fahur Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zauważyłem właśnie dziwne działanie moich przednich wycieraczek. Objawia się to tym, że po pełnym ruchu wycieraczek po szybie, zamiast się zatrzymać w pozycji skrajnej wzdłuż podszybia, "podskakują" jeszcze 2cm. Jest to o tyle irytujące, że ten ruch jest dosyć głośny, a dodatkowo widać je z kabiny. Przy drugim i trzecim stopniu wycierania, ruchu tego nie obserwuję (działają płynnie). Czy ktoś się z czymś takim już spotkał? Z góry dzięki za pomoc.
Piechol Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Ja obserwuje czasami takie coś u siebie gdy mam ustawione wycieraczki "na raz" właśnie, czyli gdy jest aktywny czujnik deszczu tylko, że u mnie to występuje tylko wtedy gdy leci mżawa i chyba czujnik głupieje, bo nie może się zdecydować czy już machnąć czy nie jak pada sobie równo to jest luz
fahur Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2011 Nie mam u siebie czujnika - to musi być coś związanego z elektryką, bądź mechaniką wycieraczek.
Gwerty Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 coprawda w b5 ale miałem tez tak ze wycieraczki na raz po pozycji zero szłu 10cm w górę. pomogła wymiana przekażnika od wycieraczek.
Slawko 08 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Tez obstawialbym ten wlasnie przekaznik
fahur Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2011 Czy ktoś wie, gdzie może się znajdować ten przekaźnik?
skandall Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 podobno jest to przekaznik 377 i znajduje się pod kierownicą nie wiem dokładnie gdzie bo jeszcze nie sprawdzałem ale zaraz sprawdze bo sam mam problem z wycieraczkami (u mnie nie chcą się wyłończyć a jak już staną to gdzieś na środku szyby) pozdrawiam
fahur Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 podobno jest to przekaźnik 377 i znajduje się pod kierownicą nie wiem dokładnie gdzie bo jeszcze nie sprawdzałem ale zaraz sprawdzę bo sam mam problem z wycieraczkami (u mnie nie chcą się wyłączyć a jak już staną to gdzieś na środku szyby) Zaczynam mieć spore wątpliwości, czy w ogole taki przekaźnik znajduje się w B6, ale dzisiaj tam zajrzę i zobaczę, czy coś takiego u mnie występuje. W którymś z wątków znalazłem wypowiedź, że w B6 wszystkim steruje manetka i centralny moduł elektryki, wiec może to być coś z tym. Pozostaje jeszcze sam mechanizm, który może być przestawiony/uszkodzony - wtedy trzeba to wyjąć i przeczyścić/wymienić :-/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się