Góral.tz Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Witam że mi się dziś nudziło postanowiłem zaglądnąć tu z przyczyn wiadomych zawieszające się kierunki ;( ja to wyjąc po zdjęciu ramek no nie ma innej rady musi wyjść do przodu, chodź u mnie siedział jak przyspawany :gwizdanie: teraz trzeba się dobrać do wnętrza niby nic trudnego a jednak na początek musimy pozbyć się przycisku awaryjnych robimy to tak oczywiście delikatnie aby nic nie połamać z jednej i drugiej strony pstryk pstryk i mamy oto taki efekt: teraz dalej pozbywamy się obudowy w tym celu od strony wtyczki podważamy o tak oczywiście z dwóch stron po czym otrzymujemy taki efekt no i mamy wszystko na wierzchu teraz aby nam było wygodniej i nieco więcej miejsca było możemy pozbyć się obudowy wtyczki a robimy to wysuwając plastikowe zabezpieczenie z wtyczki o tak gdy nam już nic nie przeszkadza lokalizujemy winowajcę co nie jest trudne ponieważ w przeciwieństwie do przerywacza awaryjnych ma tylko jeden styk a wygląda on tak teraz potrzebujemy cienki paseczek papieru ściernego ja użyłem o ziarnistości 800 do tego preparat do odtłuszczania i czyszczenia w moim przypadku jest to preparat do przepływki teraz bierzemy sie do czyszczenia styków ja przeczyściłem i te od awaryjnych i tak psikamy i czyścimy i czyścimy i .......... czyścimy a gdy już wyczyścimy to proponuję jeszcze raz wyczyścić przepłukać gdy już stwierdzimy ze jest jak w jajku montujemy wszystko w odwrotnej kolejności niż rozbieraliśmy Idziemy i cieszymy się kierunkami za 0 zł w sumie jestem ciekaw ile to pochodzi:) :tongue4: Dla bardziej ambitnych można podmienić przekaźnik ale jak znajdę jakiś sensowny to podam namiary póki co druga strona płytko na foto To na tyle jak się komuś przyda to zostawcie a jak nie to do kosza :hi: Pozdrawiam Góral.tz
arczi_a4 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Wydaje mi się, że taki wątek już gdzieś jest...
szumiBP Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opis i fotki jak najbardziej poprawne... tez walczylem z demontarzem calego przekaźnika z deski ale udalo siee:D
Góral.tz Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opis i fotki jak najbardziej poprawne... tez walczylem z demontarzem calego przekaźnika z deski ale udalo siee:D ja już troszeczkę po migałem i wszystko smiga jak należy tak że jeśli komuś kasa potrzebna na co innego warto przeczyścić
greg24 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 koledzy przepraszam za odgrzebanie ale ja mam przekaznik przed liftem on wyglada zupełnie inaczej i nie wiem czy go wymienic czy przeczyscic a jesli przeczyscic to jak? tam jest masakra z blaszkami i nie wiem czy powinny sie wszystkie stykac czy jak? szukam tematu o regeneracji tego ale jest tylko po lifcie a przed to juz nie :/
webhacker Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 ja chętnie dowiedziałbym się co to za przekaźnik Witam że mi się dziś nudziło postanowiłem zaglądnąć tuz przyczyn wiadomych zawieszające się kierunki ;(ja to wyjąc po zdjęciu ramek no nie ma innej rady musi wyjść do przodu, chodź u mnie siedział jak przyspawany :gwizdanie:teraz trzeba się dobrać do wnętrza niby nic trudnego a jednak na początek musimy pozbyć się przycisku awaryjnychrobimy to takoczywiście delikatnie aby nic nie połamać z jednej i drugiej strony pstryk pstryk i mamy oto taki efekt:teraz dalej pozbywamy się obudowy w tym celu od strony wtyczki podważamy o takoczywiście z dwóch stron po czym otrzymujemy taki efektno i mamy wszystko na wierzchuteraz aby nam było wygodniej i nieco więcej miejsca było możemy pozbyć się obudowy wtyczki a robimy to wysuwając plastikowe zabezpieczenie z wtyczki o takgdy nam już nic nie przeszkadza lokalizujemy winowajcę co nie jest trudne ponieważ w przeciwieństwie do przerywacza awaryjnych ma tylko jeden styk a wygląda on takteraz potrzebujemy cienki paseczek papieru ściernego ja użyłem o ziarnistości 800 do tego preparat do odtłuszczania i czyszczenia w moim przypadku jest to preparat do przepływkiteraz bierzemy sie do czyszczenia styków ja przeczyściłem i te od awaryjnychi tak psikamy i czyścimy i czyścimy i .......... czyścimy a gdy już wyczyścimy to proponuję jeszcze raz wyczyścić przepłukaćgdy już stwierdzimy ze jest jak w jajku montujemy wszystko w odwrotnej kolejności niż rozbieraliśmyIdziemy i cieszymy się kierunkami za 0 zł w sumie jestem ciekaw ile to pochodzi:) :tongue4:Dla bardziej ambitnych można podmienić przekaźnik ale jak znajdę jakiś sensowny to podam namiarypóki co druga strona płytko na fotoTo na tyle jak się komuś przyda to zostawcie a jak nie to do kosza :hi:Pozdrawiam Góral.tz wiesz jaki to przekaźnik?
lysy1991 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Ja wiem. Wymieniałem u siebie na dokładnie na ten od tego gościa i działają bez zarzutu przez całe upalne wakacje. http://allegro.pl/hfks-hfks-012-1h-przekaznik-20a-5zl-za-2szt-i4545279642.html Dokładna nazwa to HFKS ( HFKS-012-1H ) PRZEKAŹNIK 20A
zakwas1 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 lysy1991Czy po wymianie na te przekaźniki kierunki nie tykają szybciej i głośniej ?
lysy1991 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 głosniej na pewno ale nie szybciej, tykaja normalnie
zakwas1 Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Ok.Czyli kupic od razu dwa i wymienić też ten od awaryjnych.Ten będzie odpowiedni ? Btw.Czym w koncu roznia sie te z wersją z hakiem? Jak to zmienia działanie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się