d darek Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Witam mam pytanie do znawców tematu,czy to jest normalne że obroty silnika skaczą z 840 do 861 wskazania na vag.Pytam bo coś mi szarpie silnikiem na 3,4,5 biegu,przy stałej prędkości ok 1800-2200 obr .Samochód ma moc tylko to szarpanie,odpinałem już wtrysk steujący,przepływkę i auto nie chciało jeżdzić czyli nie to ,podejrzewam nastawnik,co do logów to nie mam możliwości ich zrobić(mam tam jakieś statyczne z wczoraj ale nie wiem czy dobre)Pozdrawiam
paweu1 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Brudny nastawnik, albo za duża dawka paliwa
d darek Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 Dawkę paliwa mam większą bo jest po wirusie ,przez dwa lata było ok a teraz te szarpania
wojtek26 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Odłacz czujnik predkosci jazdy i zobacz czy bedzie szarpał, ale zapewne to nastawnik juz sie kłania.
ciahciah Opublikowano 8 Stycznia 2011 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Odepnij kabel impulsatora przy skrzyni biegów, jak przestanie szarpać nastawnik do czyszczenia, wstępnie możesz zdjąć dekielek nastawnika i wyczyścić z góry ile się da, może to wystarczy, np. odkurzaczem ze słomka odessać, przy składaniu zalecana jest nowa uszczelka pokrywki.
d darek Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 A więc odpiąłem kabel impulsatora przy skrzyni biegów i przestało szarpać czyli jednak nastawnik,a czy to czyszczenie tylko pod deklem wystarczy bo tam z tego co widziałem nie bardzo jest co czyścić
ciahciah Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 trzeba było zrobić zdjęcie i pokazać nam, ale skoro twierdzisz że było tam w miarę czystko to nastawnik do kapitalnego remontu i przy okazji sprawdź czy tulejka w pompie chodzi bez zacięć i czy na wałku nie ma rys...
Pandzior Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Odepnij kabel impulsatora przy skrzyni biegów, jak przestanie szarpać nastawnik do czyszczenia, wstępnie możesz zdjąć dekielek nastawnika i wyczyścić z góry ile się da, może to wystarczy, np. odkurzaczem ze słomka odessać, przy składaniu zalecana jest nowa uszczelka pokrywki. Gdzie można dostać uszczelkę pokrywki nastawnika?
ciahciah Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 na alledrogo, w servisie wv lub bosch
mati101086 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 witam u mnie tez pojawil sie problem z falujacymi obrotami silnia po wymianie uszczelki sterownika pompy i tez samochod szarpie na biegach od 1 do 5 i dodatkowo wydaje mi sie ze zwiekszylo sie spalanie. Pompiarz pewnie cos namieszal orientujecie sie moze co ?
vauxhall95 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 pewnie vag mu obcy,z gory pisze ze robienie sobie znakow przed zdjeciem nastawnika mozna miedzy bajki wlozyc.Trzeba vag podlaczyc i sprawdzic,bo na oko jest dobrze a w vagu zamiast 4 jest 10mg.Tam niewielki ruch powoduje spora zmiane w pracy ukladu wtryskowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się