demoralizator Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 Umówiłem się na dzisiaj z kolegą ghostface na wymiane uszczelek dekla bo troszkę silniczek zaczą się pocić. Nagle dostaje telefon ze zgasł mu w czasie jazdy i nie może odpalić(jak w temacie). No to złapałem za krawat(linkę holowniczą) i do mnie na warsztat. Podpinamy vaga a tu takie coś. 3 Faults Found: 01441 - Low Fuel Level Sensor (G210) 27-00 - Implausible Signal 01318 - Control Module for Injection Pump (J399) 49-00 - No Communications 01268 - Quantity Adjuster (N146) 37-00 - Faulty W aucie był wymieniany sterownik pompy wtryskowej z tego co mi powiedział a potem było coś podobnego i znowu zaprowadził do warsztatu i tym razem nikt nic nie wziął bo podobno była jakaś głupota związana z paliwem. Warsztat renomowany w okolicy dobrze znany o szyldzie Bosch Service zeby nikt nie mówił że jakiś stodolarz Auto ma jeszcze gwarancje na naprawe wiec jedzie jutro na reklamacje. Jeżeli ktos miał styczność z takim czymś to proszę pisać. Przydatne będą też podobne informacje z innych zródeł typu forum internetowe. Ja też zaraz zabieram się za szukanie i mam nadzieje że coś konkretnego znajde bo trzykrotna naprawa tego samego bywa denerwująca(mówie w imieniu kolegi) i oczywiście kosztowna.
StoRK Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 Ja jechalem z Ghostface za demoralizatorem chcielismy go dogonic zeby nam nie uciekl "trzeci" bieg gaz w podloge (chyba) doszlo do 3tys obrotow poczulem szarpniecie, Ghostface powiedzial tylko "Ku**a znowu to samo co wczesniej" zjechalismy na bok telefon do demoralizatora i do garazu. Nawet nie wymienilismy tych uszczelek bo robilismy wszystko zeby tylko odpalil...nie udalo sie. Jutro auto jedzie na lawecie do Skrobowa jak ktos mieszka w okolicach Lubartowa to wie gdzie to jest. Pozdrawiam StoRK
demoralizator Opublikowano 14 Listopada 2007 Autor Opublikowano 14 Listopada 2007 Nie przesadzaj z tym dociskaniem Ja mam tylko 75PS czyli o połowe mniej ale to tak poza tematem Dodam jeszcze ze po skasowaniu błedów po ponownej próbie palenia pojawiał sie juz tylko błąd 01268 - Quantity Adjuster (N146) 37-00 - Faulty w aucie wczesniej nie występowały żadne inne objawy poza lekkim niedoładowaniem.
StoRK Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 no ale my na radzie zostalismy i chcielismy ciebie dojsc...no ale ty nas doszedles pozniej * myślę, że Twoja wypowiedź nie wnosi nic do wątku - następnym razem będzie ostrzeżenie
lukaszr Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 Dodam jeszcze ze po skasowaniu błedów po ponownej próbie palenia pojawiał sie juz tylko błąd 01268 - Quantity Adjuster (N146) 37-00 - Faulty Ten błąd dotyczy nastawnika dawki paliwa (błąd dostosowania jego ilości).
SebMis Opublikowano 15 Listopada 2007 Opublikowano 15 Listopada 2007 wygląda na zapowietrzenie VP44 przez uszkodzenie pompki która napełnia komorę spiętrzającą autko nie przerywało wcześniej?[br]Dopisany: 15-11-2007, 08:38:08_________________________________________________a tutaj link z innego forum podobny problem
demoralizator Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Opublikowano 15 Listopada 2007 Nie auto nie przerywało tylko trzeci raz już zgasło no i laweta Dzięki za link wczoraj go w nocy znalazłem. Można się z niego dużo dowiedzieć. Polecam posiadaczom 2.5TDI Później opiszę co i jak z tym autem narazie jest u speca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się