Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] 2.7 BiT k04 RS6 by MR motors :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

daj spokoj , idąc ich tokiem myslenia trzeba do kwoty doliczyc rozrzad bo moze strzelić, półośki , bo moze któraś jebnąć , zarówki w lampach bo mogą sie przepalić , nabicie klimy , i tak wychodzą sumy :decayed::polew: :polew: :polew:

moskal, poki co, to wszystko co piszesz na temat setupu na 400+ to czysta teoria.

Zrob w koncu cos takiego i zobaczymy co finalnie wyjdzie i ile bedzie kosztowac.

Swoja droga, wydajac kilkanascie kafli na mody, majac silnik na wierzchu - grzechem byloby nie zrobic od razu rozrzad dla swietego spokoju, ktory nie jest jakims wielkim wydatkiem.

Opublikowano

Swoja droga, wydajac kilkanascie kafli na mody, majac silnik na wierzchu - grzechem byloby nie zrobic od razu rozrzad dla swietego spokoju, ktory nie jest jakims wielkim wydatkiem.

i moze mi powiesz ze jakbyś teraz robił 400+ to zmieniałbyś rozrząd , ktory nota bene zmieniałeś 5000km temu ???? :kox: :kox: :kox: :kox: :kox: :kox:

oj chłopaki chłopaki , dobrze nosb kiedyś stwierdził ze jestescie leko skrzywieni :decayed:

moskal, poki co, to wszystko co piszesz na temat setupu na 400+ to czysta teoria.

Zrob w koncu cos takiego i zobaczymy co finalnie wyjdzie i ile bedzie kosztowac.

luźna guma , przyjdzie czas :wink4:

Opublikowano

i moze mi powiesz ze jakbyś teraz robił 400+ to zmieniałbyś rozrząd , ktory nota bene zmieniałeś 5000km temu ???? :kox: :kox: :kox: :kox: :kox: :kox:

oj chłopaki chłopaki , dobrze nosb kiedyś stwierdził ze jestescie leko skrzywieni :decayed:

5000 nie, ale 30000-40000 to bym zrobil, kasa za rozbieranie przodu w kieszeni.

Nosb to Nosb, on nawet u siebie rozrzadu nie zrobil nie wiedzac ile ma nalatane :naughty:

Opublikowano

30000-40000 to bym zrobi

no tyle to rozumiem :wink4:

Opublikowano

Tworzycie jakieś chore akcje :decayed:

zadne chore akcje, pompy wody po czipsach czesciej siadaja chociazby :gwizdanie:

Opublikowano

Ja to już się tu nie wypowiadam :polew:

Opublikowano

nie jest to nagminne, ale sie zdarza i tyle.

Opublikowano

Zdarza się też czasami rewolucja w Egipcie :kox:

Opublikowano

ja nikomu nie kaze zakladac lancucha zamiast paska i pompy wody od tira, tylko poprostu wszystko jest bardziej wysilone po modach - no ale to oczywizm.

Opublikowano

zadne chore akcje, pompy wody po czipsach czesciej siadaja chociazby

Flyer nie pitol głupot jak nie wiesz o czym mowa. Dotyczy to motorów R4 i tylko ich. Większe obciążenia na rozrządzie też nie występują po chipie tak? To skąd k....wa zjawisko cofającego się napinacza mechanicznego w 1,9 TDI? :tongue4: To teraz przyjmij do wadomomości, że ten pompa wody pełni rolę jednej z rolek w rorządzie...

Opublikowano

ja nikomu nie kaze zakladac lancucha zamiast paska i pompy wody od tira, tylko poprostu wszystko jest bardziej wysilone po modach - no ale to oczywizm.

rozrząd ? :decayed:

Opublikowano

Nie wiem czy wiesz, ale w silniku po samym chipie zmienia się częściej olej i rozrząd też.

Łooosz Fak men :decayed: No teraz to już nie wiem co napisać. Co do oleju okej, niech będzie ale rozrząd ? :decayed:

Tworzycie jakieś chore akcje :decayed:

Poziu hamuj bajer :polew: Źle się trochę wyraziłem. Chodziło mi o to, że w silniku po chipie zmienia się częściej olej, a w silniku bardziej zmodzonym wymienia się dodatkowo częściej rozrząd :wink4: Tak więc jak się ma 200+KM więcej od serii to jest to wskazane.

Opublikowano

Ziom :wink4:

Ale wracając do meritum - proszę olśnijcie mnie bo moja prosta, wiejska i tępa głowa nie rozumie jaki wpływ mają konie na rozrząd i częstotliwość jego wymieniania ? :gwizdanie:

Proszę, bardzo ładnie proszę :evil:

Opublikowano

zadne chore akcje, pompy wody po czipsach czesciej siadaja chociazby

Flyer nie pitol głupot jak nie wiesz o czym mowa. Dotyczy to motorów R4 i tylko ich. Większe obciążenia na rozrządzie też nie występują po chipie tak? To skąd k....wa zjawisko cofającego się napinacza mechanicznego w 1,9 TDI? :tongue4: To teraz przyjmij do wadomomości, że ten pompa wody pełni rolę jednej z rolek w rorządzie...

:good: Dodajmy jeszcze to, że w 2.7 jednym paskiem napędzane są dwie głowice a nie jedna jak w R4, więc pasek ma co ciągnąć, a jak zrobisz 200KM+ to są dopiero obciążenia, no ale niektórzy pewnie o tym nie wiedzą.

Opublikowano

a jak zrobisz 200KM+ to są dopiero obciążenia, no ale niektórzy pewnie o tym nie wiedzą.

ja pierniczę, że co ?

Opublikowano

Poziu specjalnie dla ciebie uzewnętrznię swoje teorie. No więc jak masz 260KM w takim 2.7 to pociągnięcie pierwszego biegu do końca obrotka trwa powiedzmy ~2,5sek - strzelam. A mając 450KM to ten pierwszy bieg przekręcisz w ciągu 1 sekundy. Jest różnica w obciążeniu paska? :)

Opublikowano

Poziu specjalnie dla ciebie uzewnętrznię swoje teorie. No więc jak masz 260KM w takim 2.7 to pociągnięcie pierwszego biegu do końca obrotka trwa powiedzmy ~2,5sek - strzelam. A mając 450KM to ten pierwszy bieg przekręcisz w ciągu 1 sekundy. Jest różnica w obciążeniu paska? :)

nie ma

Opublikowano

Poziu specjalnie dla ciebie uzewnętrznię swoje teorie. No więc jak masz 260KM w takim 2.7 to pociągnięcie pierwszego biegu do końca obrotka trwa powiedzmy ~2,5sek - strzelam. A mając 450KM to ten pierwszy bieg przekręcisz w ciągu 1 sekundy. Jest różnica w obciążeniu paska? :)

nie ma

Jeśli siła przyłożona na zęby paska po to aby zmienić prędkość obrotową z 1000Rpm do 7000Rpm w jednostce czasu 2,5sek lub 1sek nie jest większa to ja już nie wiem jak to mam wytłumaczyć :)

Opublikowano

bajki :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...