Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zacinające się kierunkowskazy- czyszczenie styków przekaźnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :hi:

że mi się dziś nudziło postanowiłem zaglądnąć tu

DSC00508.jpg

z przyczyn wiadomych zawieszające się kierunki ;(

ja to wyjąc po zdjęciu ramek :mysli: no nie ma innej rady musi wyjść do przodu, chodź u mnie siedział jak przyspawany :gwizdanie:

teraz trzeba się dobrać do wnętrza niby nic trudnego a jednak :decayed:

na początek musimy pozbyć się przycisku awaryjnych

DSC00509.jpg

robimy to tak

DSC00510.jpg

oczywiście delikatnie aby nic nie połamać z jednej i drugiej strony pstryk pstryk i mamy oto taki efekt:

DSC00511.jpg

teraz dalej pozbywamy się obudowy w tym celu od strony wtyczki podważamy o tak

DSC00512.jpg

oczywiście z dwóch stron po czym otrzymujemy taki efekt

DSC00513.jpg

DSC00514.jpg

no i mamy wszystko na wierzchu

DSC00515.jpg

teraz aby nam było wygodniej i nieco więcej miejsca było możemy pozbyć się obudowy wtyczki a robimy to wysuwając plastikowe zabezpieczenie z wtyczki o tak

DSC00517.jpg

gdy nam już nic nie przeszkadza lokalizujemy winowajcę co nie jest trudne ponieważ w przeciwieństwie do przerywacza awaryjnych ma tylko jeden styk a wygląda on tak

DSC00521.jpg

DSC00522.jpg

teraz potrzebujemy cienki paseczek papieru ściernego ja użyłem o ziarnistości 800 do tego preparat do odtłuszczania i czyszczenia w moim przypadku jest to preparat do przepływki

DSC00527.jpg

teraz bierzemy sie do czyszczenia styków ja przeczyściłem i te od awaryjnych

DSC00526.jpg

i tak psikamy i czyścimy i czyścimy i .......... czyścimy a gdy już wyczyścimy to proponuję jeszcze raz wyczyścić przepłukać

DSC00523.jpg

gdy już stwierdzimy ze jest jak w jajku montujemy wszystko w odwrotnej kolejności niż rozbieraliśmy

DSC00528.jpg

DSC00529.jpg

Idziemy i cieszymy się kierunkami za 0 zł :)

w sumie jestem ciekaw ile to pochodzi:) :tongue4: :tongue4:

Dla bardziej ambitnych można podmienić przekaźnik ale jak znajdę jakiś sensowny to podam namiary

póki co druga strona płytko na foto

DSC00525.jpg

To na tyle jak się komuś przyda to zostawcie a jak nie to do kosza :hi: :hi:

Pozdrawiam Góral.tz

Opublikowano

Wydaje mi się, że taki wątek już gdzieś jest...

Opublikowano

Opis i fotki jak najbardziej poprawne... tez walczylem z demontarzem calego przekaźnika z deski ale udalo siee:D

ja już troszeczkę po migałem i wszystko smiga jak należy tak że jeśli komuś kasa potrzebna na co innego warto przeczyścić :good:

Opublikowano

koledzy przepraszam za odgrzebanie ale ja mam przekaznik przed liftem on wyglada zupełnie inaczej i nie wiem czy go wymienic czy przeczyscic a jesli przeczyscic to jak? tam jest masakra z blaszkami i nie wiem czy powinny sie wszystkie stykac czy jak?

szukam tematu o regeneracji tego ale jest tylko po lifcie a przed to juz nie :/

Opublikowano

ja chętnie dowiedziałbym się co to za przekaźnik

Witam :hi:

że mi się dziś nudziło postanowiłem zaglądnąć tu

DSC00508.jpg
z przyczyn wiadomych zawieszające się kierunki ;(


ja to wyjąc po zdjęciu ramek :mysli: no nie ma innej rady musi wyjść do przodu, chodź u mnie siedział jak przyspawany :gwizdanie:

teraz trzeba się dobrać do wnętrza niby nic trudnego a jednak :decayed:
na początek musimy pozbyć się przycisku awaryjnych

DSC00509.jpg

robimy to tak

DSC00510.jpg
oczywiście delikatnie aby nic nie połamać z jednej i drugiej strony pstryk pstryk i mamy oto taki efekt:


DSC00511.jpg

teraz dalej pozbywamy się obudowy w tym celu od strony wtyczki podważamy o tak



DSC00512.jpg

oczywiście z dwóch stron po czym otrzymujemy taki efekt


DSC00513.jpg

DSC00514.jpg

no i mamy wszystko na wierzchu


DSC00515.jpg
teraz aby nam było wygodniej i nieco więcej miejsca było możemy pozbyć się obudowy wtyczki a robimy to wysuwając plastikowe zabezpieczenie z wtyczki o tak



DSC00517.jpg
gdy nam już nic nie przeszkadza lokalizujemy winowajcę co nie jest trudne ponieważ w przeciwieństwie do przerywacza awaryjnych ma tylko jeden styk a wygląda on tak

DSC00521.jpg

DSC00522.jpg
teraz potrzebujemy cienki paseczek papieru ściernego ja użyłem o ziarnistości 800 do tego preparat do odtłuszczania i czyszczenia w moim przypadku jest to preparat do przepływki

DSC00527.jpg
teraz bierzemy sie do czyszczenia styków ja przeczyściłem i te od awaryjnych

DSC00526.jpg
i tak psikamy i czyścimy i czyścimy i .......... czyścimy a gdy już wyczyścimy to proponuję jeszcze raz wyczyścić przepłukać

DSC00523.jpg

gdy już stwierdzimy ze jest jak w jajku montujemy wszystko w odwrotnej kolejności niż rozbieraliśmy

DSC00528.jpg

DSC00529.jpg

Idziemy i cieszymy się kierunkami za 0 zł :)
w sumie jestem ciekaw ile to pochodzi:) :tongue4: :tongue4:

Dla bardziej ambitnych można podmienić przekaźnik ale jak znajdę jakiś sensowny to podam namiary
póki co druga strona płytko na foto

DSC00525.jpg

To na tyle jak się komuś przyda to zostawcie a jak nie to do kosza :hi: :hi:

Pozdrawiam Góral.tz

wiesz jaki to przekaźnik?

Opublikowano

Ja wiem. Wymieniałem u siebie na dokładnie na ten od tego gościa i działają bez zarzutu przez całe upalne wakacje. http://allegro.pl/hfks-hfks-012-1h-przekaznik-20a-5zl-za-2szt-i4545279642.html

Dokładna nazwa to HFKS ( HFKS-012-1H ) PRZEKAŹNIK 20A

Opublikowano
lysy1991

Czy po wymianie na te przekaźniki kierunki nie tykają szybciej i głośniej ?

Opublikowano

głosniej na pewno ale nie szybciej, tykaja normalnie

Opublikowano

Ok.
Czyli kupic od razu dwa i wymienić też ten od awaryjnych.Ten będzie odpowiedni ?

Btw.Czym w koncu roznia sie te z wersją z hakiem? Jak to zmienia działanie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...