lukaszek5118 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam wszystkich prośba z mojej strony o analize logów... są poniżej zdjęcia, jeżeli coś zrobiłem nie tak to z góry przepraszam uczę się dopiero.. Problem jaki mam to wyskakuje mi błąd w Polskim Vagu taki: 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY a w Vag Com taki: Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 40SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Dodam iż turbo było robione jakieś pół roku kompletna regeneracja, sprawdzałem teraz łopatki czy się nie przycinają poprzez nałożenie wężyka na gruszkę turbiny i pociągnięcie ustami co wywołało podniesienie dźwigni od łopatek do samej góry tak ok 2 cm może więcej... do oporu i to działało lekko. Niewiem co z tym czujnikiem G71 jest on w ECU no ale czy napewno w nim tkwi przyczyna... dlatego prośba o opinie gdyby coś było potrzebne jakieś inne logi będe starał się je wykonać a w opcji Basic Settings nie mogę ich wykonać.. Dziękuje Łukasz
ciahciah Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 basic setting możesz zrobić loga 000 i go zrób logi robi się pojedynczo, a nie 3 na raz awaria map sensora w ECU, zacznij od odpięcia plusa akumulatora i rozebrania ECU bo może jest tam olej, odepnij wężyk od ECU i przedmuchaj, zobacz luty map sensora, mowa o czarnym pudełeczku wielkości pudełka zapałek w środku ECU, ma 3 nóżki, może któraś się oderwała
lukaszek5118 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2011 ok logi zrobie tak szybko jak to możliwe każdy osobno, czy można wnioskować że to będzie prawie że pewne że to ten Map Sensor co jest w ECU ? mam stary Map sensor bo był wymieniony swego czasu i rozebrałem go i był w nim olej... spróbować wlutować tego starego map sensora? czy może wężykiem i strzykawką spróbować wyciągnąć olej z teraźniejszego czujnika co jest w ECU? mogą to być objawy innych usterek?
ciahciah Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 żadną strzykawką, najpierw odepnij wężyk do ECU ten co idzie do wielkiej rury i przedmuchaj tak żeby cały olej z wężyka wleciał do wielkiej rury, potem zdejmij aluminiową obudowę ECU i zobacz czy jest tam olej i czy styki map sensora są ok, jak wszystko będzie ok złóż wszystko do kupy i zrób logi jak należy, jak je zobaczymy pomyślimy co dalej
lukaszek5118 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 no ok a olej z wężyka już wydmuchałem wczesniej odpiąłem z Map senora i go przedmuchałem ale zrobie to jeszcze raz i wtedy go zloguje postaram sie to zrobić jeszcze dziś aby na jutro logi były [br]Dopisany: 22 Styczeń 2011, 16:33_________________________________________________No i wyszło... zrobiłem jak pisałeś kol. "ciahciah" rozebrałem ECU i obadałem sprawę z Map sensorem, i wydawało się ok wszystko więc złożyłem to w całość, podpiąłem VAG-a i co i lipa nawet się błąd czujnika G71 co wcześniej wyskakiwał nie chciał się skasować tylko wyskakiwał cały czas;/ więc rozebrałem to jeszcze raz noi patrze tak i patrze i nic nie widac.. poruszałem troche tym czujniczkiem i dmuchnąłem w wężyk do czujniczka i myśle może to co pomoże składam z myślą że się chciaż błąd skasuje a tym czasem znów to samo... no porażka normalnie patologia znówu się błędu skasować nie da.... i sobie myślę że musze przelutować ten Map Sensor stary co był dawniej noi biorę się za to powoli a tu patrze jest przerwany jeden styk od czujnika... i mówie ale urwał no tak nie może być.. tym prędzej za lutownice cieniutki przewodzik i grzejemy cynę.. polutowałem to do kupy składam podłączam prąd... no mówie teraz musi działać i Co? no Bravo poprawiło się na tyle dobrze że nie dość że się błąd skasował to już nie wyskakuje i go nie wywala tylko śmiga, niestety nie zrobiłem jeszcze logów ale zrobie w wolnej chwili i wrzuce pod temat:) ale już wymyśliłem że z ECU można wypiąc ten Map Sensor a użyć tego co jest w nowszych modelach czyli w rurze od IC i wtedy tylko kostka i luty do ECU i byłoby to bardziej dostępne i lepiej wyminialne... POZDRAWIAM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się