Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Zgasł w czasie jazdy i nie może już odpalić. Błędy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Umówiłem się na dzisiaj z kolegą ghostface na wymiane uszczelek dekla bo troszkę silniczek zaczą się pocić. Nagle dostaje telefon ze zgasł mu w czasie jazdy i nie może odpalić(jak w temacie). No to złapałem za krawat(linkę holowniczą) i do mnie na warsztat. Podpinamy vaga a tu takie coś.

3 Faults Found:

01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)

27-00 - Implausible Signal

01318 - Control Module for Injection Pump (J399)

49-00 - No Communications

01268 - Quantity Adjuster (N146)

37-00 - Faulty

W aucie był wymieniany sterownik pompy wtryskowej z tego co mi powiedział a potem było coś podobnego i znowu zaprowadził do warsztatu i tym razem nikt nic nie wziął bo podobno była jakaś głupota związana z paliwem. Warsztat renomowany w okolicy dobrze znany o szyldzie Bosch Service zeby nikt nie mówił że jakiś stodolarz ;) Auto ma jeszcze gwarancje na naprawe wiec jedzie jutro na reklamacje.

Jeżeli ktos miał styczność z takim czymś to proszę pisać. Przydatne będą też podobne informacje z innych zródeł typu forum internetowe. Ja też zaraz zabieram się za szukanie i mam nadzieje że coś konkretnego znajde bo trzykrotna naprawa tego samego bywa denerwująca(mówie w imieniu kolegi) i oczywiście kosztowna.

Opublikowano

Ja jechalem z Ghostface za demoralizatorem chcielismy go dogonic zeby nam nie uciekl "trzeci" bieg gaz w podloge (chyba) doszlo do 3tys obrotow poczulem szarpniecie, Ghostface powiedzial tylko "Ku**a znowu to samo co wczesniej" zjechalismy na bok telefon do demoralizatora i do garazu. Nawet nie wymienilismy tych uszczelek bo robilismy wszystko zeby tylko odpalil...nie udalo sie. Jutro auto jedzie na lawecie do Skrobowa jak ktos mieszka w okolicach Lubartowa to wie gdzie to jest.

Pozdrawiam StoRK

Opublikowano

Nie przesadzaj z tym dociskaniem Ja mam tylko 75PS czyli o połowe mniej :tongue4: ale to tak poza tematem :hi:

Dodam jeszcze ze po skasowaniu błedów po ponownej próbie palenia pojawiał sie juz tylko błąd 01268 - Quantity Adjuster (N146)

37-00 - Faulty

w aucie wczesniej nie występowały żadne inne objawy poza lekkim niedoładowaniem.

Opublikowano

no ale my na radzie zostalismy i chcielismy ciebie dojsc...no ale ty nas doszedles pozniej :polew:

* myślę, że Twoja wypowiedź nie wnosi nic do wątku - następnym razem będzie ostrzeżenie

Opublikowano

Dodam jeszcze ze po skasowaniu błedów po ponownej próbie palenia pojawiał sie juz tylko błąd 01268 - Quantity Adjuster (N146) 37-00 - Faulty

Ten błąd dotyczy nastawnika dawki paliwa (błąd dostosowania jego ilości).

Opublikowano

wygląda na zapowietrzenie VP44 przez uszkodzenie pompki która napełnia komorę spiętrzającą

autko nie przerywało wcześniej?[br]Dopisany: 15-11-2007, 08:38:08_________________________________________________a tutaj link z innego forum podobny problem

Opublikowano

Nie auto nie przerywało tylko trzeci raz już zgasło no i laweta :foch:

Dzięki za link wczoraj go w nocy znalazłem. Można się z niego dużo dowiedzieć. Polecam posiadaczom 2.5TDI Później opiszę co i jak z tym autem narazie jest u speca

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...