Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chce nabyć Ten zestaw , czy dobry????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chce nabyć Ten zestaw , tylko nie wiem czy dobry, z komentujcie !!!

REFLEKTOR LAMPA XENON AUDI A4 A-4 1994-1998 WZOR S4

BEZ PRZETWORNICY I ZAROWKI

REFLEKTORY SA NA ZAROWKI D2S I H7 I POSIADAJA MIEJSCE NA SILNICZEK I PODLACZENIE ZA POMOCA FABRYCZNEJ WTYCZKI

PASUJA BEZ PRZERABIANIA Cena 500zł

http://www.postimage.org/image.php?v=aV1e1gPA

Migacze

przeżroczysto-srebrne

MARKA: Audi

MODEL: A4 94-99

CENA: 65,5 zł za sztukę

http://www.postimage.org/image.php?v=aV1e9S5A

Są to wysokiej jakości żarówki typu H7 z "Efektem Xenon", stosowane jako zamiennik standardowych żarówek halogenowych. Te żarówki nadadzą efekt (obecnie bardzo drogich) lamp Xenonowych w standardowych kloszach samochodowych. Żarówki HQ z powodzeniem sprzedają się na rynku w Wielkiej Brytanii jak również na całym świecie. Jakość żarówek porównywalna jest ze znanymi markami "philips" czy "osram" ale za rozsądną cenę. Żarówki te są oznaczone symbolem E oraz produkowane w ramach ISO 9001

Dostępne: standard 55W oraz wzmocnione 100W Cena 30zł

http://www.postimage.org/image.php?v=aV1ecyIi

Opublikowano

Na temat tych żarówek to ja się nie będę wypowiadał. Efekt ksenonu za 30 zł :shocked: Ło matko chce to cudo :kox:

Powiem Ci tylko tyle,że świecą o wiele krócej niż markowe żarówki,nawet te,które dają więcej światła, a jeśli chcesz xenon to po prostu go załóż.Żadna H4 H7 nigdy nie będzie świeciła tak jak xenon.

Opublikowano

Ale kolego te żarówki to możesz sobie włożyć do zwykłych lamp, a do tych lamp które chcesz kupić to idą D2S, właśnie ktoś pisał na forum że H7 chyba tam nie wejdą... sam nie wiem może ktoś ma te lampy to lepiej Ci odpowie... Ogólnie ja bym z miłą chęcią założył sobie te lamy, nawet bym nie myślał o zespolonych. Ładne są i całość będzie wyglądała extra :kox: Może pomyśl o xenonkach?? :wink4: to już tylko 300-500 zeta (zależy od firmy) musiałbyś dorzucić :thumbup:

Opublikowano

Co do zarowek to nie wiem. Ja mam w identycznych reflektorach takie Philipsy:

http://allegro.pl/item263804009_philips_power2night_gt150_h7_.html

i swieci bardzo ladnie. Nie ma co marzyc ze bedzie to wygladac jak xenon.. Najwyzej niebieska poswiata..

Ale bedzie trzeba myslec o xenonie jak nie w tym to w nastepnym aucie.. Tylko kwestia jest taka ze nie wiem jakie tam sie zmieszcza.. :mysli:

Opublikowano

Co do lamp to wolałbym kupić zespolone :th: Żarówki natomiast wyglądaja na lipe , ja mam w Sonarach Hella Blue Light +30 % [chyba :P ] i światło w nich jest jakby takie biało-fioletowe :)-maja taką poświate

Opublikowano

Co do zarowek to nie wiem. Ja mam w identycznych reflektorach takie Philipsy:

http://allegro.pl/item263804009_philips_power2night_gt150_h7_.html

i swieci bardzo ladnie. Nie ma co marzyc ze bedzie to wygladac jak xenon.. Najwyzej niebieska poswiata..

Możesz pokazać jak to Ci świeci? Masz jakąś fotkę? Bo ja mam u siebie (niby w tych dzielonych lampach Boscha) takie -> http://allegro.pl/item266303499_philips_h7_blue_vision_1_szt_polwer_krakow.html I powiem szczerze, świecą ładnie, daleko, spodziewałem się bardziej "xenonowej" poświaty :wink4:, ale ostatecznie świecą na biało, co ważne zwykłe żarówki to przy nich lipa... ale za taką cenę :wallbash: drogie były, ale mam nadzieję, że poświecą dłuuuugo :gwizdanie:

Opublikowano

Skoro już jesteśmy przy żarówkach to taki mały dodatek dla zainteresowanych.

Sam przetestowałem niektóre i powiem,że generalnie żarówki, które dają światło niebieskie w nocy są lepsze, bo mniej męczą wzrok i więcej w nich widać. W dzień światło żółte jest dostrzegane bardziej niż inne. Polecam rozwiązanie: żarówki niebieskie na lato, a na zimę, którąś z żarówek typu Allweather. Wtedy nalej lepiej spełniamy warunek zawarty w kodeksie: widzieć i być widzianym.

1. Zwykła żarówka H4 o mocy 55W/60W

To zwykle źródło światła, o znacznie większej ilości promieni o barwie żółtej niż białej, daje dosyć słabe światło o mocy 750 lumenów/1250 lumenów. Tę wielkość przyjmę jako bazową. W zwykłą noc, gdzie jezdnia jest sucha, lub na śniegu i z dobra przejrzystością powietrza światło emitowane przez to źródło jest wystarczające. Niby jasno, ale nie tak jak by się chciało. Nie powoduje to jednak dyskomfortu, chociaż udowodniono, że duża zawartość światła żółtego znacznie szybciej męczy wzrok niż światło białe lub o niebieskim zabarwieniu. Tej żarówki nie polecam i zagrzała ona miejsce w moim samochodzie jedynie przez miesiąc.

2.General electric blue look 55/60W

Daje światło barwy białej i lekko wpadającej w niebieską, ale zauważyć można tylko patrząc na reflektor pod pewnym kątem. Mimo, że żarówka nie miała więcej mocy dawała znaczna poprawę widoczności szczególnie w nocy i na suchym lub na śniegu. Bańka tej żarówki jest zabarwiona na błękitny kolor, ale bardzo delikatnie. Po założeniu i włączeniu świateł nie zauważymy tego. Wzrok powinien się wolnej męczyć przez zredukowany odsetek barwy żółtej. Niestety nie mogłem tego stwierdzić. Żarówka ma niską trwałość i spaliła mi się po około 2 miesiącach jazdy w zimie, więc reflektory były w użyciu prawie cały czas. Mankament: światło wydaje się wsiąkać w mokry asfalt i widoczność tak jakby się pogarszała.

3.Osram cool lube 55/60W +30% światła.

Żarówka daje efekt podobny jak poprzednio omawiana tzn. światło jest barwy białej z lekkim zabarwieniem na niebiesko, ale nadal mało widocznym. Daje jednak więcej światła i i poprawia widoczność na drodze. Znaki drogowe szybciej pojawiają się, a wszystkie przedmioty, osoby lub przeszkody są widoczne wcześniej niż wydawałoby się, że mogą być zauważone. Generalnie światło jest lepsze i daje zauważalną poprawę komfortu jazdy nocą, i mogę stwierdzić, że w długich trasach wzrok męczy się wolniej. Jest jednak mankament: światło na mokrej drodze wydaje się wsiąkać w asfalt i moje odczucie było, jakbym jechał na oświetlonej ulicy w mieście bez włączonych świateł. Granice światła można było dostrzec jedynie na trasie przez pojawiające się znaki drogowe.

4.Philips premium +30% światła

Światło mocniejsze, ale nie tak zabarwione na niebiesko jak w dwóch ww. żarówkach. Generalnie widoczność jest dobra, chciaz według mnie gorsza niż w żarówkach z pozycji 3. Komfort jazdy jest dosyć dobry, na akceptowalnym poziomie i wydaje mi się, ze dla osób jeżdżących po mieście jest zupełnie wystarczający. Światło nie ginie na mokrym asfalcie.

5.Philips Vision plus +50% światła

Światło barwy białej, lekko niebieskiej, bardzo mocne takie jak w żarówkach 100 watowych. W nocy zdecydowane polepszenie widoczności, mniej więcej 20m dalej widać drogę na płaskiej powierzchni. Bańka żarówki jest biała, a końcówka jej zabarwiona jest na niebiesko. Ta żarówka jest naprawdę dobra na suchy asfalt lub śnieg, bo świetnie wtedy oświetla drogę. Niestety podczas gdy asfalt jest mokry, żarówka daje światło, które wydaje się wsiąkać w nawierzchnię i występuje wizualne pogorszenie widoczności. Żarówki kupowałem w kompletach - po dwie za 55zl.

6.Osram Allweather +20% światła.

Światło barwy żółtej z przebłyskami fioletowego/niebieskiego podczas patrzenia na poruszający się reflektor. Daje dosyć silne światło i w nocy na mokrym jest naprawdę najlepsza ze wszystkich żarówek. Granice światła i mroku wtedy widać dobrze, a większa "świetlność" daje więcej jasności i generalnie jest bardzo dobrze. Na suchym lub na śniegu lepiej sprawują się żarówki niebieskie. Szkło tej żarówki przypomina fotochromowe i w nocy ona daje troszkę inne światło - bardziej białe niż w dzien. Jest dosyć droga, ale jej żywotność jest duża.

7. Philips Allweather.

Żarówka dobra i daje jasne światło mimo, że nie ma więcej mocy. W dzień wydaje się żółta z przebłyskami niebieskimi, natomiast w nocy z bardzo daleka jest żółta, a z bliższej daje niebieski kolor. Dosyć intensywny, wyróżnia się spośród samochodów ze zwykłymi światłami. Światło jest dobre zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. W deszczu w nocy daje niebieska poświatę. Patrząc pod różnymi kątami na reflektor można zauważyć fioletowo-niebieski intensywny kolor. Żarówka jest naprawdę dobra. Według mnie najlepsza z testowanych przeze mnie, bo zachowuje się dobrze w każdych warunkach drogowych i atmosferycznych.

przepraszam, że edytuję bez powodu, ale :

:oklaski: bardzo ładny post :th:

pre_pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...