majuDJ Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Dziś spotkała mnie nie miła niespodzianka ze swoim samochodem odpaliłem, przejechałem z 100m i wyświetlacz i komputer samochodu zaczął wariować, wyświetlił się wykrzyknij i brzęczek się odezwał ( nie mam FISa) zaczęła mrugać kontrolka ABS, zaczął mrugać termometr i zgasł, świeciła sie cały czas kontrola aklumulatora, co najdziwniejsze klimatronik wszystkie przyciski pulsowały jednocześnie a wyświetlacz zgasł do pewnego poziomu dało się odczytać z bardzo bliska temperatura ( tak jak by podświetlenie nawaliło). Dziwnie też trząsało budą auta ( tak jak by się obroty silnika zwiększyły), Reszta sprawna hamulce światła , kierunki itp itd. Wiec długo nie zastanawiając się zjechałem na stacje i zgasiłem silnik. Odczekałem 5 minut i po ponownym zapaleniu troszkę wariowało jak napisałem wyżej i po chwili się wszystko uspokoiło i pozostała tylko świecąca kontrolka akumulatora. Sprawdziłem też podszybie czy nie jej zapchane, ale jest drożne wiec komputer nie pływa w wodzie. Teraz pytanie do was, co mam sprawdzić jak podłącze VAGa żeby sprawdzić co mu dolega lub dolegało? Co ta kontrolka akumulatora oznacza? Wiecie co to mogło być ta cala "choinka"?
wojtek26 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Sprawdz napiecie ładowania oraz klemy na aku.
majuDJ Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Jak sprawdzić napięcie i czym ? Błędy w polskim Vagu 4.9 zbadane teraz po tych anomaliach. SILNIK- zero ABS 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY Klimatyzacja 792 Włącznik ciśnieniowy klimatyzacji-F129 przerwa lub zwarcie do masy Błędy skasowałem i już nie wróciły.
wojtek26 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Czyli cos sie dzieje z napieciem zasilania sprawdz czy klemy maja dobry styk, a napiecie ładowania sprawdzisz zwykłym miernikiem za 18zł na pracujacym silniku.
majuDJ Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Posiadam podobny akumulator jak ze zdjęcia. Klemy wyglądają na ok. Ale kontrolka akumulatora nadal nie gaśnie przy zapalaniu auta. Do czego służy to okienko pomiarowe w kształcie kółeczka?
bialy986 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Pokazuje w jakim stanie masz aku.Czy trzeba ładować czy nie.Kolor zielony to OK a czarny to ładować.Podładuj aku,zamocuj dobrze klemy i powinno być dobrze.
majuDJ Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 A ile lądować taki akumulator 80Ah 600A???? U mnie jest kropka czarna jak się dobrze przyglądałem.
bialy986 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 No to skoro czarna to trzeba ładować.Jak masz aku obsługowy to otwórz korki i sprawdz poziom płynu.Jak będzie za mało-dolej wody destylowanej(blaszki muszą być zakryte).Co do ładowania to zależy jak ustawisz na ładowarce :> Jak ustawisz 6A to co najmniej 10 godzin.Lepiej ładować dłużej i słabszym prądem.
majuDJ Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Mam bezobsługowy, ja podejrzewam także ,że może alternator coś domaga.
wojtek26 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Skoro nie gasnie kontrolka ładowania to winny jest alternator, na poczatek dobierz sie do reg. napiecia i sprawdz szczotki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się