TomMaster Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam Zamieżam zamontowac gaz do swojej Audicy A4 1.8 125KM 1998r Pewien zakład zaproponował mi taki zestaw czy on się opłaca czy może polecicie coś innego Sterownik STAG 4, wtryskiwacze gazowe OMVL Reg, albo reduktor Tomasetto Alaska lub Zavoli, Zbiornik w miejscu koła 52 lit. Cena takiego zestawu 2200 zł bez względu na reduktor i Gratis pokrowiec na koło zapasowe.
binio-stg Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Cena bardzo dobra wg mnie. Co do gratów też wydają się ok, no ale niech się jeszcze koledzy bardziej obcykani w temacie wypowiedzą.
wojtek26 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Reduktor za słaby co namniej Artic, ja wkładałbym Zavoli S ewentulanie Scorpiona ST, wtryski równiez zmieniłbym na Matrixy ewentulanie MJ jakos nie mam przekonania do OMVL a cenowo podobnie.
Łukasz 23 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 MJ nie polecam ,miałem u siebie i po 18tyś szmelc
wojtek26 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Z MJ to róznie bywa czasem trfia sie felerne i szybko siadaja i w dodatku maja duza róznice wydajnosci zaleznie od temp wtryskiwacza, dlatego na 1 miejscu napisałem Matrixy ewentulanie mozna załozyc Valteki typ34
chlopak1980 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 ja mam Velteki ok 30tys przelotu i jest git
tadzior Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Witam, według mnie reduktor za słaby alaska mam taki sam duże spadki ciśnienia przy max obrotach. Arktic to minimum. STAG4 spoko używam 0 problemów. Listwa matrix to1 MJto 2, mj jeżdżę już 27.000 bez problemu(warunek odolejacz i pionowa praca). Testowałem walteki srefanelli - porażka. warunkiem zadowolenia z lpg to dobry montaż i ustawienie. POWODZENIA.
sołtys85 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Kolego ja to widzę tak: - stag 4 - reduktor zavoli N - wtryski jak z tanich to magic jet jak droższe to hana 2000 pojedyncze (matrixy bym sobie odpuścił za drogie i wymagają dosyć częstego czyszczenia) - butla w koło bormech 55l (idealnie zgrywa sie z podłogą i nic nie odstaje ani sie nie zapada). Ten podstawowy zestaw powinien kosztować coś około 2200zł
TomMaster Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 Czyli nikt nie poleca wtryskiwaczy OMVL Reg albo reduktora Tomasetto Alaska lub Zavoli, miał ktoś problemy z ich używaniem? Na co jest sensownie zmienić te części aby nie podnieść bezsensownie ceny.
sołtys85 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Czyli nikt nie poleca wtryskiwaczy OMVL Reg albo reduktora Tomasetto Alaska lub Zavoli, miał ktoś problemy z ich używaniem? Na co jest sensownie zmienić te części aby nie podnieść bezsensownie ceny. Ja miałem valteki na chwile założone jak moje magicy były na gwaracji i są one lepiej postrzegane od OMVL, ale to była istna masakra jak to klepało pod maska i obroty falowały na zimnym. Reduktor zavoli jak najbardziej jest ok do wolnossącego silnika.
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 kup matrixy hs 211 pojedyncze, zapomniesz o instalacji w aucie, wydajne,małe, mieszczą się pod listwy, nic nie bedzie na nich szarpac itd. pozdr.
tymonA4 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Kolego ja to widzę tak: - stag 4 - reduktor zavoli N - wtryski jak z tanich to magic jet jak droższe to hana 2000 pojedyncze (matrixy bym sobie odpuścił za drogie i wymagają dosyć częstego czyszczenia) - butla w koło bormech 55l (idealnie zgrywa sie z podłogą i nic nie odstaje ani sie nie zapada). Ten podstawowy zestaw powinien kosztować coś około 2200zł widzę to tak samo jak sołtys stag4 lub 300+ valteki czerwone te nowe też są ok i nie klepią jak te stare
OTom Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 ja na valtekach 90 tyś zrobiłem - bez dotykania
TomMaster Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2011 Wziąłem pod uwagę wasze podpowiedzi, napisałem do mechanika i oto co mi odpowiedział, co o tym sądzicie. Co do zestawu to nie ma problemu, mogę założyć co tylko Klient sobie życzy, jeżeli chodzi o reduktor i wtryskiwacze. Nie podlega tylko negocjacji sterownik - montuję wyłącznie STAG-a (Stag 4, Stag 300 plus lub Stag 300 premium). W Pana autku Stag 4 będzie bez problemów pracował i nie ma potrzeby montowania Staga 300 plus, który jest bardziej rozbudowany programowo, ale po prostu w Pana autku montaż 300-tki plusa nic nie wniesie do pracy silnika i szkoda dopłacać do niego nawet niewielkie pieniążki. A wracając do podzespołów, które Pan wymienił to reduktor Zavoli S czy Tomasetto Artic - jak najbardziej TAK! (jak wcześniej pisałem zamontowałbym w Pana autku albo Alaske albo właśnie ten reduktor - w zależności od mocy, ale jeżeli Pan chce Zavoli S czy Artica - nie ma problemu) Natomiast jeżeli ktoś proponuje Scorpiona Panu to ja go na pewno nie zamontuje, ponieważ były cholernie awaryjne i wszyscy liczący się producenci instalacji wycofali się z nich. Co do wtryskiwaczy to przez 2 lata bazowałem tylko na Magic Jetach, ale zrobiły się awaryjne i dlatego przeszedłem na OMVL Reg i jak narazie od pół roku montuje tylko te wtryski i nie ma z nimi żadnego problemu - powiem szczerze, że nie wiem dlaczego Pana znajomy miał z nimi problemy, ponieważ dostawcy, którzy wożą mi towar twierdzą, że nie ma z nimi żadnego problemu, są trochę głośniejsze od MJ, ale tak samo wydajne i powiem szczerze, że montowałem je do kilku silników 4,2 i 4,4 litra i bez problemu śmigają. Jeżeli chodzi natomiast o listwę matrix-a, to też jak najbardziej polecam z tym, że wzrośnie koszt montażu instalacji ponieważ sama listwa jest dużo droższa i do tego dochodzi jeszcze przejściówka elektryczna. Koszt wzrósłby o ok. 300-350 zł. Myślę, że w pełni odpowiedziałem na Pana pytania, ale najlepiej zapraszam do siebie do firmy i dogadamy szczegóły. Co ostatecznie wybrać :>
tymonA4 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 słuchaj nie ładuj nie wiadomo ile bo po co lepiej ważne żeby montaż tez był prawidłowy czyli wtryski reduktor itp bierz staga4 zavoli zeta n i valteki tanie są w regeneracji a to ważne
wojtek26 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Co do wypowiedzi instalatora na temat Scorpionów to chyba mu sie pomyliły reduktory moze chodziło mu o poczatkowe serie Magic3 które faktycznie bywały awaryjne. Co do 300+ ma 2 bardzo przydatne fukcje czyli korekta po temp. gazu oraz po obrotach, faktycznie przy tym, silniku w zupelnosci wystarczy Stag4
OTom Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 słuchaj nie ładuj nie wiadomo ile bo po co lepiej ważne żeby montaż tez był prawidłowy czyli wtryski reduktor itp bierz staga4 zavoli zeta n i valteki tanie są w regeneracji a to ważne popieram, bardzo ważną sprawą jest prawidłowy montaż i odpowiednia regulacja. Ja jak zakładałem nie miałem pojęcia o lpg, ale znajomy powiedział, że ten akurat gazownik zna się na rzeczy i mu zaufałem. Auto już ponad 100kkm na lpg i zero problemów prawie. A listwa jakpisałem valtek
paput Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Jaką instalację radzicie do 2.4 V6? Jaki to koszt?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się