Skocz do zawartości

arczi_a4

Pasjonat
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arczi_a4

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Bełchatów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia arczi_a4

0

Reputacja

  1. Aktualizacja: - 302.000 - regeneracja turbiny, wg mnie dmuchała normalnie ale mechanik przy jakimś przeglądzie powiedział, że już leje - 318.000 - wymiana sprzęgła z dwumasem - generalnie jeszcze działało, nie mniej jednak przy ruszaniu zaczęło się "kangurowanie" i w związku z tym, że szwagrowi jak jeździł do końca przyszło pewnego dnia zbierać części z drogi a potem dodatkowo spawać obudowę skrzyni postanowiłem wymienić (auto zarabia na siebie i nie tylko i nie może stanąć w trasie ani stać za często u mechanika) Pozdro
  2. Generalnie oczywiście super to wyglada tylko zbierając te wszystkie wiadomości jak i moje doświadczenia wychodzi niestety na to ze ten wygląd jest okupiony dwoma uciążliwościami: uchwyt pokrętła przez to ze jest wyższy niż średnica kolka pokrętła nie da się wcisnąć żeby wyjąc cały wlacznik, jeśli pozostawimy je niezamocowane żeby w przyszłości mieć możliwość podstawienia starego ori pokrętła celem wyjęcia całego włącznika świateł pozostaje problem włączania świateł przeciwmgielnych bo żeby je włączyć pokrętło trzeba pociągnąć raz i dwa razy do siebie czyli wyciągnąć, a jeśli nie będzie zamocowane to będzie to niemożliwe. Jeżeli się mylę to prosze o sprostowanie ale tak mi wychodzi z analizy całego wątku i własnych doświadczeń...?
  3. Aktualizacja: - ok. 230.000 - wymiana sprężarki klimy na ori regenerowaną - ok. 250.000 - wymiana żarników ksenonowych - siedziały jeszcze ori i nie spaliły się ale zaczęły już mieć fioletowawą poświatę - 264.000 - wymiana chłodnicy klimy na zamiennik - 283.000 - regeneracja rozrusznika
  4. Dzięki. Już wsio śmiga. Sprawdziłem i rzeczywiście: w kanałach 61 (Zegary) i 6 (Klima) nie było wszystko ustawione jak trzeba. Około 2015 roku dałem wydruk z forum jednemu z naszych forumowiczów no i niestety zrobił to widać po łebkach bo wentylacja na fisie się pojawiła ale nie działała... Tak swoją drogą to zastawiałem się: temperatura rozumiem nastawiona na panelu klimy w momencie programowania włączenia wentylacji nie ma chyba żadnego znaczenia bo wentyluje to powietrzem z zewnątrz ale co z siła nawiewu ? Reguluje to komputer w zależności od temperatury i nastawionego czasu przewietrzania...? ? Wie ktoś może...?
  5. Można prosić o podać wymiarów ramek ? Pozdrawiam
  6. Czy można wiedzieć jakie są wymiary ramki ? Pozdrawiam
  7. Witam Panowie, a u mnie taki problem, że wyświetla mi na fisie tą wentylację ale jak zaznaczę opcję ventilation on to znaczek po chwili znika i jak ustawię na zadany dzień i godzinę to się ikonka wentylatorka na wyświetlaczu pojawia ale po upływie zadanego czasu znika ale nic się nie wentyluje, więc o co kaman ? Czyżbym też miał jak któryś z kolegów pare postów wyżej za starym vagiem to zakodowane...? Pozdrawiam
  8. Aha, przepraszam, zapomniałem dodać: u mnie siedział pierwotnie 8E0 927 189 B (silnik BRE 2007)
  9. Witam U mnie sprawa wyglądała następująco: Nie pamiętam czy od czasu zakupu od kolegi działał tempomat (fabrycznie był), nie miałem chyba potrzeby skorzystać.... Potem miałem zmienianą kierę na multifunkcję i po jakimś czasie chciałem go włączyć a tu zonk - nie działa. Na początku powiązałem to z wymianą kiery ale po konsultacji z Siemianem (zmieniał kierę), wykluczyłem. Czytanie na niezawodnym forum, diagnostyka VCDS, czujnik sprzęgła nie daje znaku życia i jako że zbliżała się wymiana oleju poleciłem od razu mechanikowi co by zakupił czujnik i go przy okazji wymienił podając mu nr 7H0 927 189. Mechanik dzwoni że ok zakupił oryginalny i że kosztował coś ponad 50 zeta... Od razu trochę mi się zapaliła lampka ale mówię no co, nr podałem, może ma takie zniżki na części... Wymienił olej i czujnik i przy oddaniu mówi, że oddaje mi ten stary czujnik bo to raczej nie ten powód bo tempomat nadal nie działa... Patrzą na pudełko po nowym czujniku a tu nr 6Q0 927 189... Podłączam kompa, sprawdzam czujnik sprzęgła: nie daje znaku... adaptacje tempomatu, wszystko po kolei co można sprawdzić jest ok. Rozebrałem stary czujnik z ciekawości...nie mógł działać - felerna blaszka urwana, wyleciała przy rozbieraniu... Zamówiłem na własna rękę 7H0.... tempomat śmiga że hej (u mnie działa od 30 km/h). Ktoś mechanikowi w hurtowni doradził, kuźwa....? Pozdrawiam
  10. Dzięki za odpowiedź Z tymi korkami to mnie zaciekawiłeś bo wiem o ich istnieniu ale do tej pory sądziłem, że służą tylko do odwodnienia, znaczy że się je wyjmuje jak w danym zagłębieniu zgromadzi się np. woda, ale że też jako odpowietrzniki...? - muszę jednego wyciągnąć i obejrzeć z ciekawości jego konstrukcję jak i stan zabrudzenia przy okazji... Gdzieś w necie na jakimś forum bodajże passata znalazłem że parę osób miało podobny problem i jedna z tych osób wyjaśniła go po rozmowie ze znajomym blacharzem że VW w autach swojego koncernu używa do konserwacji nadkoli jakiegoś środka, który pod wpływem wysokiej temperatury się tak właśnie rozpuszcza tworząc taką oleistą ciecz i tak się wątek zakończył. Nie mniej zastanawiają mnie w tym tłumaczeniu dwie sprawy: dlaczego tej cieczy nie było od początku od kiedy posiadam auto (czyżby się ta konserwacja starzała w czasie i traciła swoje właściwości i stąd ta ciecz...) i druga sprawa, że jeżeli się to dzieje pod wpływem wysokiej temperatury to skąd ta ciecz zimą, w bagażniku ogrzewania nie ma...? Nikt więcej nie miał takich doświadczeń lub o tym nie słyszał żeby potwierdzić teorię z forum passata lub kolegi OlekS ?
  11. Witam Koledzy, mam dziwny problem , nie znalazłem podobnego tematu na forum. Otóż od dość długiego czasu mam we wnęce na koło zapasowe niewielką ilość oleistej cieczy. Kiedy pierwszy raz to zauważyłem to woziłem litrową butelkę oleju w prawej kieszeni bagażnika i ona mi trochę wyciekała a zauważyłem, że ta ciecz spływa po prawej pionowej ścianie wnęki na koło zapasowe jakby właśnie z okolicy tej kieszeni. Wyjąłem butelkę z olejem, wytarłem oleistą ciecz i myślałem, że po problemie. Za jakiś czas zaglądam tam a tam ten sam problem, nadal niewielka ilość tej dziwnej cieczy. Dzisiaj postanowiłem rozebrać boczną prawą tapicerkę w bagażniku ale niestety nie mogę namierzyć skąd to cholerstwo leci - myślałem, że to może coś z wlewem paliwa ale tam sam wlew od środka jest osłonięty blachą i tam moim zdaniem nic z paliwa od wlewu się nie może dostać. Mokro jest też w tej wnęce z prawej strony co jest kratka wentylacyjna zderzaka i wyżej już na samej podłodze bagażnika oraz tapicerka. Wygląda to tak jakby to gdzieś z góry płynęło do tej wnęki co jest kratka oraz po wewnętrznej pionowej ścianie tapicerki spływa na podłogę bagażnika i potem dostaje się do wnęki na koło zapasowe. Prześwietliliśmy na zmianę z bracholem latarkami wszystko tam i za cholerkę nie idzie dojść skąd to się bierze i co to w ogóle jest. Może miał ktoś podobny problem, prośba o pomoc...
  12. A czym to szlifować ? Czy ten chrom nie odpadnie podczas szlifowania ?
  13. Witam ponownie Odgrzewam trochę kotlecika ale dopiero niedawno zabrałem się za przełożenie tych chromowanych przycisków do szyb od B8 i u mnie sprawa wygląda tak (mam B7): 1) Drzwi kierowcy - przełożyłem tylko same nakładki i wszystko gra 2) Drzwi pasażera przód - można przełożyć cały przełącznik albo samą nakładkę ale u mnie pojawił się pewien problem - a mianowicie przycisk po założeniu (czy to po założeniu samej nakładki czy też całego przycisku) chodzi z wyraźnym oporem w obudowie rączki drzwi - okazuje się że te nakładki z B8 są wyraźnie (ok. 1mm) szersze od oryginalnych bez chromu no i zonk (przypuszczam że w drzwiach tylnych będzie ten sam problem) Czy ktoś co zakładał takie same nakładki / przyciski do B7 miał takie problemy ? z forum wychodzi że w B7 wszystko ładnie bangla... (nr przycisków pojedynczych, które zakupiłem na forum to 8K0 959 855 B Wygląda to wszystko naprawdę zacnie ale co z tego jak przy opuszczaniu czy zamykaniu szyby trzeba na siłe cofać przycisk bo sam nie odbija w pozycję wyjściową...?!
  14. Tak, zgadza się w A3 brachola jest coming/leaving home a w moim nie. Czyli to robi różnicę...?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...