KIKO80 0 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 witam.mam problem a mianowicie po 7 godz jezdzie silnik zaczol terkotac w kabinie jest slychac tak jak by wentylator sie ocieral jednak to nie to nawala w silniku tylko ciezko mi zlokalizowac gdzie na kazdych obrotach to slychac czym wieksze tym glosniej podpiecie pod komp to cos mi da nie wiem jak wyglada awaria pompek silnik pali ma sile na kazdym biegu pali od strzala.pomocy bo juz szukam 2 motora.pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek3d 0 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Najpierw Vag, może coś znajdzie, później grzebanie w mechanice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iron 1 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 na forum napewno cos znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIKO80 0 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Najpierw Vag, może coś znajdzie, później grzebanie w mechanice. na komp dzwonilem do kumpla i powiedzial ze nic mi to nie da bardziej mechaniczna to sprawa i kazal mi podjechac gdzies do mechanika [br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 12:46_________________________________________________przejzalem calosc i nic mi nie mowia posty kolegow na forum napewno cos znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 VAG nie pomoze w diagnozie usterek typowo mechanicznych. musisz zlokalizowac zrodlo lub chociaz rejon z ktorego dzwiek sie dobywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 nagraj moze jakis filmik zeby posluchac tego terkotania bo tak to nic Ci nikt nie powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 sprawdź czy przypadkiem osłona silnika nie uderza w zawór EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIKO80 0 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 sprawdź czy przypadkiem osłona silnika nie uderza w zawór EGR rozebralem caly silnik wkolo i nic jade do kumpla moze cos poradzi.czekam na porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maraas 0 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 u mnie tak hałasowała osłona górna silnika, w kolektorze gwint się zdupcył i nie trzymała na jednym uchwycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 może egr puka ale to było by słychać że on na górze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIKO80 0 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Siemka bylem u mechanikow i nic z tego powiedzieli mi abym zadecydowal czy maja sciagac glowice bo jest brak zaplonu na 3 cylindrze a pompki zamieniali i jest ok.jak ja powiedzialem czy to napewno glowica to oni ze jak nie to pierscienie na tloku dobrzy sa co taka ocene to ja sam potrafie zrobic jak caly motor rozbiore koledzy co mam robic dalej pomocy.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się