bedzie :gwizdanie: przyzwyczajenie robi swoje jak robiłem soft(15Xkm) pod turbo i 216ki przy przebiegu 285tys bodajze po miesiącu sprzęgła nie miałem :gwizdanie: obecnie mam 320tys i 165km jak ma sie coś sypnąć to i tak sie sypnie czy to będzie mod czy seria :gwizdanie:[br]Dopisany: 31 Grudzień 2010, 12:07_________________________________________________W tym momencie jak założysz samo turbo, to sft da ci nie wiecej jak 150km w zaleznosci jak sie ma układ paliwowy :gwizdanie: mozesz zapodać też same wtryski osiagi będą porównywalne z tym że wzrosnie dymienie, jeśli nie poprawisz IC, w lato będzie odczuwalny spadek mocy, wieczorami auto nie do poznania najtańszym i najbardziej odczówalnym przyrostem mocy jest zrobienie samego programu, ja robiłem etapami wiec na finalny program nie było juz tego odczucia co po samym sofcie
beefrezer Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 Heh, to prawda, przyzwyczajenie do mocy robi swoje, nawet jak jeździłem Pb 1.6 16v a potem zmieniłem na 2.0 16v to zaczeło mi brakować po pewnym czasie mocy, wręcz byłem przekonany że z samochodem coś nie tak jest, że jest przymulony, zmieniłem zdanie po wizycie u mechaniora, powiedział że wszystko ok z samochodem a to co sie dzieje z nim to tkwi w mojej głowie przyzwyczajenie. Co do spadku mocy w lato to byłem przekonany że problem dotyczy tylko silniki benzynowe, które szybko sie "gotują" nie sądziłem że ON też to dotyczy w takim samym stopniu co Pb może faktycznie wyczyszcze turbo i zrobie program , i na tym zakończe mody silnika :> może popracuje nad wyglądem nie mogę nigdzie znaleźć listw chrom do szyb albo relingów chrom albo ceny są kosmiczne albo kiepski stan.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się