mily Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Witam, Od jakiegoś czasu mam kierownicza dziwnie reaguje, nie wiem czy uda mi się to wytłumaczyć ale się postaram. Gdy skręcam kołami wyczuwam tak jak by wspomaganie działało co sekundę, czyli idzie lekko po czym czuję opór, jak puszczam kierownicę żeby wróciła na swoje miejsce to "skacze", w sensie raz szybciej się obraca raz wolniej, jest taki efekt jak bym po jakiś wybojach jechał i bym ją puścił, poprostu nie wraca jednostajnie. Co sprawdzić, gdzie szukać przyczyny?? Sprawdzałem płyn od wspomagania nie ubywa więc układ szczelny, wspomaganie na hamulcu jest OK.[br]Dopisany: 19 Styczeń 2011, 22:56_________________________________________________Nikt nie wie co to może być?
daniss22 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Siema mam podobny problem jeśli coś znajdę dam ci znać puzdro
paulpk Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 No zawsze zaczyna sie sprawdzanie od stanu płynu od wspomagania w zbiorniczku , ewentualnie może być zapowietrzony układ ale mechanikiem nie jestem nie znam się Warto co pewien okres wymieniać go zapewne co rok ale nikt o takich sprawach nie pamięta do póki musi dwiema łapkami kierą machać
daniss22 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 witam też mam drobne problemy z wspomo he znacie morze sposób na odpowietrzenie układu?
mily Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2011 Widzę że będzie ciężko usunąć przyczynę.
Wihajster Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Widzę że będzie ciężko usunąć przyczynę. wygląda to na kończącą sie maglownice...
mily Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 Sorrki że odpisuje tak późno ale problem został wyeliminowały. Miałem "krzywą" oponę, dopiero jak wywarzałem to mi gość zwrócił uwagę że opona się źle układa na feldze.
GRYFI Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 no na to to nikt by nie wpadł. Kord musiał być mocno walnięty, że przy skręcie opona dawała takie objawy
A-rek Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 znacie morze sposób na odpowietrzenie układu? włącz samochód, odkręć zbiorniczek i kręć kierownicą kilkakrotnie w prawo i w lewo do oporu
Kriss SierraFan Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 U mnie też są podobne obiawy... Też stawiam na magiel, ale zobaczymy po zmianie kół na letnie Dziś troszkę potestowałem i zauważyłem, że wraz ze wzrostem prędkości kierownica szybciej zaczyna tak jakby bić. Znaczy, że opony lub przeguby (które mam do wymiany).
matti_1986 Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 a u mnie jest sprawa tego typu ze wymienilem kompletne zawieszenie z koncowkami drazkow kierowniczych i jak wyruszylem od mechanika to kierownica juz dziwnie sie zachowywala tzn nie odbijala tylko sam musialem ja odkrecic na prosto :/ pomyslalem ze pewnie zbierznosc trzeba ustawic pojechalem na kontrole pojazdow i powiedzieli mi ze kierownica za ciezko chodzi a byly podlozone pod kola ten podstawki do ustawiana zbierznosci . :/ i teraz nie wiem co jest grane gdzie szukac , czego wogole szukac i kto zawinil bo przed wymiana tego nie bylo :/
A-rek Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 a u mnie jest sprawa tego typu ze wymienilem kompletne zawieszenie z koncowkami drazkow kierowniczych i jak wyruszylem od mechanika to kierownica juz dziwnie sie zachowywala tzn nie odbijala tylko sam musialem ja odkrecic na prosto :/ pomyslalem ze pewnie zbierznosc trzeba ustawic pojechalem na kontrole pojazdow i powiedzieli mi ze kierownica za ciezko chodzi a byly podlozone pod kola ten podstawki do ustawiana zbierznosci . :/ i teraz nie wiem co jest grane gdzie szukac , czego wogole szukac i kto zawinil bo przed wymiana tego nie bylo :/ ja bym na twoim miejscu sprawdził dokładnie zawieszenie czy aby wszystkie wachacze (jeśli były wymieniane) są dobrze założone. a co wyszło na zbierzności?
matti_1986 Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 zbierznosc ustawil normalnie tylko ze ta kierownica ciezko krecil i bylo ciezko ustawic :/ dzwonilem do mechanika to mowil ze wszystko dobrze zrobil :/ nie wiem teraz
Magicbattle Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 wina drazkow kierowniczych. wracaj i reklamuj do mechaniorow cos zj***li. nie wiem po co jeszcze sie pytasz na forum. ah ci mechanicy fachownicy
matti_1986 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 pytam sie bo mechanik mi mowi ze jest ok a na diagnoscyce mowia ze niemoze byc tak a co dokladnie jest z tymi drazkami zebym mogl powiedziec mechanikowi i go zagiac:)
A-rek Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 no ja też chętnie posłucham wyjaśnienia tej diagnozy wina drazkow kierowniczych
matti_1986 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 jak sie nie poprawi do poniedzialku to jade do niego zeby cos z tym zrobil :/ jeszcze jedno jak on rozkreci drazki to trzeba jeszcze raz jechac na ustawienie zbieznosci ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się