miron78 Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 witam - pytanko jak w temacie, jako że w temacie jestem zielony i nawet wędrówki po allegro mi nic nie dają bo nie wiem na co patrzeć proszę o pomoc i doradę.Mam Navi+ i chciałbym podłączyć DVD doradźcie co najlepiej zakupić, może ktoś z Was ma dojście do bezproblemowo działających sprzetów i co jeszcze muszę dokupić żeby to działało ( coś złyszałem o jakimś interface koszt ponoć około 350 ) Jezeli ktoś jest mi wstanie wskazać konkretnie co mam kupić lub nawet może mi coś załatwić będę wdzieczny a może nawet macie zaufanych sprzedawców na allegro - dzięki za pomoc aaaaaa i jeszcze jedno czy ewentualnie taki sprzęt pasowałby później do RNS-E ?
Flyer Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 Miron, o wszystkim juz napisano na tym forum. Na Twoim miejscu w 1 kolejnosci zainwestowalbym jednak w RNS-E.
miron78 Opublikowano 14 Listopada 2007 Autor Opublikowano 14 Listopada 2007 kurcze szukałem i nie znalazłem :(chodzi mi o konkretne propozycje ( sprawdzone z allegro lub inne ) a co do RNS-E to dlatego pytałem czy te DVD pasowałoby również do RNS-E
alvaro Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 miron78 o dlatego pytałem czy te DVD pasowałoby również do RNS-E DVD tak ale adapter który emuluje (zastępuje) ori tuner TV nie, co do DVD polecam Phantom 300 B lub odtwarzający DivX i Xvid Boa/Dietz 85700 tylko tak jak rozmawialiśmy kup taki adapter który będzie umożliwiał sterowanie DVD z pozycji navi chociaż poleciłbym Ci najpierw zmienić navi tak jak Michał...
miron78 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2007 Alvaro jeżeli kupie takie coś to będzie mi wszystko działać na Navi+ a gdybym wymieniał na RNE-E to też bedzie działać ? jaka jest cena tego DVD - dobra ? do znalazłe tylko to jedno http://www.allegro.pl/search.php?string=Phantom+300+B