Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prośba o analizę logów. Błąd 00575, zawór N75. Bloki 003 i 011


mobopx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Proszę o analizę logów.

Błąd jak w temacie 00575.

Moje pytanie: Czy na podstawie logów można stwierdzić czy N75 padł czy jest dobry?

Bo kupiłem nowy i nie wiem czy zaczynać zabawę z wymianą czy oddać... Prawie dwie stówki drogą nie chodzi ;P

003.jpg

011.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz kupiles nowy to zaloz.

Na nowym zaworku zrob - 011,010,008 i 003 dynamiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 padł -zacięty w stałej pozycji. W dolnym zakresie zbyt małe doładowanie. Po wymianie wrzuć to o co prosił Przemik, tylko każda grupa logowana osobno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak tylko okazało się że zaworek jest do modelu 99-00. Więc do 96 nie podejdzie :sick3:

1-2dni przerwy....

Ale na 99% no N75. Rozebrałem stary, sprężynka była ułamana i blokowała silniczek. Niestety za mocno go potraktowałem i złożyć ponownie już się go raczej nie da :)

Trochę delikatności i prawie dwie stówki w kieszeni... by było :cool1:

Odezwę się jak będę miał drugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd kupujesz te częsci, ale ori zaworek w sklepie interCars z małym rabatem nie jest droższy niż 140zł w twoim przypadku.

Zawsze z nimi można ponegocjować...

Poniżej podaje ci jego numer.

Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania

PIERBURG

7.21895.55.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój błąd, bo ani nie zorientowałem się jaki to dokładnie zaworek ani jakie są ceny. Pierwszy lepszy kupiłem :P

Za ten prawidłowy dałem właśnie 140 zł, jutro go montuje.

Pozdro[br]Dopisany: 05 Styczeń 2011, 19:58_________________________________________________Zmieniłem, jest ok. Nie wywala błędu i jak na razie 130 bez problemu pojechał (pogoda :( ), co przedtem było niemożliwe.

Poniżej logi, proszę zerknąć

Oczywiście logowane osobno ;)

logi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam witam, powtórka z rozrywki ale chyba inna przyczyna.

Proszę o analizę:

screenSHU - The fastest screen capture ever.

Jedyne co sprawdziłem do tej pory to N75 - podpiąłem z innej A4 i takie same objawy.

Czasami wywala błąd 575 ale nie zawsze - no i nie zawsze trzeba go kasować wystarczy "restart" silnika.

Turbo died?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy zawór upustowy zamyka się do konca....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze mną trzeba trochę jaśniej (laik) gdzie ten zawór jest i jak to sprawdzić?

Mile widziane foto lub schemat ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany dajcie szanse... gdzie jest ten zawór :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem logi jeszcze raz na 011dyn i 003dyn

Błąd:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Idę pobawić się tym zaworkiem co podesłał mi przemik - dzięki, a w między czasie może ktoś wpadnie na pomysł - bo zanik mocy pojawił się mniej więcej po wymianie skrzyni... czy to może mieć jakiś związek? Skrzynia chyba jest ok, z resztą ciśnienie i tak jest za małe więc tak czy siak skrzyni nie powinno to dotyczyć.

Najbardziej martwi mnie to że przy każdych logach ciśnienie maleje... w poniedziałek miałem Actual 1450 a dzisiaj już 1360...

celf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie baw się juz zaworkiem.... masz dziure w dolocie... jak stodołe... powieksza się wiec masz coraz niższe cisnienie....

Tak bywa z diagnozą jak się nie wykonuje kompletu logów dynamicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że wszystkie możliwe węże pod machą zdjąć i posprawdzać? Czy nie ma sensu wszystkich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... i krótki łacznik gumowy miedzy rurą ssącą a kolektorem.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ktorym biegu robisz logi bo napewno nie 3 chyba ze zjezdzales z mount everest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...