Flyer Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 daj spokoj , idąc ich tokiem myslenia trzeba do kwoty doliczyc rozrzad bo moze strzelić, półośki , bo moze któraś jebnąć , zarówki w lampach bo mogą sie przepalić , nabicie klimy , i tak wychodzą sumy :polew: moskal, poki co, to wszystko co piszesz na temat setupu na 400+ to czysta teoria. Zrob w koncu cos takiego i zobaczymy co finalnie wyjdzie i ile bedzie kosztowac. Swoja droga, wydajac kilkanascie kafli na mody, majac silnik na wierzchu - grzechem byloby nie zrobic od razu rozrzad dla swietego spokoju, ktory nie jest jakims wielkim wydatkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Swoja droga, wydajac kilkanascie kafli na mody, majac silnik na wierzchu - grzechem byloby nie zrobic od razu rozrzad dla swietego spokoju, ktory nie jest jakims wielkim wydatkiem. i moze mi powiesz ze jakbyś teraz robił 400+ to zmieniałbyś rozrząd , ktory nota bene zmieniałeś 5000km temu ???? :kox: :kox: :kox: oj chłopaki chłopaki , dobrze nosb kiedyś stwierdził ze jestescie leko skrzywieni moskal, poki co, to wszystko co piszesz na temat setupu na 400+ to czysta teoria. Zrob w koncu cos takiego i zobaczymy co finalnie wyjdzie i ile bedzie kosztowac. luźna guma , przyjdzie czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 i moze mi powiesz ze jakbyś teraz robił 400+ to zmieniałbyś rozrząd , ktory nota bene zmieniałeś 5000km temu ???? :kox: :kox: :kox: oj chłopaki chłopaki , dobrze nosb kiedyś stwierdził ze jestescie leko skrzywieni 5000 nie, ale 30000-40000 to bym zrobil, kasa za rozbieranie przodu w kieszeni. Nosb to Nosb, on nawet u siebie rozrzadu nie zrobil nie wiedzac ile ma nalatane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 30000-40000 to bym zrobi no tyle to rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Tworzycie jakieś chore akcje zadne chore akcje, pompy wody po czipsach czesciej siadaja chociazby :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Ja to już się tu nie wypowiadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 nie jest to nagminne, ale sie zdarza i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Zdarza się też czasami rewolucja w Egipcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 ja nikomu nie kaze zakladac lancucha zamiast paska i pompy wody od tira, tylko poprostu wszystko jest bardziej wysilone po modach - no ale to oczywizm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 zadne chore akcje, pompy wody po czipsach czesciej siadaja chociazby Flyer nie pitol głupot jak nie wiesz o czym mowa. Dotyczy to motorów R4 i tylko ich. Większe obciążenia na rozrządzie też nie występują po chipie tak? To skąd k....wa zjawisko cofającego się napinacza mechanicznego w 1,9 TDI? To teraz przyjmij do wadomomości, że ten pompa wody pełni rolę jednej z rolek w rorządzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 ja nikomu nie kaze zakladac lancucha zamiast paska i pompy wody od tira, tylko poprostu wszystko jest bardziej wysilone po modach - no ale to oczywizm. rozrząd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Nie wiem czy wiesz, ale w silniku po samym chipie zmienia się częściej olej i rozrząd też. Łooosz Fak men No teraz to już nie wiem co napisać. Co do oleju okej, niech będzie ale rozrząd ? Tworzycie jakieś chore akcje Poziu hamuj bajer Źle się trochę wyraziłem. Chodziło mi o to, że w silniku po chipie zmienia się częściej olej, a w silniku bardziej zmodzonym wymienia się dodatkowo częściej rozrząd Tak więc jak się ma 200+KM więcej od serii to jest to wskazane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Ziom Ale wracając do meritum - proszę olśnijcie mnie bo moja prosta, wiejska i tępa głowa nie rozumie jaki wpływ mają konie na rozrząd i częstotliwość jego wymieniania ? :gwizdanie: Proszę, bardzo ładnie proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 zadne chore akcje, pompy wody po czipsach czesciej siadaja chociazby Flyer nie pitol głupot jak nie wiesz o czym mowa. Dotyczy to motorów R4 i tylko ich. Większe obciążenia na rozrządzie też nie występują po chipie tak? To skąd k....wa zjawisko cofającego się napinacza mechanicznego w 1,9 TDI? To teraz przyjmij do wadomomości, że ten pompa wody pełni rolę jednej z rolek w rorządzie... Dodajmy jeszcze to, że w 2.7 jednym paskiem napędzane są dwie głowice a nie jedna jak w R4, więc pasek ma co ciągnąć, a jak zrobisz 200KM+ to są dopiero obciążenia, no ale niektórzy pewnie o tym nie wiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 a jak zrobisz 200KM+ to są dopiero obciążenia, no ale niektórzy pewnie o tym nie wiedzą. ja pierniczę, że co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Poziu specjalnie dla ciebie uzewnętrznię swoje teorie. No więc jak masz 260KM w takim 2.7 to pociągnięcie pierwszego biegu do końca obrotka trwa powiedzmy ~2,5sek - strzelam. A mając 450KM to ten pierwszy bieg przekręcisz w ciągu 1 sekundy. Jest różnica w obciążeniu paska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Poziu specjalnie dla ciebie uzewnętrznię swoje teorie. No więc jak masz 260KM w takim 2.7 to pociągnięcie pierwszego biegu do końca obrotka trwa powiedzmy ~2,5sek - strzelam. A mając 450KM to ten pierwszy bieg przekręcisz w ciągu 1 sekundy. Jest różnica w obciążeniu paska? nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Poziu specjalnie dla ciebie uzewnętrznię swoje teorie. No więc jak masz 260KM w takim 2.7 to pociągnięcie pierwszego biegu do końca obrotka trwa powiedzmy ~2,5sek - strzelam. A mając 450KM to ten pierwszy bieg przekręcisz w ciągu 1 sekundy. Jest różnica w obciążeniu paska? nie ma Jeśli siła przyłożona na zęby paska po to aby zmienić prędkość obrotową z 1000Rpm do 7000Rpm w jednostce czasu 2,5sek lub 1sek nie jest większa to ja już nie wiem jak to mam wytłumaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 bajki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=43 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się