czarnyGT Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 a po czym poznac te lejące wtryski ?? bo z mojego strasznie smierdzą spaliny u kolegi w garazu jak odpalilem silnik na 10sekund to musialem wylaczac bo myslelismy ze sie udusimy ma to jakis zwiazek z tymi wtryskami? a tak wogole to na przeglądzie spaliny wyszły ok wiec juz sam nie wiem... Kolego ,ciągle narzekasz ,że dużo Tobie auto pali i ciągle pytasz o coś nowego. Mam pytanie ile rzeczy z tych co poradzono Ci na forum posprawdzałeś ?
Azabi Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 [/b] fela chyba nie ma nic do znaczenia bo zmieniajac fele na wieksza automatycznie zmieniasz opone o mniejszym profilu i to wszystko sie rownowazy! Rozmiar felg ma wpływ na spalanie, wyjaśniał już to kiedyś na forum chyba spanky (pozdrawiam). Odsyłam do lektury. Mój AFN bierze w mieście ponad 8l. Z tego co już chłopaki posiadający AFN-y pisali na forum to 7-8l to norma. Tylko u mnie jest do tego walnięty trermostat, który też wpływa na wyższe spalanie. [br]Dopisany: 22 Luty 2008, 12:18 _________________________________________________prawie wszystko nt wartości spalania jest tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,1540.0.html
Musashi Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 a po czym poznac te lejące wtryski ?? bo z mojego strasznie smierdzą spaliny u kolegi w garazu jak odpalilem silnik na 10sekund to musialem wylaczac bo myslelismy ze sie udusimy ma to jakis zwiazek z tymi wtryskami? :doh1: brawo jasiu. nie wiem czy wiesz. ale w trakcie II wojny swiatowej niemcy w ramach eksperymentow nad masowymi egzekucjami przeprowadzali eksperymenty z komorami gazowymi, dla ktorych zrodlem trujacego gazu byly silniki spalinowe. wiec gratuluje pomyslu. wrzucales logi?sprawdzales dawki wtryskow? wartoby z dodatkowych pomiarow zrobic pomiar wtryskow pod katem rozpylania, oraz wydajnosci ( zdemontowane). pomiar cisnienia sprezania. sprawdza. bardzo duzy wplyw na zuzycie paliwa ma geometria koł - własciwa zbieznosc.
Gość daroxxx Opublikowano 22 Lutego 2008 Opublikowano 22 Lutego 2008 tak sie sklada ze ostatnio bylem nawet w treblince i wiem cos na ten temat wiec nie musisz sie tak wysilac jasiu. a drzwi to jeszcze się ma w garażu na dodatek otwarte wiec nam to nie grozilo tylko pisalem poprostu ze ostro sadzi olejem i czy to ma jakis zwiazek z zajechanymi wtryskami poki co, bo jutro bede mial dostep do laptopa i zrobie wszystko co trzeba wiec co sie tak trzęsiecie? spokojnie
Musashi Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 przy otwartych drzwiach to oki. "brawo jasiu" to zart - polecam komedie: "nie ma rozy bez ognia" wtryski bada sie tak jak napisalem. organoleptycznie nie probowalem nikt sie tu nie trzesie. tylko preferujemy konstruktywne podejscie do problemow.
Mk-Mateusz Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Opublikowano 23 Lutego 2008 <lol> to sztanga turbiny nie jest tylko w turbinach z zmienna geometria łopatek??? ja mysałem ze ta sztanga steruje łopatkami w turbinie.... eh:P ciekawe rzeczy sie dowiaduje:P jutro bede sprawdzał bo mnie ciekawość zżera:) sztanga turbiny rozruszana:) popsikałem WD40, wychylla sie niby przy końcu doładowania, ale niestety zrobilrem log 011 i nic sie nie zmieniło:) Przy okazji znalazłem ze zostałą zgubiona opaska na dolocie do IC, przykreciłem i turbo przestało juz tak świstać (brać lewe powietrze). Ale niesety doładowanie sie nie zmieniło, nadal nie idzie do ok. 1900mbar tylko konczy sie na ok. 1600mbar;/ PS. A co do pytan kolegów czy wszyskie porady sprawdzam to: TAK OCZYWISCIE SPRAWDZAM
Gość daroxxx Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 Mateusz te pytanie to chyba bylo do mnie "czy wszystkie porady sprawdzam" )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się