tazik23 0 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam jak w tytule w czasie przyśpieszania przerwy w mocy jakby coś się rozłączało a potem notlauf..??!! Do tego kąt wyprzedzenia zapłonu mnie zastanawia...???!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 wklej komplet logow,kazdy oddzielnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazik23 0 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 ok. Czy o to chodzi..???!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 cos nie tak,straszne rozbieznosci w doladowaniu na jednym dmucha 0.2 bara :slina: :shocked: a na drugim 0.9 i do tego sie zacina,jest bardzo duzo cos nie tak mianowicie: Sterownik od automata,za mala dawka,brak kompletu logow,za pozny kat wtrysku.Jak zrobisz komplet to bedzie bardzo duzo do poprawek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazik23 0 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 komplet tzn. jakie dokładnie mam zrobić..???!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 szukaj nie parzy w rece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazik23 0 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 w sobote zrobie logi dynamiczne najpierw grupe 000 potem 003 008 010 i 011 ale na moje oko to chyba najpierw trzeba przepływkę podmienić, turbo do czyszczenia i ustawić kąt wtrysku i może będzie git :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 moze tak moze nie,to nie diagnostyka,,sluchowa albo na hybil trafil'' wklejasz logi i jest wiadomo,ja moge powiedziec zebys zmienil samochod i MOZE bedzie ok,a moze i nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 A na moje oko to zamiesc porzadnie komplet logów i napisz jaką masz skrzynie : manulaną czy automat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 statyczny kąt wtrysku zły dawka paliwa za mała turbo do czyszczenia muszę cię zmartwić, padł nastawiacz dynamicznego kąta wtrysku w pompie, trzeba będzie pompy wyczyścić i wymienić uszczelki, filtr paliwa kiedy wymieniałeś? zrób loga dynamicznego 004, jak możesz zrobić zrób też 004 basic setting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się