Maciek3c 0 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Witam przeczytałem w tygodniku "motor" że typową usterką w silnikach wysokoprężnych 1,9 TDI 90km i 110km jest układ dogrzewania paliwa (objawia sie to wysokim spalaniem zimą). I mam do tego następujące pytanie Gdzie znajduje sie ten układ dogrzewania paliwa?? I jeżeli duże spalanie to jak duże bo nie sprecyzowali tego?? ile powinien on palić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skeeber 0 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 a w którym numerze "Motoru" to wyczytałes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Witam przeczytałem w tygodniku "motor" że typową usterką w silnikach wysokoprężnych 1,9 TDI 90km i 110km jest układ dogrzewania paliwa (objawia sie to wysokim spalaniem zimą). I mam do tego następujące pytanie Gdzie znajduje sie ten układ dogrzewania paliwa?? I jeżeli duże spalanie to jak duże bo nie sprecyzowali tego?? ile powinien on palić Myślę kolego że powinieneś przestać czytać tą lipną gazetkę z pseudo-znawcami. Słyszałem o układzie dogrzewania plynu chłodniczego w silniku ale o paliwa nie słyszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek3c 0 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 To był numer 41/2010 data 11 -10- 2010 a dokładniej na stronie 53. Nie znam sie na tym jeste w posiadaniu Audi a4 b5 od niespełna 3 miesięcy więc wybaczcie :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Podgrzewanie paliwa w AFN oraz innych TDI na pompie odbywa się tylko w filtrze paliwa. Ciepła ropa która nie została spalona wraca nadmiarem do filtra przelewem, nie dostając się do baku. Chyba o to chodzi z tym podgrzewaczem. Nijak się to ma do spalania. Dzięki temu jak odpalimy i pochodzi z 5min to nie powinien już zgasnąć niezależnie od mrozu :> W niektórych TDI jest podgrzewacz płynu chłodniczego, może o to im chodziło w artykule. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweu1 0 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Proszę :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 paweu1 właśnie o to mi chodziło, tyle że w tutaj jest to mądrzej napisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Witam przeczytałem w tygodniku "motor" że typową usterką w silnikach wysokoprężnych 1,9 TDI 90km i 110km jest układ dogrzewania paliwa (objawia sie to wysokim spalaniem zimą). I mam do tego następujące pytanie Gdzie znajduje sie ten układ dogrzewania paliwa?? I jeżeli duże spalanie to jak duże bo nie sprecyzowali tego?? ile powinien on palić Myślę kolego że powinieneś przestać czytać tą lipną gazetkę z pseudo-znawcami. Słyszałem o układzie dogrzewania plynu chłodniczego w silniku ale o paliwa nie słyszałem. sa podgrzewane filtry paliwa.tylko nie wiem czy w a4 tez sa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się