daniss22 0 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Witam i z góry dziękuje za pomoc mój problem polega na tym ze ciężko chodzi kierownica. Gy auto jest zimne kierownica śmiga bez problemu jednak kiedy się rozgrzeje zaczynają się z nią problemy. Co może być tego przyczyna. Sprawdzałem kilka rozwiązań nic nie pomaga pomocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 jaki jest stan płynu w zbiorniczku po rozgrzaniu :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 a co juz zrobiles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniss22 0 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 koledzy stan płynu jest na maximum i zaranie nic z tym nie robiłem szukam porady bo mechanizatory się niejadana te co ich znam a chciałbym cos z tym problemikiem zrobic bo mnie to drazni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowicz 0 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Najlepiej na początek wymień płyn Jeśli już to robiłeś to sprawdź jak po rozgrzaniu zachowuje się płyn w zbiorniczku, musi on delikatnie przepływać przez zbiorniczek. Ja miałem tak że płyn strasznie buzował i po rozgrzaniu układ się zapowietrzał. Wybrałem więc strzykawką płyn ze zbiorniczka i go wyciągnąłem. Okazało się ze sitko sobie latało jak chciało, umyłem więc cały zbiorniczek i zamontowałem sitko jak potrzeba. Poza tym od zbiorniczka w kierunku kabiny odchodzi przewód w którym jest jakiś dławik, czy coś takiego, trochę go poprzepychałem drucikiem ale nic w nim nie zauważyłem. Następnie złożyłem wszystko do kupy a brakujący płyn uzupełniłem jakimś uniwersalnym STP do układów kierowniczych. Po tym zabiegu wspomaganie śmiga aż miło więc spróbuj zrobić to co ja o ile u Ciebie też płyn buzuje w zbiorniczku. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniss22 0 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 witam kolegę u mnie płyn nie buzuje jeżeli rurze kierownica wtedy dopiero zaczyna wariować gdy przestaje rosząc stabilizuje się i nic się niedziele Gdzie znajduje się to sitko morze zrobię podobny zabieg co ty zobaczę co się będzie wtedy działo i jeszcze jeden objaw zauważyłem gdy skręcam jadać autkiem i puszcze fajerkę to strasznie szybko odbija aż autkiem buja nie wiem co morze być tego wszystkiego przyczyna pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 to sitko ciągle mi wypadało, więc się wqrwiłem i go wywaliłem, czy mogą być teraz jakieś konsekwencje tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniss22 0 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 koledzy gdzie znajduje się to sitko ?????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 w zbiorniczku z płynem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniss22 0 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 witam kolego co ty zrobiłeś jak ci ten płyn w zbiorniczku buzował bo u mnie wyciagnelem to sitko i straszne mi płyn zaczol buzować wspomaganie teraz śmiga niezłe tylko ten płyn mnie przeraza czekam na jakaś podpowiedz z góry dziękuje pozdrawiam i dzięki za podpowiedz z tym wspomaganiem sam bym na pewno do tego nie doszedł ciekawy ten problem niby sitko a jednak jakie ma znaczenie [br]Dopisany: 22 Styczeń 2011, 18:30_________________________________________________a jak najlepiej i najskuteczniej odpowietrzyć wspomaganie w a4 ????[br]Dopisany: 22 Styczeń 2011, 18:32_________________________________________________koledzy potrzebuje pomocy jak odpowietrzyć układ wspomagania w a4 czekam na dobry sposób z góry dzięki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 do oporu w prawo, w lewo, w prawo, w lewo, w prawo, w lewo, w prawo, w lewo, w prawo, w lewo i odpowietrzone jak spuściłeś cały płyn z układu na najpierw tą czynność zrób bez zapalania silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniss22 0 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 kolego niespuszczałem płynu całego wyciagnelem zbiorniczek odłączyłem go od tych dwóch węrzyków wyjelem to sitko i strasznie mi płyn buzuje teraz i się pieni co mam zrobić zęby to unormować bo wspomaganie nadal nieśmiga jak nalerzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 odpowietrzyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniss22 0 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 koledzy odpowietrzałem układ ale to nie pomaga nadal jest to samo co było morze ja złe odpowietrzam sam już nie wiem pomorze ktoś mi z tym problemem z góry dzięki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 kolego wymień płyn i umyh zbiorniczek benzyną ekstrakcyjną sitko też i próbuj odpowietrzyć tak jak koledzy pisali płyn musi być spokojny w zbiorniczku nawet przy ruchach kierownicy inaczej zatzresz pompe i będą kolejne wydatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniss22 0 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 dzięki kolego tak zrobię pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro71m-1 0 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 sprawdź czy w płynie niema opiłków jeśli płyn ma stalowy kolor do wymiany pompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 na wylaczonym odpowietrzales? sprawdz czy ci gdzies nie lapie powietrza na przyklad przy tych przewodach czy ciasno siedza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djsuchy 0 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Podłączę się pod temat. Co myślicie o zakupie pomp z allegro w cenie 200zl. Niby napisane jest że nowe są. Czyjej są one produkcji i czy warto takie kupować, czy po prostu kupić ori używkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc123 0 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Podłączam sie pod temat. U mnie sytuacja jest dokładnie odwrotna, o odpaleniu samochodu, kierownica chodzi ciężko jakby nie było wspomagania, przy pełnym skręcie pompę delikatnie słychać czyli działa. Po kilku skrętach kierownicą wspomaganie zaczyna działać i wszystko jest ok. Płyn w zbiorniku był wymieniany parę miesięcy temu. Problem pojawił się wraz z pojawieniem się mrozów (chociaż samochód jest garażowany). Może ktoś ma podobny problem?? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się